Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko itsekäs kun pidän lapsen?

Vierailija
13.01.2009 |

Hengailin erään hieman yli 2-kymppisen miehen kanssa, jonka kanssa tapailimme silloin tällöin seksin merkeissä. Molemmat olimme sitä mieltä että jos tulen raskaaksi pidämme lapsen. No, sitten tulin raskaaksi. Mies sekosi täysin ja sanoo ettei ole valmis.

Hän on ihan oikeasti alkanut näyttämään sekoamisen merkkejä. Hän valvoo yöt ja lähettelee mulle aivan sekopäisiä viestejä, jossa kertoo runkanneensa alasti julkisilla paikoilla, hänen kaulansa on kasvanut kieroon kun nukkui koulussa tunneilla, hän joutuu kulkemaan käsi housuissa koko ajan ja puristelemaan pallejaan jottei olisi niin jännittynyt, ja tuntisi painetta, että hänen äitinsä on hänen elämänsä rakkaus, jolla on kauniit hiukset ja joka on lempeä.. Siis ei mitään tolkkua noissa sen teksteissä! Mun mielestä sairasta ja hälyttävää.

Minä kuitenkin haluan tämän lapsen ja rakastan sitä jo nyt. Abortti kuulostaa hirveältä vaihtoehdolta. Mutta miten suhtaudun tuohon mieheen/poikaan/lapseni isään? Mitä teen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen hoitaa myöhemmin jos siltä tuntuu ja jos mies joskus tolkkuuntuu.

Haet tietty yksinhuoltajuutta!!! Etkä anna tommosen sekopään sotkea lapsen elämää.. mieti nyt jos heittäytyy fyysiseksi ja satuttaa sinua ja vauvaa. Jos ei ymmärrä pysyä poissa niin hanki läheistymiskiellon! Säilytä kaikki viestit jotta sulla on todisteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla