Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paras yksittäinen laihdutusniksisi

Vierailija
08.02.2010 |

Ei siis mitään "syö vähemmän, liiku enemmän" vaan ihan jotain konkreettista.

Tässä minun:

Annostele valmiiksi jääkaappiin pieniin, erillisiin kuppoihin kuorittuja porkkananpaloja, viinirypäleitä, marjoja ym. Näin käytössäsi on jatkuvasti helppoja välipaloja, joita ei tarvitse erikseen valmistella nälän tai mielihalun yllättäessä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä kulunut vinkki;) mutta pitää paikkaansa. Mutta se mikä on oleellista on se, että liikunta on MIELUISAA...!!! Eli ei kannata väkisin käydän jumpassa/kuntosalilla jos se ei nappaa, vaan mennä esim. kauppaan kävellen/uimahalliin jos se mieluisampi tapa liikkua. Myös esim. shoppaili kuluttaa kaloreja, eli voi kävell läpi kaupungin kiertelemässä kauppojen aletangot ja kirppikset --> kaloreita kuluu enemmän mitä kotisohvalla.

Toinen vinkki on se, että syö viikolla mahdollisimman vähän. Tämä helppoa työssäkäyvälle: töissä jokin pieni vähäkalorinen lounas, esim. salaatti kera vissyn/light-limun ja illalla esim. kasvisosekeitto raejuustolla. Viikonloppuna voi sitten syödä "mitä vaan" koska viikolla on kaloreita tullut minimaalisesti.

Kolmas vinkki on se, että vaihtaa kaikessa "lihottavat" ainekset vähäkalorisiin, eli sipsipussin sijasta syö perheen kanssa v-loppuna itse kattilassa valmistettuja popcorneja ja vihannestikkuja. Ei tee karjalanpaistia vaan kuhaa muussin kanssa, valitsee kahvilassa karjalanpiirakan munkin sijasta, vaihtaa paahtoleivät ruisleipään jne.

Vierailija
2/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii itselläni, vähentää satoja kaloreita päiväsaldosta leipäaamiaiseen verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja VETTÄ pitää juoda! Käsittääkseni suositus on 1,5 litraa vettä/päivässä +muut juomat (mehu/maito jne.)päälle. HARVA juo tuon verran vettä joka päivä...!

Vierailija
4/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin ehdottaa, että pienennä annoskokoja ja muista lautasmalli (puolet kasviksia ja vihanneksia, loput sitten itse "ruokaa").

Vierailija
5/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet mistä kalorit kertyvät ja mitkä ovat ongelmakohdat.

Minulla tämä menetelmä -48kg

Vierailija
6/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syö iso tomaatti aina ennen jokaista ateriaa sekä välipalaksi. Mitään muuta ei tarvitse tehdä. Tomaattien mukana tulee huomaamatta paljon nestettä ja kuitua + itse aterian annoskoko pienenee automaattisesti koska vatsaa täyttää jo se tomsku. Tällä lailla laihdutin ennen raskautta helposti ja vaivatta.

Vierailija
7/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näni ehdit tottua niihin, tuntuu helpommalta, muutokset on helpompi pitää eikä ole nälkä.

Vierailija
8/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ostoskorissa on yli 50% kasviksia/hedelmiä.

Vierailija
9/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Syö kunnolla päivällä, äläkä paastoa. Siten et illalla sorru mättämään kaksin käsin ruokaa.

- Salli pieni herkku päivittäin itsellesi. Esim. pikkusuklaa (pätkis tms.), eskimo tai jotain muuta. Siten herkut eivät ole kiellettyjä eikä tule himoa vetää puolta kiloa kerralla.

Vierailija
10/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä, mutta pelkästään sillä on lähtenyt 16kiloa vuodessa.

Vierailija
11/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppauksen ja kuntosalin kun yhdistää, on laihtuminen ja hyvä olo taattu minulle. muista en sitten tiedäkään.

Vierailija
12/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-syö säännöllisesti ja ennalta mietittyjä aterioita

-aamulla pieni annos puuroa ja lounaalla salaattia lautanen puolilleen, vain vähän tärkkelystä ja kastike aina näkkäri

-vältän aina sokeria, koska se saa verensokerini heilumaan ja haluamaan lisää makeaa

-kuntosali ja jumpat ja veden juominen

-makean nälkään marjoja pakkasesta

Vierailija
13/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nestettä ruokailun yhteydessä, vaan vasta n. 30 min. sen jälkeen. Kuitenkin niin, että vettä tulee juotua se 1,5-2 litraa päivässä.

Ei mitään suuhun enää iltakahdeksan jälkeen.

Muuten normaali perusterveellinen ruokavalio ja kevyesti hyötyliikuntaa. Kiloja lähtee koko ajan, hitaasti, mutta varmasti.

Vierailija
14/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan että saavutat haluamasi olotilan.

Vierailija
15/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olet liian väsynyt syödäksesi.

Toimii.

-16kg / 4kk.

Vierailija
16/16 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että monet laihduttajat karsivat ruokavaliostaan myös suolan, rasvan ja mausteet pois - mikä järki syödä mautonta rasvatonta ruokaa? Myös kahvilakko alkaa usein samaan aikaan kuin laihari, why???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi