Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena olin vegaani/punkkari, päästötodistuksessa oli kutosia! Nyt olen juristi; käykö kateeksi?

Vierailija
06.02.2010 |

Vai iloitsetko puolestani?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Olet selvinnyt hyvin!

Mulla päästötodistuksessa kymppejä ja muutama ysi. Olin kiltti ja hyvätapainen. Nyt olen työtön ja ammattia ei ole. Mt-ongelma on.

Vierailija
2/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi, enkä ymmärrä miksi iloitsisinkaa puolestasi. Minun puolestani saat olla ihan mikä haluat. Sinä varmaan olet se, joka arvostelee muita ammatin perusteella ja dissaat ei-akateemisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani asiakkaistasi.

vai ihanko perstuntumalla heitit?

- ei ap

Vierailija
4/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ajat takaa? Minä entinen punkkari ja nyt opettaja. Mikä sinun tapauksessa oli erikoista? Samanlaisia ihmisiä me kaikki olemme. Jokaisella on mahdollisuus opiskella.

Vierailija
5/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokaisella on mahdollisuus opiskella."

Onko? Ainakin teoreettinen, jos sitä tarkoitat. Mutta käytännössä ei ole. Esim. vakava psyykkinen sairaus estää opiskelut aika tehokkaasti.

Vierailija
6/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää on vastinen tuolle entinen pissis, nykyinen johtajan vaimo -provolle.

Vierailija
7/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös juristi, mutta sain 8-10 koulussa. Enkä ollut punkkari vaan mallintöillä itseni opiskelijana elätin.

Vierailija
8/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan epäillyt, etteikö vegaanit tai punkkarit voisi myöhemmässä elämässään menestyä siinä missä lihaa syövät tai taviskansalaisetkin. Peruskoulun päästötodistuskaan ei monella myöhemmin työelämässä pärjänneelle ole ollut oleellinen asia. Miksi sinua pitäisi kadehtia? Hienoahan tuo nyt on jos menee hyvin ja peruskoulun jälkeen on lukuhommat maistuneet. Hieman kummallista kysellä tuollaisia, onko sinulla jokin pätemisen tarve jäänyt päälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi