Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tripp Trapp-syöttötuoli hintansa veroinen? Ja mistä hankkia? (ov)

Vierailija
07.02.2010 |

Meillä lapsi nyt puolitoistavuotias ja mietin nyt uuden syöttö- tai lastentuolin hankkimista. Haaveissa olisi sellainen josta lapsi pääsee itsekin pois. Nyt meillä on perinteinen syöttötuoli, ja siihen lapsi itse kyllä pääsee, mutta alas laskeutuminen on aika hurjan näköistä.

Millainen Tripp Trapp on kulutuksen kestävyydeltään? Tuleeko helposti kolhuja? Vaihtoehtoina on valkoinen tai tumma pähkinä. Valkoisessa kolhut varmaan näkyy paremmin..

Käytettykin toki kelpaisi, mutta huutonetissä hinnat näyttävät kohoavan melko korkeaksi. Saksasta saisin 168 eurolla postikuluineen..Kannattaako tilata sieltä? Ihan lähistöllä ei ole lastentarvikeliikkeitä, joten polttoaineisiinkin menisi jo rahaa jos lähtisi asiasta tehden hakemaan.

Kertokaapa kokemuksia ja mistä olette ostaneet ja mihin hintaan, kiitos! :)

Niin, ja kopioita ei kannata ehdottaa, ne on mielestäni niin hassun näköisiä ettei tule kysymykseenkään. :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tripp trappiin, itse en löytänyt/tajunnut sivusta yhtään mitään! Kiitos!

Vierailija
22/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin joitain vuosia sitten huonekaluliikkeessä, joka myi tripp trappeja. Niissä oli yllättävän paljon hintaan nähden vikoja, eli jouduttiin vaihtamaan uuteen tosi usein (esim. värivikoja tai vastaavia heti pakkauksen avaamisen jälkeen havaittavia juttuja). Tämä silmällä pitäen nettikaupasta hankittaessa kannattaa varmistua, että virheellisen voi vaihtaa tai palauttaa. Kun kunnollisen saa, se näyttäisi ainakin tämän keskustelun perusteella olevan hyvä. Ja tosiaan nuo ongelmat oli siis joku vuosi sitten ja voi olla, että firma on jo saanut laadunvarmistuksen kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan kommentoida, että valkosessa on viime aikoina ollut paljon maalivirheitä. Mullakin kaks mammakaveria on ostanu kahden kuukauden sisällä valkosen tripp trappin ja molemmilla reklamaatiot menossa kun maalipinta hilseilee. Muissa väreissä ongelmaa ei kuulemma oo ollut!

Meillä on se pyökin (vaimikäsenytoli) värinen, ja tooosi tyytyväinen oon ollut, eli suosittelen kyllä Tripp trappia!

Vierailija
24/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Tripp Trapp ja vielä 5-vuotiaalla erinomainen käytössä! Suosittelen ja on hintansa väärtti. Itse ostin valkoisena ihan Kodin1:stä mistä hankin myös pehmusteet ja muut lisävarusteet (kaari). Perushintaanhan ei välttämättä sisälly pienen vauvan selkätukea ja kaarta, jotka kuitenkin ovat aika lailla välttämättömiä.

Vierailija
25/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sekä valkoinen että pähkinän värinen Tripp Trapp, kummassakaan ei ole vielä kolhuja vaikka pähkinän värinen on ollut käytössä jo kaksi vuotta ja valkoinen reilun puoli vuotta. Turvakaaren käyttöaika loppui meilläkin 1,5-vuotiaana, se istumaväli on siinä aikamoisen niukka eli isompaa lasta siihen väliin ei saa pujotettua...

Tuoli on kyllä ollut tosi hyvä ostos, eipä toki muuten oltaisi toista sellaista ostettukaan. Säätömahdollisuudet on hyvät ja tuolia on aikamoisen mahdoton saada lapsen vahingossa kaatumaan, tuoli ennemmin liukuu lattiaa pitkin jos lapsi vaikkapa potkii pöytää vasten, ei siis kaadu.

Vierailija
26/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jo aiemmin pyysin!

Vierailija
27/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vauvasetit ja pehmusteet tulee tietysti päälle, mutta ainakaan pehmusteesta ei kannata maksaa yli 30 euroa, koska se on helppo tehdä itsekin muutamalla eurolla.

Vierailija
28/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen siisti vaikka jo kolmas käyttäjä ja se on ostettu 17 vuotta sitten. Meni hyvin myös koululaisella tietokonepöydän tuolina ja nyt sitten taas kuopuksella ruokapöydässä. Meillä on sellainen vaalea puinen.

Samassa ajassa muuten Artekin Aallon suunnittelemat puiset tuolit on kolhiintuneet ja niistä irtoaa liuskeita vaikka käyttö on ollut huomattavasti vähäisempää.

Harvinaisen kestävä kaluste. Niitähän on jossain kodin anttilassakin ja tavallisissa huonekaluliikkeissä myynnissä.

Vierailija
29/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama rakenne, mut eri merkki.

Me ostettiin Prismasta, 65.50€...

Vierailija
30/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koululaisille työpöytien ääreen! En ne nyt sentään ihan kaikkeen sovi vaikka hyvät ovatkin!!!

Vierailija
31/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä tuoleja, mutta katsoin kaupassa valkoista mallikappaletta ja sen maalipinta (tai mikä käsittely olikaan) oli huonon näköinen, jotenkin lohkeillut. Missään muussa värissä ei näyttänyt olevan vastaavaa, onkohan kaikissa valkoisissa sama ongelma?

Vierailija
32/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan 3kpl meilläkin käytössä :) Nuorin 1v5kk osaa jo itse kiivetä siihen ja just otettiin turvakaari pois. Isommat 5v ja 7v käyttävät sitä ruokapöydäntuolina, jatkossa olen ajatelltu siirtää ne työpöytien ääreen koululaistuoleiksi. Meillä koivunväriset eikä mitkään kolhut tms näy. t. Erittäin tyytyväinen käyttäjä!!

Vierailija
33/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki vaalean sävyiseen Tripp Trappiin, jonka hinta näyttää olevan n. 120€. http://www.skandic.de/de/STOKKE-TRIPP-TRAPP-Stuhl-Natur-lackiert/c-TRIP…

Vierailija
34/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta alhaalta kun klikkaa vaikka pähkinän väristä, niin ei sekään niin kallis ole kuin suomessa. Tuolla Skandicilla siis 127,87 EUR. Itse tilasimme tuolta reilu vuosi sitten ja olin tyytyväinen kun tuolin sai kotiovelle asti :)

Vierailija
35/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ON!

Meillä 5,5-vuotias lapsi istuu edelleen Tripp Trappissa ja kohta tulee toinen lapsi, jolloin muutamme tuolin syöttötuolimalliin takaisin. Tuolille tulee hirmuinen käyttöikä!

Vierailija
36/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollut Tripp Trappi ja nyt ostettiin hauckin samantapainen... ja kumpikin ollut hyviä :) hauckki tosin maksaa puolta vähemmän :)

Vierailija
37/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintalaskusysteemiä en ymmärrä alkuunkaan! :) Meille ostettiin tällä viikolla toinen Tripp Trapp, edellisen käyttäjä täyttää nyt 4. Mä ostin tuon meidän uuden tumman pähkinän värisen ihan Stockalta, ilman vauvaosia, kun ne meillä oli entuudestaan.

Maksoin tuolista 134 €, kun tuli ne Stockan kupongit, joilla sai 30 € tuosta hinnasta pois. Ihan normaalihintakin siis Stockalla 164€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi