Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo vai Järvenpää

Vierailija
08.02.2010 |

Hei! Muutto edessä kesällä. Kumpi olisi parempi lapsiystävällisempi seutu Porvoo vai Järvenpää? Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroprosenttikin on 19,25.

Järvenpäässä prosentti on myös korkea, tasan 19.

Porvoo on mielestäni kauniimpi kaupunki, mutta jos työpaikat ovat esimerkiksi Helsingissä, muuttaisin itse perheeni kanssa Järvenpäähän ihan rautatieyhteyden vuoksi. Järvenpäästä lie helpompi matkustaa muuallekin Suomeen, samoin Helsinki-Vantaan lentokenttä on lähempänä.

Vierailija
2/8 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asutaan Järvenpäässä ja anoppila on Porvoossa. Kummastakin löytyy rauhallisia asuinalueita, mutta myös huonompia. Järvenpäästä on hyvät kulkuyhteydet Helsinkiin myös julkisilla, Porvoosta ei niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkystä pääsee julkisilla paremmin, mutta itse en sinne muuttaisi.

Porvooseen mielummin.

Asumme ns. hyvällä alueella Espoossa, eikä Jäkystä löydy mitään verrattavaa. Porvoo toista luokkaa.

Vierailija
4/8 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkystä pääsee julkisilla paremmin, mutta itse en sinne muuttaisi.

Porvooseen mielummin.

Asumme ns. hyvällä alueella Espoossa, eikä Jäkystä löydy mitään verrattavaa. Porvoo toista luokkaa.

Vierailija
5/8 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asioille/kaupoille lähtee niin kyllä valitsen ihan varmasti järvenpään.

Porvoossa asuu niin itseään täynnä olevia ihmisiä( tarkotan niitä ruotsinkielisiä)

Mä en käy porvoossa muutakuin jos sairaalaan on asiaa.

Siellä on niin huonosti parkkipaikkoja. Jotenkin ahdasta se liikenne.

Vierailija
6/8 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti ollaan tykätty. Ollaan asuttu myös Vantaalla ja Espoossa ja mitään sen ihmeempää ei siellä ollut, mitä Järvenpäästä ei löytyisi. Meillä okt-talo kivalla tontilla, rajoittuu metsikköön ja ala-aste on aivan vieressä, kaksi päiväkotia 1km säteellä, yläkouluun 2km, junalle reilu 2km ja kaikki palvelut kävelymatkan päässä. Asutaan rauhallisella omakotitaloalueella, Jamppaan en muuttaisi minäkään.

Vierailija
7/8 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitätkö Porvoon rauhallisimpia alueita? Lähinnä että löytyisi pienempi koulu lapsille(nyt 800 oppilasta). ja olisi hyvät palvelut ja harrastusmahdollisuuksia.

Vierailija
8/8 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa asuu paljon lapsiperheitä. Siellä on myös omakoulu ja päiväkoti *(sekä suomi, että ruotsi)

Aktiivinen kyläyhdistys ja ns. parempaa väkeä asuu, että sen suhteen myös rauhallista ja mukavaa.

Muuttaisin heti, jos löytyisi sopiva asunto/ omakotitalo.

Ystävät asuvat siellä ja viihtyvät erityisen hyvin