Raskaus ilman pahoinvointia?
Onko sellaista? Mulla just nyt menossa sellainen raskaus, ettei ole oikeastaan mitään oireita ollut koko aikana. En ole kertaakaan oksentanut tai ei ole edes yököttänyt. Aiemmissa raskauksissa olin kuitenkin jatkuvasti pää pöntössä. Nyt ei siis muuta kun maha pullottaa ja väsyttää. Muita oireita ei ole. Onko normaalia?
Kommentit (28)
eikä äidillänikään kolmessa raskaudessa, taisi olla perinnöllistä ;)
(noissa yhteensä neljässä raskaudessa masussa iku poika vain kerran!)
Mulla kolme lasta, ja vain yhden odotusaikana minkäänlaisia raskausoireita (pahoinvointia, mielitekoja jne.). Jos kahta muuta odottessa en olisi tiennyt olevani raskaana, en olisi sitä huomannut muuten kuin kuukautisten poisjäämisestä ja mahan kasvamisesta.
Ettei ole normaalia siis... eikä sitten ehkä ollutkaan, mun raskauteni meni kesken. :(
Sieltä on sit poika tulossa, ku helppo raskaus
Mulla kaksi raskautta takana. Toinen 32-vuotiaana ja toinen 36-vuotiaana. Ei mitään oireita kummassakaan. Ei edes väsymystä, vaan ihan normaali olotila koko ajan. Ihanat tytöt sain.
Itse odotan kaksosia, keväällä laskettuaika. Ei ole ollut minkäänlaista pahoinvointia koko raskauden aikana. Ja tyttö ja poika tulossa.
Kummankaan kohdalla ei ole ollut pahoinvointia. Ja muutenkin raskaudet on menny samalla tavalla, tai no, eka päätty kiirelliseen sektioon ja toka hätäsektioon...
kolmen lapsen äiti tässä vastaa ja en ole yhdessäkään raskaudessa ollut pahoinvoiva.
Minulle tuo olisi normaali raskaudentila.
ainut oire oli väsymys. Siksi sain tietää raskaudestani vasta rv 18. Oli aika yllätys ja tyttö tuli.
Mites menkkojen pois jäänti?
Mulla oli ekassa raskaudessa kauhea pahoinvointi - tyttö tuli, nyt ei mitään, en halua tietää sukupuolta. Nyt mä sitten aloin pelkäämään keskenmenoa kun on vain hyvä olo ollut :(((((
Mulla oli ekassa raskaudessa kauhea pahoinvointi - tyttö tuli, nyt ei mitään, en halua tietää sukupuolta. Nyt mä sitten aloin pelkäämään keskenmenoa kun on vain hyvä olo ollut :(((((
et oo tosissasi!
onneks!
oksentaminen on ihan kamalaa!
ihan loppuraskaudessa oli hiukan närästystä mut renniellä siitäkin selvittiin ja muutamat kerrat liitoskipuja, mut ei mitään pitkäkestoisia..
Onko sellaista? Mulla just nyt menossa sellainen raskaus, ettei ole oikeastaan mitään oireita ollut koko aikana. En ole kertaakaan oksentanut tai ei ole edes yököttänyt. Aiemmissa raskauksissa olin kuitenkin jatkuvasti pää pöntössä. Nyt ei siis muuta kun maha pullottaa ja väsyttää. Muita oireita ei ole. Onko normaalia?
Minulla oli pojilta pahoinvointia ja kolmas raskaus meni täysin eriatavalla.Olin elämäni kunnossa ja vielä 7. kuulla olin enon luona halkosavotassa, enkä tiennyt raskaudesta muuta kuin että vatsa kasvoi ja kuukautiset olivat pois.Siitä syntyi tyttövauva.Parasta elämässäni !!
ollut aina pahaaoloa ja nyt ei ollutkaan ja kesken meni..
Epäilen, että tuo pahoinvointi saattaa liittyä siihenki, että onko yleensäkään luonnostaan helposti paha olo ja oksentaako...
Äitini ei kuulemma raskausaikanaan ikinä oksentanu, ja voisin hyvinkin kuvitella että se on osaksi perinnöllistä. En sitten tiedä tosin..
Vasta sain tietää, että olen raskaana, niin toivotaan, ettei öklötyksiä tule liikaa, kiva kuulla että se ei ilmeisesti oo kuitenkaan mitenkään harvinaista olla oksentamatta :D
kertaakaan. Terve tyttö syntyi, tosin muutaman päivän yliajassa ja sektiolla.
Muutenkaan ei ollut huono olo raskausaikana, kun yritin pitää tavallista parempaa huolta itsestäni: ulkoilla ja syödä terveellisesti.
Ei ollut tippakaan pahoinvointia tai muutakaan ongelmaan missään vaiheessa kummassakaan raskaudessa. Olen myös kuullut, että tytöstä sitä pahoinvointia herkemmin tulisi. Siksi hieman yllätyin, kun esikoinen olisikin tyttö. Eli urbaanilegendaa luulisin.
minun ensimmäinen raskauteni oli todella helppo. Olin aivan ihmeissäni kun kaverini (joilla jo oli lapsia) kyselivät esim. kaupassa että jaksanko vielä lähteä sinne ja sinne ymv.
Ei niitä oireita aina ihmeemmin tule.
Nauti helposta raskaudestasi :)
Ei ollut tippakaan pahoinvointia tai muutakaan ongelmaan missään vaiheessa kummassakaan raskaudessa. Olen myös kuullut, että tytöstä sitä pahoinvointia herkemmin tulisi. Siksi hieman yllätyin, kun esikoinen olisikin tyttö. Eli urbaanilegendaa luulisin.
raskausoireista ennustaa, vaikka monet yrittävätkin.
Usein ennustukset menevät oikein, sillä mahdollisuus arvata oikein on kuitenkin melko suuri :)
Minulla on ollut yksi helppo ja yksi vaikea raskaus.
Kummallakin kerralla sain pojan.
osaksi perinnöllistä luulen Epäilen, että tuo pahoinvointi saattaa liittyä siihenki, että onko yleensäkään luonnostaan helposti paha olo ja oksentaako... Äitini ei kuulemma raskausaikanaan ikinä oksentanu, ja voisin hyvinkin kuvitella että se on osaksi perinnöllistä. En sitten tiedä tosin.. Vasta sain tietää, että olen raskaana, niin toivotaan, ettei öklötyksiä tule liikaa, kiva kuulla että se ei ilmeisesti oo kuitenkaan mitenkään harvinaista olla oksentamatta :D
Äitini voi pahoin kaikki 3 raskautta koko 9kk ajan ja sillä oli vaikka mitä mielitekoja. Mulla taas ei mitään. En voinu kertaakaan pahoin, eikä mielitekoja tms. Terve tyttö syntyi. Lisäksi kumoan sun toisenkin väittämän, mä voin tosi helposti yleensä pahoin. Raskausaikana en kuitenkaan. :)
kerran, ennen synnytystä
suht oireettomia on olleet kaikki raskaudet
t. 4 raskautta 5 lasta
Iha normaalia. Sieltä on sit poika tulossa, ku helppo raskaus;)
Mulla ei ole kumpikaan raskaus ollut paha. Ikinä en ole oksentanu. Väsymystä ollut ja muutama päivä öklöoloa.