Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon kerrot ääneen toivomuksiasi ja "ohjaat" miestäsi sängyssä,

Vierailija
07.02.2010 |

jotta seksi olisi sinusta sellaista, mistä pidät? Puhutko aina jotain kesken seksin? Pyydätkö? Annatko palautetta, myönteistä ja negatiivista?

Kysyy eräs, joka vasta opettelee sänkypuheita

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusperiaatteiltaan meidän seksielämä toimii hyvin näinkin, kunhan vaan pysytään niissä vanhoissa tutuissa kaavoissa (joissa ei kylläkään mitään vikaa ole) eikä poiketa "harhapoluille". Seksin aikana en osaa sanoa kovin kummoisia, paitsi että ilmoitan jos sattuu, tai siirrän miehen kättä tms. jos tuntuu pahalta. Mies taas on taipuvainen kyselemään jatkuvasti, suhteen alussa jo ihan perusseksinkin aikana, nykyään vain silloin, kun on jotakin mitä harvemmin tehdään. Multa taas katoaa fiilis, kun toinen minuutin välein kysyy, että "tuntuuko hyvältä?" "tykkäätkö?" "onko kivaa?" jne. Olen kyllä sanonut (sitten jälkeenpäin), ettei kyselisi, että ilmoitan kyllä, jos ei miellytä, mutta eipä tuo ole muuttunut. Lisäksi olen huomannut, että jos jälkeenpäin sanon jostakin, ettei oikein ollut mun lempihommaani muttei nyt mikään inhokkikaan, mies loukkaantuu siitä, kaiketi koska en sanonut aiemmin. Jonkun verran on myös puhuttu sellaisista asioista, mitä olisi kiva kokeilla, ja ilmeisesti ovat meillä ihan eri planeetoilta. Mies tahtoisi kimppakivaa, minä sitomisleikkejä. Minä en voi kuvitellakaan mitään kimppakivaa, en todellakaan halua kokeilla sitä, ja mies taas ei ole yhtään kiinnostunut sitomisesta. Mies loukkaantuu, kun minä en innostu hänen toiveistaan, ja loukkaantuu, kun minä toivon jotain, mitä hän ei todellakaan halua. Eli en tosiaan tiedä, milloin sitä sitten voisi niistä omista toiveistaan sanoa yhtään mitään, kun tuo loukkaantuu joka asiasta.

Vierailija
22/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat sanoo ihan suoraan mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei. Ja mies lukee todella hyvin kehonkieltäni, kuuntelee äännähdyksiäni ja osaa tulkita oliko kosketus hyvä vai ei. Meillä joskus puhutaan seksin aikana, joskus nauretaan ja joskus on tullut töksäytettyä hyvinkin rumasti jos on ollut väsynyt ja toinen vain jatkaa jonkun asian tekemistä mistä itse ei tykkää.

Mutta meillä ei kumpikaan ota nokkiinsa jos toinen antaa palautetta. Parempi saada palautetta oli se sitten positiivista tai negatiivista kuin se, että toinen kuvittelee että kaikki on hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksi, että en avannut suutani. Mies alkoi lotrata liukkarilla (en olisi halunnut) ja vaihtoi hyvän asennon pois sellaiseksi, missä en tuntenut yhtään mitään. Minun olisi siis kannattanut puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme