Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehditte järjestämään lasten synttärit arki-iltana?

Vierailija
07.02.2010 |

Minulla meni eilen 6 tuntia, että sain järjesteltyä ja koristettua paikat, katettua pöydät, tehtyä kakun, tehtyä vesimelonisiilin, puhallettua ilmapallot jne.

Joillakin synttärit ovat arkena alk. 17 tai 18. Minulla ei kyllä onnistuisi, vaikka lähtisin etuajassa töistä. Ja joukossa on myös työssä käyviä äitejä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouksia tein jo edellisinä päivinä, kakun aamulla, koristeita tehtiin tytön kanssa pitkin viikkoa, tyttö puhalsi ilmapallot ed. päivänä (itse inhoan niitten puhaltamista). Tein itse vain kakun, muuta kaupasta. Ei varmaan työssä olessa onnistuisi, pahimmassa tapauksessa olisin iltavuorossakin.

Vierailija
2/4 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristelut yms. edellisenä iltana. Tarjoilut sellaiset, että ne vain nostetaan esille, kakku sellainen, että voi säilyttää yön yli.

Ja ohjelma sellainen, että voivat leikkiä tms kun tulevat, ja syönti on vasta vähän myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkua ei syö nykyään kukaan lapsi, sitä ei ole ollut moneen vuoteen. Muut ostetaan kaupasta, ne on nopeasti järkätty. Ja lapset osallistuvat itse järjestelyihin koulun jälkeen, tekevät suolapaloja yms. ja mä autan sitten vaikeammissa jutuissa.

Vierailija
4/4 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen lapsen kokemuksella huomannut, että hössöttäminen on aika turhaa :)

Tarjoilut ovat vakiintuneet linjaan mokkapalat, jätski, sipsit, popcorn, keksit, irtokarkit, pikkusämpylät tai cocktail-piirakat. Ehkä hodarit. Työläin on tehdä tikkuja, joissa viinirypäleitä, justokuutioita, lihapullia, kirsikkatomaatteja, nakkia, kurkkua ja paprikaa. Ne ovat ainoita jotka teen juuri ennen juhlia. Kakkua meillä ei ole ollut aikoihin, koska kukaan ei sitä syö. Kynttilähommat hoidetaan muuten.

Koristelut voi tehdä edelisenä iltana. Lastenjuhliin en siivoa, koska meillä on aina perussiistiä ja juhlien jälkeen on kuitenkin pakko esim. imuroida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän