Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millä tavaralla olet heittänyt miestäsi? (exät lasketaan myös)

Vierailija
08.02.2010 |

Aloitan; pölyimurilla exää. Siis ihan koko vehkeellä ja letkun kanssa. Jostain sain hulluuden puuskassa voimaa ja sinne se lensi ja kapsahti äijää nilkkaan. Tapahtumalle kyllä naurettiinkin vielä joskus.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heiteltyä mitä käteen sattuu.. mutta nykyään naurattaa eniten ku mies heitti minua lenkkimakkarasiivulla, sellanen 2cm paksu ja silmälasien välistä lensi ihan suoraan silmään.. tuloksena musta silmä reilun viikon eikä ollu kiva tutuille kertoo että miks..

Vierailija
22/36 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon oli mausteita ja soossia. Aamuyöstä heitetyn hampurilaisen pihvi kökötti sohvan selkänojalla seuraavana aamuna ja koira käveli vastaan sämpylän puolikas suussaan... voi jestas sitä soossin määrää pitkin seinä (ja oli sitä kuulemma ollut äijän naamassa ja päässäkin, osui sentään!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaadoin kahvikupin sisällön niskaan, mutta se oli ainut kerta.

Vierailija
24/36 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään mielikuvaa asiasta, mutta kysyin mieheltäni. Kuulemma olen heittänyt häntä kirjalla vuonna 2001. Exiä en muista heittäneeni koskaan millään, mutta saatan tietysti muistaa väärin. Jos rupeaisin veitsenheittäjäksi (siis sirkukseen), viimeinen exä sopisi hyvin harjoitusmateriaaliksi; muuhun hänestä ei olekaan.

Vierailija
25/36 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin miestä kaikilla käteen osuneilla kaukosäätimillä. En edes osunut, mutta nyt ne on rikki, höh :(

Vierailija
26/36 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasetilla, vaatteella, niitä tyypillisiä.

Kerran heitin exän naamalle baarissa täyden tuopillisen kaljaa, kun näin nuoleutumassa toisen naisen kanssa, vaikka oli vasta paria päivää aikaisemmin niin kehunut rakastavansa minua.

Vierailija
27/36 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onneks osunu :)

Vierailija
28/36 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaan niin painava, etten ihan osunut. Seinään jäi kiva tahra. Pienempiä tavaroita olen heitellyt aina silloin tällöin, mutta harvoin olen osunut, ja mies kyllä nykyään osaa hyvin häipyä takavasemmalle kun alan kiihtyä.

Vierailija
29/36 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan lumipalloilla, tyynyllä ja vaatteilla, eikä mikään edes riidan yhteydessä.

Vierailija
30/36 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon oli mausteita ja soossia. Aamuyöstä heitetyn hampurilaisen pihvi kökötti sohvan selkänojalla seuraavana aamuna ja koira käveli vastaan sämpylän puolikas suussaan... voi jestas sitä soossin määrää pitkin seinä (ja oli sitä kuulemma ollut äijän naamassa ja päässäkin, osui sentään!)

Olisin kuvitellut että koira valitsee pihvin eikä sämpylää.

Vierailija
31/36 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että tähän ketjuun vastaavat pitävät heittämistään hauskana asiana. Kyllä se minustakin on väkivaltaa. Mitä jos mies heittelisi? Hyvin pian saisi kuulla olevansa narsisti ja väkivaltainen hullu.

Vierailija
32/36 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran heitin häntä täydellä maitopurkilla, ei osunut mieheen vaan seinään. Maito levisi pitkin keittiötä.

Kerran heittelin ovesta appelsiineja auton tuulilasiin, kun äijä peruutteli autolla karkuun.

Että sellainen parisuhde. Nykyistä miestä en ole heittänyt millään, enkä voisi kuvitella sellaista tilannetta, että heittäisinkään. Mies on niin kiltti ja rauhallinen.

Vierailija
33/36 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan heittänyt millään.

Suullisesti kyllä osaan nopeastikin ilmaista mielipiteeni, mutta en ole koskaan heittänyt mitään. Jos olisi imuri kädessä ja alkaisi ottaa päähän, niin imuri saattaisi paiskautua lattiaan. Tosin etukäteen jo harmittaisi, jos esim. jokin asia menisi rikki minun heittelyn takia tai tulisi joku tahra seinään voileivästä.

Exälläni oli tapana heittää sillä mikä kädessä oli, jos joku asia ei mennyt niin kuin halusi. Kerran istuin sohvalla ja mies oli viistosti takana. Intti jotakin ja en enää jaksanut vastata. Yht'äkkiä miehen kännykkä lensi noin senti päästä naamani ohi ja osui kipsilevyseinään. Seinän tuli kiva reikä ja puhlin meni rikki. Heti kyllä tuli mieleen, että mitähän jälkeä se olisi tehnyt naamalleni tai hampaille, jos se olisi osunut. Siinä olisi muutama tikki varmasti tarvittu ja hammaslääkäriä varmasti. Se riitti minulle ja laitoin eron vireille. Minä en halunnut enää kertaakaan olla maalitauluna ja pelätä sitä hetkeä, että milloin taas lentää tavarat. Oli taustalla toki muutakin, joka vauhditti eroa, mutta minusta se oli pahoinpitelyyn verrattava asia, kun minuna heitellään tavaroilla ja siitä syntyvä jälki olisi voinut olla pahaakin. En vain jaksanut jäädä odottamaan sitä pahaa jälkeä.

Minusta myös teidän heittely loukkaa toisen koskematomuutta. Itse en ainakaan suostuisi olemaan maalitauluna.

Muistan muuten, että yksi ystävä, joka ei mielestäni kuitenkaan ole niin tempperamenttinen kuin minä, heitti silloista poikaystävää haarukalla. Haarukka jäi reiteen pystyyn.

Vierailija
34/36 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka nostaa syytteen kun nyrkki osui vain kylkeen eikä naamaan. Sitten vastako ei ole niuho, jos tekee rikosilmoituksen sairaalan vuoteelta, kun ei enää näe tai pysty puhumaan, kun naama on tikattu ja turvoksissa.

Minusta kukaan ei ole niuho, jos on sitä mieltä, että häneen kohdistettu väkivalta on väärin. Miksi vasta sitten pitäisi ottaa vakavasti, kun käykin vakavammin. Joskus yksi vakava vahinko voi olla tarpeeksi, jotta toinen vammautuu tai kuolee.

meinasi enemmin nauruun kuolla kun oikeasti loukkaantua, edes henkisesti, kun imurilla häntä heitin. Aika niuho ukko saa olla että tollasesta jonkun syytteen nostaa, jos nyt ei kummemmin satu.

Vierailija
35/36 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ruvennut heittelemään millään, mutta eksä joskus kiukuspäissään viskasi mua kalalla. oltiin ongella ja siima siinä sitten tarttui karikkoon ja katkesi, sinne jäi herran armas aarre pöpelikköön (uistin, tai mikä lieneekään, sellainen kalannäköinen juttu) ja paluumatkalla tämä sitten päätti kostaa ja lämäsi hauella suoraan naamatauluun..

Vierailija
36/36 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä mäkin nauraisin jos muija heittäis mua pölynimurilla. Nimittäin jonkun toisen muijan kainalossa. Ei helvetti miten hullua porukkaa täällä. Ruualla heittäminen on musta yhtä loukkaavaa kun toisen päälle sylkeminen, en voisi sekuntiakaan sietää sellasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan