Miesystävän exä asuu kämppiksenä tämän asunnossa.
Itsellä alkaa kärsivällisyys loppua asian suhteen. Nainen on koittanut hakea asuntoa, mutta mikään muu ei näytä kelpaavan kuin enintään muutaman sadan euron luukku hänen työpaikkansa vierestä. Nainen seurustelee tahollaan, eikä miehellä ja exällä ole edes lapsia. Silti ei ole saanut tätä heitettyä ulos asunnosta. Naisella ei ole vuokrasopimuksessa myöskään nimeä.
Kommentit (7)
Asutaan ja ollaan töissä eri paikkakunnilla, joten nuo ovat enemmän kaksistaan periaatteessa, kuin mies minun kanssani. En pelkää miehen pettävän tai ole mustasukkainen. Tilanne pännii kuitenkin ja tuntuu, ettei mies täysin ymmärrä.
Se panee sitä, usko pois. Miksi se haluaisikaan tilanteen muuttuvan?
tuohan on sopiva järjestely. Nykyinen naisystävä toisella paikkakunnalla ja exä(?) saman katon alla. Välilä vanhaa ja tuttua ja välillä taas uutta. Ei varmaan jatkossakaan se exä löydä asuntoa eikä taida miestä haitata..
Se panee sitä, usko pois. Miksi se haluaisikaan tilanteen muuttuvan?
Minulla on ihan erilainen tilanne, mutta siinä on yhtäläisyyksiä ap:n kuvaamaan. Olen samaa mieltä siitä, että tilanne olisi saatava muuttumaan ja mies tajuamaan asia. Sen sijaan en ymmärrä, miksi asiat pitää aina nähdä niin rumasti, ihan kuin kaikki olisivat pelkkiä aivottomia viettieläimiä.
Ymmärrän jos omistuasunto, mutta silloin voi häätää exän pois (elleivät yhdessä asuntoa omista...?)
Sanoo exälle että minä muutan ensi kuun alussa pois --> maksa vuokra kokonaan tai etsi uusi asunto.
Ja minä laittaisin suhteen jäihin siihen saakka kunnes edellinen ero on selvä. Vaikka vaan kämppiksiä olisivat, niin tuollainen ei ole normaalia. Ehkä mies saa puhtia ja hankkiutuu exäxtä eroon mahd. pian TAI jos sutinaa heidän välillään on, niin sitten juttu jatkuu ja sinä unohdut.
Ja tuo jälkimmäinenkin on PAREMPI vaihtoehto kun se että olette yhdessä esim. 6kk vaikka mies kiinni exässään...
todella kauan jo toisen miehen kanssa. Luotan kyllä omaan mieheeni täysin. Miesystäväni ei halua muuttaa omasta hyvästä vuokra-asunnostaan pois, koska nainen ei ole tehnyt mitään vuokrasopimusta.
Hän ei saa kiltteyttään heitettyä tätä kadulle. Itse kohta annan tälle kuukauden vuokrarahat käteen ja annan tietämäni vapaan kämpän osoitteen. Nainen on tyhmyyttään sössinyt omat raha-asiansa, vaikka töissä käykin.
On ihan eri asia jos mies asuu luonasi ja exä majailee hänen asunnollaan, vert. molemmat asuvat "koko ajan" asunnolla.
Minä tekisin niin, että antaisin miehelle kaksi vaihtoehtoa:
*hän asuu 24/7 minun asunnollani ja esim. 6kk aikana exä etsii itselleen uuden asunnon
*mies asuu omassa asunnossaan, mutta 1kk tästä päivästä lukien exä on muuttanut pois TAI mies ei enää minua näe.