Mehukkain viime aikoina kuulemasi juoru lähipiirissäsi?
Kommentit (30)
Kylän mummot on jo pari vuotta kauhistelleet erään tytön lapsen saantia, yksinäisen lapsen pukkasi maailmaan. "Tyttö" ikää 30v asuu kaupungissa mutta vanhempiensa kesämökki on kylässämme perintömailla, sielä tyttö on viettänyt viikonkin lapsensa kanssa kaksin. Nyt juorut kertoi että toinen lapsi on tulossa. Mikä lumppu!
Nyt sitten kylän mahtimies, tytön setä, piti komeat kuuskymppiset ja sielä tyttö oli lapsineen isoinen mahoineen ja jumankekka vierellään mies josta ei epäilystäkään ettei ollut ainakin valmiin lapsen isä.
Meillä ei ihan vielä olla 2000-luvulla ei ehkä 1960-luvullakaan.
itse kirjoitin tuosta, että kaverini seurustelee julkkiksen kanssa. Mun mielestäni ihan positiivinen juoru, seurustelu on iloinen asia.
kun näitäkin "juoruja" tässä katsoo niin mitä muuta nämä on kuin tosi negatiivisia juttujajoita jotkut haluaa vielä levitellä eteenpäin. Kyllä juoruilussa on negatiivinen sävy, siinä halutaan kuitenkin kertoa jostain toisesta jotain vähän ikävää (älä sit kerro kellekään, mutta...). ei muuten tätäkään ketjua olisi aloitettu tuollaisella lauseella, "mehukkain juoru".
juoruilun kohde ja aihe, eikä ne mehevimmät jutut oo jostain syystä mulle asti kulkeutunu.
Huhu: epävarma asia, kerrotaankin sellaisena, että kuulemma se sitä ja tätä
Juoru: totena kerrottu asia (tietysti voi olla valett tai liioittelua)
Vaimo "pikkasen" vihainen... Kertoo tarinaa ihan kaikille koulun porteilla. Meilläpäin tää elämä on välillä kuin jostain tv-sarjasta. Odotan aina joskus, että kameramies putkahtaa jostain pusikosta ja joku huutaa "cut!"...
Vai lainasiko parhaan ystävänsä sänkyä päästäkseen panemaan jonkun muijan kanssa?
Koulun porteilla päivän skandaalina oli toinenkin pettämisjuttu: paikallisen yökerhon omistaja jäi kiinni pettämisestä myös. Mies oli ollut kadoksissa muutaman yön ihan yllättäen, ilman mitään ennakkovaroitusta, ja löytyi lopulta parhaan miespuolisen kaverinsa sängystä puuhailemasta...
Irkkulasta vielä... Naapurinrouva sai tarpeekseen patalaiskasta ukostaan ja äijä lensi pihalle kuin leppäkeihäs. Viimeinen tikki oli kuulemma se, kun rouva oli vauvan kanssa tuntikausia valvottuaan mennyt herättämään miestä, että pääsisi itse nukkumaan, ja mies oli alaknut vinkua, "kun hän ei ole saanut nukkua kuin vasta 7 tuntia, yääääh."
Mies lensi kamoineen pihalle saman tien ja asuu nyt siskonsa kanssa. Itkee lähipubissa tuoppiinsa kovaa kohtaloaan ja toivoo, että vaimo antaa luvan tulla takaisin kotiin.
Itse oon tekemisissä kaiken ikäisten, sukupuolisten ja koulutustaustaisten ihmisten kanssa enkä kuulekaan muita kuin juoruja.
Missä ihmeessä asut tai minkä ikäinen mahdat olla?
mun lähipiirissä ei juoruilla
ihan oikeasti, ei kai aikuiset ihmiset juorua?? Minkä ikäisiä olette?
oli ollut yksinään yötä kotona ja lähettänyt vaimollen viestin kun panettaa ja pyysi kotiin. Vaimo ei työltään päässyt. Aamulla vaimolle selvisi että miehen luona olikin ollut eksheila yökylässä. Saas nähä miten käypi..
Eivät ole olleet naimisissa eivätkä ole menossa. Eivät edes asu yhdessä.
Nainen kaunis kuin mikä ja mies ei-niin-komea mutta aivan sikarikas.
joita jotkut haluaa vielä levitellä eteenpäin. Kyllä juoruilussa on negatiivinen sävy, siinä halutaan kuitenkin kertoa jostain toisesta jotain vähän ikävää (älä sit kerro kellekään, mutta...). ei muuten tätäkään ketjua olisi aloitettu tuollaisella lauseella, "mehukkain juoru".