Jatkaako joku oikeasti seksielämäänsä jälkitarkastuksen jälkeen?
Kommentit (42)
Haluan seksiä vain pirteänä ja levänneennä, muuten ainoa mielenkiintoni kohde on nukkuminen ja taas nukkuminen. Yöheräily tappaa tehokkaasti kummankin seksihalut. Ollaan kuitenkin muutama kerta päästy puuhaamaan, vauva nyt jo 9 kk.
Kuitenkin tiedän, että tilanne tulee tulevaisuudessa paranemaan. Kyseessä on nimittäin kolmas lapsi. Elämä on kausiluontoista ja kaikella on aikansa. Turha näistä on mitään stressiä ottaa.
Jälkitarkastukseen asti ,jos paikat eivät ole tikatut.Ollaanhan sitä kuukautistenkin aikana,voi käyttää kumia niin ei tule tulehduksia.
Jälkitarkastukseen asti ,jos paikat eivät ole tikatut.Ollaanhan sitä kuukautistenkin aikana,voi käyttää kumia niin ei tule tulehduksia.
Ps. itse en kyllä ole edes kuukautisten aikaan, sen verran kipeä olen.
Eli odottaako joku tosiaan jopa 12 viikkoa ennenkuin jatkaa seksielämäänsä?
mutta tikkejä episiotomian takia tuli kolmekymmentä pariin kerrokseen. Istuminen ei sujunut kolmeen viikkoon ollenkaan ja vielä jälkitarkastuksessakin istuminen sattui.
Yhdyntä sattuu yhä todella paljon, vaikka liukkaria menis puolikin pulloa. Tyynyä purren yritän silti, jos vaikka joku päivä toosa toimisi taas.
Nyt olen 24v mutta seksihalut katosi ikävä kyllä siinä synnytyksen yhteydessä täysin. Orgasmia en ole saanut synnytyksen jälkeen kertaakaan, en edes itsetyydyksellä.
Olim nuori 19v ensisynnytyksen jälkeen ,vauva oli 3kg eivätkä paikat olleet repeilleet.Samana päivänä ,kun tulimme kotiin ,siis viikko ,Kummankin teki mieli .Olimmehan ennen laitokselle menoakin .
Kyllä jokaisen neljän synnytyksen jälkeen seksiä on ollut 10-14 päivän päästä taas. Useampi lääkärikin on suositellut ainakin kokeilemaan yhdyntää ennen jälkitarkastusta jo, että osaa sitten sanoa jos omasta mielestä jotain on vialla. Meitä on erilaisia, toisilla halut ei katoa väsymyksen takia jne. Kondomi ja liukkaria on alkuun tarvittu mutta kivaa on ollut ;)
mulla tosin kesti jälkivuoto kymmenen viikkoa ja epparihaavakin kipuili parin kuukautta ihan kunnolla.
Ihan sama, ei mun tarvi av-mammojen kans kilpailla siitä, kuka on nopeimmin ollut petipuuhissa synnytyksen jälkeen.
Kuulostaa siltä kuin seksin harrastaminen pitäisi LOPETTAA jälkitarkastukseen, että sen jälkeen ei seksiä olisi enää koskaan :)
Mä kans purskahdin nauramaan ja aattelin että mitähän täällä nyt hälistään! =DD
Järkyttävää, ei kukaan nuori ja viriili ihminen kovin mielellään niin kauan ole ilman, en minä ainakaan.
Ymmärrän tietysti, ettei kaikille yksinkertaisesti ole mahdollista olla yhdynnässä kipeiden paikkojen takia, mutta toivon totisesti että hoitelette miehen muilla keinoin siinä tapauksessa ;)
Järkyttävää, ei kukaan nuori ja viriili ihminen kovin mielellään niin kauan ole ilman, en minä ainakaan. Ymmärrän tietysti, ettei kaikille yksinkertaisesti ole mahdollista olla yhdynnässä kipeiden paikkojen takia, mutta toivon totisesti että hoitelette miehen muilla keinoin siinä tapauksessa ;)
kykenee hoitelemaan itse itsensä minun katsoessani.. =)
Järkyttävää, ei kukaan nuori ja viriili ihminen kovin mielellään niin kauan ole ilman, en minä ainakaan.
Ymmärrän tietysti, ettei kaikille yksinkertaisesti ole mahdollista olla yhdynnässä kipeiden paikkojen takia, mutta toivon totisesti että hoitelette miehen muilla keinoin siinä tapauksessa ;)
Miehelleni ei tosin seksi ole koskaan ollut suhteessamme se tärkein asia.
Sitäpaitsi, on tuo mies sinkkuvuosinaankin ollut ilman seksiä paljon pidempiä aikoja. Joten miksi ei sitten silloin kun vaimolla pillu päreinä.
En viitsinyt myöskään runkata miestäni vauvan huutaessa vieressä, ei miehellä olisi siinä tilanteessa edes seissyt.
Olen palautunut synnytyksistä nopeasti ja hyvin, vaikka kahdesti on pitänyt tehdä eppari. En ole kuitenkaan revennyt pahasti eikä onneksi ole jäänyt mitään muitakaan vaivoja.
ennen jälkitarkastusta, että voisi jälkitarkastuksessa ottaa puheeksi mahdolliset ongelmat. Me ehdimme harrastaa seksiä lukuisia kertoja ennen jälkitarkastusta, aloitettiin heti, kun epparihaavan tikki suli. Synnytys oli helppo, enkä ollut yhtään kipeä sen jälkeen.
ennen jälkitarkastusta, että voisi jälkitarkastuksessa ottaa puheeksi mahdolliset ongelmat. Me ehdimme harrastaa seksiä lukuisia kertoja ennen jälkitarkastusta, aloitettiin heti, kun epparihaavan tikki suli. Synnytys oli helppo, enkä ollut yhtään kipeä sen jälkeen.
Kukaan ei ehdota seksin harrastamista mahdollisimman nopeasti jos on pahat repeämät.
Olim nuori 19v ensisynnytyksen jälkeen ,vauva oli 3kg eivätkä paikat olleet repeilleet.Samana päivänä ,kun tulimme kotiin ,siis viikko ,Kummankin teki mieli .Olimmehan ennen laitokselle menoakin .