Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kotihoidontukea jos on työttömänä kotona?

Vierailija
08.02.2010 |

Olenko oikeutettu myös kotihoidon tukeen, jos jään työttömyyspäivärahalle kotiin ja hoidan samalla lapsia 2v. ja 4v. kotona?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lama-aika, työn saanti on todella vaikeaa. Oman alan paikkoihin on aina satoja hakijoita ja muihin töihin ei oteta kun ei ole koulutusta tai sitten sitä on liikaa. En ole ap, mutta lähtisin töihin riemusta kiljuen jos vain saisin työpaikan.

Jos talousasiat murehduttaa niin oletko miettinyt töihin menoa tai toimeentulotukea? itse pähkäilin näitä kanssa joskus. Jouduin ekaa kertaaa elämässä toteamaan, että en ehkä pystykään olemaan oman haavekuvani mukainen äiti, ihan taloussyistä.

tsemppiä!

Vierailija
22/22 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että voit saada molempia ainakin itse saan sekä kotihoidontukea että ansiosidonnaista. Kotihoidontuki kyllä miinustetaan työttömyyskorvauksesta, mutta kuntalisää ei. Eli jos omassa kunnassasi saa kuntalisää kannattaa hakea molemmat. Mikäli kunnassa ei saa kuntalisää ei kannata hakea kotihoidontuklekaan, vaan jos on rahasta pulaa niin laittaa lapsi päiväkotiin ja olla itse kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan