Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melba. Apua! Mietin, että ostaisin rivitalon Espoosta

Vierailija
06.02.2010 |

Olen miettinyt Soukkaa, Laurinlahtea, Iivisniemeä, Kaitaa ja Pohjois-Tapiola.

Mitä mieltä olet?

Töissä ihan keskustassa (Helsingin siis) ja nyt asumme Larussa kerrostalossa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyimme lopulta omakotitalon hankintaan Kirkkonummelta kun rivareiden vastikkeet olivat niin korkeita. Halusimme jättää rahaa elämiseen. Aika monessa paikassa kävimme katsomassa. Laurinlahti ja Soukka olivat kivoja alueita paitsi että itse talot olivat ulkoa päin usein rumia.

Vierailija
22/30 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurinlahdessa ja muualla lähellä merta.

rivaria 350 000€:lla. Menee sitten enemmän tuonne Latokaski, Tuomarila, Viherlaakso -osastolle.

En mä ainakaan rivarihaulla löytänyt kuin yhden Laurinlahdesta ja se oli 389 000€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua mennä Kirkkonummelle - liian pitkä työmatkaa. En halua, että lapsille tulee hirveän pitkä päivä tarhassa.

Vierailija
24/30 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että katson huomenna kaiken kaikkiaan 5 rivaria/paritaloa ja 3 niistä ovat Laurinlahdessa

rivaria 350 000€:lla. Menee sitten enemmän tuonne Latokaski, Tuomarila, Viherlaakso -osastolle.

En mä ainakaan rivarihaulla löytänyt kuin yhden Laurinlahdesta ja se oli 389 000€.

Vierailija
25/30 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että katson huomenna kaiken kaikkiaan 5 rivaria/paritaloa ja 3 niistä ovat Laurinlahdessa

koska ajattelin ap:n etsivän siitä hintaluokasta kun kerran varaa on noin 350 000€.

Näyttäähän siellä tosiaan alle tuon 300k luukkujakin olevan.

Vierailija
26/30 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei 3 henkilöä tarvitsee kuin 100-120 m2.

Vierailija
27/30 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten Kirkkonummi on siksi järkevä ratkaisu. Ja mies pääsee Länsiväylää pitkin suhteellisen nopeasti Espooseen.

Noista rivareiden hinnoista - niissä saattaa olla aika paljon ilmaa. Sillä aikaa kun etsimme monen rivarin pyyntihinta putosi paljon. Eli jos löydätte jonkin kivan rivarin kannattaa rohkeasti vaan tarjota sen verran kun teillä on varaa ja katsoa meneekö tarjous läpi.

25

Vierailija
28/30 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tuon saman, että on paljon ilmaa hinnoissa. Helppoa katsoa kuin on ne ministeriön sivut, josta voi katsoa millä hinnalla on myyty samanlaisia viimeisen 12 kuukauden aikana.

Ja todellakin hinnoista voi pudottaa noin 20% jossain kohteessa vielä enemmän.

eihän se on tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Pari päviää sitten AV:lla oli keskustelu tästä ja silloin kaikki oli sitä mieltä, että ei voi pudottaa kuin pari tonnia max muuten myyjä ei myy..

En myöskään pelkää keittiö ja muuta remonttia. Otetaan huomioon kun tehdään tarjous ja sitten teetetään mieluiseksi.

Vierailija
29/30 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pk- seudulla on hinnat aika realistisia ja kämpät (hyvät, tietty) menee kuin kuumille kiville. Tuttuni valittaa sitä, että ei saa tarpeeksi asuntoja myyntiin, kysyntä Espoossa kovempaa kuin tarjonta.

Toki niitä huonompia roikkuu myymättömänä ja niissä sitä ilmaakin saattaa hinnassa olla. Mutta hyvät menee ja nopeesti ja melkein pyyntihintaan täällä.

Vierailija
30/30 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesästä lähtien... kumma kyllä noi tilastot, jotka kertovat myyntihinnan kertovat jotain ihan muuta. Mutta maksaakaa vaan täyttähintaa. minä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme