Raskaus ilman pahoinvointia?
Onko sellaista? Mulla just nyt menossa sellainen raskaus, ettei ole oikeastaan mitään oireita ollut koko aikana. En ole kertaakaan oksentanut tai ei ole edes yököttänyt. Aiemmissa raskauksissa olin kuitenkin jatkuvasti pää pöntössä. Nyt ei siis muuta kun maha pullottaa ja väsyttää. Muita oireita ei ole. Onko normaalia?
Kommentit (28)
Aina vaan saa kuulla niistä raskauksista, missä on vietetty pää pöntössä puolet ajasta. Mulla kolme raskautta takana ja joka kerta selvitty ilman pahoinvointeja tai mielitekoja. Nauti raskaudestasi!
Tytöstä ei ollut pahoinvointia lainkaan.. :)
Ihan siis normaalia!
Kolmas tyttö ja oli hieman etomista alussa.
raskausaikoina.
t. viiden lapsen äiti
Mä muuten luulin, että tottakai raskauteen kuuluu oksentaminen ja yököttäminen, mutta ei mun raskausaikana ollut mitään oireita näistä.
Pari kertaa tunsin lievää pahoinvointia, mutta ei minkäänlaista oksennuksen tunnetta!
Mä kaikenlisäksi inhoan oksentamista ylikaiken, joten siksi se ajatus inhotti jo ennen raskautta.
ainut oire oli väsymys. Siksi sain tietää raskaudestani vasta rv 18. Oli aika yllätys ja tyttö tuli.
Ei ole koskaan ollut oksentamistarvetta, ei edes inhohajuja tms... Melkein mennyt jopa ilman mitään oireita, närästänyt hieman vain.