Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa vieläkin eilen anoppi oli apen kanssa kylässä

Vierailija
07.02.2010 |

ja saunoimme, jonka jälkeen anoppi laittoi papiljotit ja sen harson päähänsä, yöksi vilusukat ja yötakin. en tiedä mutta aika huvittava näky hän oli. Niin eikä ikäloppu vielä ole 61v.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tuossa naurattaa.

Kun tulet keski-ikään huomaat miksi niitä villasukkia tarvitaan. Iän myötä ääreisverenkierto voi heiketä ja jalkoja kolottaa jos ne ovat kylmät eikä unta saa.

Villasukat jalkaan ja on parempi olla ja uni maittaa.

Papiljotteja jotkut ovat tottuneet käyttämään nuoruudestaan saakka ja kietovat hiuksensa niille aina kun ne pesevät.

Oma äitini käyttää papiljotteja ja en näe siinä mitään outoa. Näky on tuttu lapsuudesta alkaen.

Yötakki on uusi juttu, yöasu toki tuttu.

Kukin tavallaan.

ps. sinut tavat tulee hauskuttamaan lastesi lapsia muistapa se

Vierailija
2/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein käytän kotona muutenkin. Meillä lattiat ovat talvella viileät.. Niin ja ikää minulla 31.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes aina kotona villasukat jalassa, vanha talo ja lattiat vähän viileät. Ja ikää 36v.

Nuo paplarit kuuluu munkin anopin vakiosettiin, joskun kampaajalta tulon jälkeen on hiukset olleet suorat ja näyttää silloin noin 20v nuoremmalta, mutta itse aina värkkää noiden rulliensa kanssa. Tottumuskysymys kai.

Vierailija
4/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän AINA villasukkia. Siis AINA. Olen asunut trooppisessakin ilmastossa ja pidin sielläkin villasukkia sisällä.

Ja ikää mulla on 27.

Vierailija
5/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon 33v.

En ole ajatellut sen olevan mitenkään outoa..

Ja villasukat on nytkin jalassa!

Vierailija
6/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin nukun villasukat jalassa.

Ja jos haluan aamuksi laineita/kiharaa hiuksiin, laitan sellaiset patukkapaplarit päähän.

Enkä ole kyllä ikäloppu

Vierailija
7/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa papiljotit, olen 63v enkä ole käyttänyt paplareita, kuin ihan joskus nuorena .Onneksi vielä omistan pitkän vaalean tukan.Olen joskus sanonut lapsilleni ,mitä jos leikkaan mummo tukan .Kaikki huutavat yhteen ääneen ,et varmalla . Niin sukkia pidän jalassa ,kun ne kivasti lämmittävät.Käytän paivittäin ripsiväriä ja värivoidetta ,enkä kuulemma ole maalipurkissa uitetun näköinen .Tosin tässäyhtenä päivänä tyttö tuli hakemaan poikaansa hoidosta .Kysyi ,että äiti oletko sinä itkenyt .Minä sanoin ,että en miten niin ,kunnäytät niin erinäköiselta.K atsoin peiliin ja huomasin että en ollut muistanut panna ripsaria .Kyllä meille nauru kelpasi, se mihin tottuu .vaikea muuttaa tapojaan .

Vierailija
8/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 unohtui ,että minä olen tosi vaaleaihoinen ,ja ripset ja kulmat ei erotuisi jos en yhtään meikkaisi .

Vierailija
9/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän AINA villasukkia. Siis AINA. Olen asunut trooppisessakin ilmastossa ja pidin sielläkin villasukkia sisällä. Ja ikää mulla on 27.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä