Miksi et huolehdi itsestäsi odottaessa?
Kyllä kaupungilla näkee sellaisia kuvatuksia, että yksinhuoltajia niistä tulee ennen pitkä. Hyi. Hoitamaton tukka, ei meikkiä ja naama muutenkin kuin petolinnun perse. Kaiken huippuna näköjään joka paikkaan käyvät lökotuulihousut.
Jos olisin mies, en katsoisi tuollaista kauaa.
Minä hehkuin odotusaikana ja palasin timmeihin mittoihin parin kuukauden sisällä, ihan helposti. Täällä akat kyselee laihdutusvinkkejä ja samaan aikaan kiskotaan suuhun kaikki mitä jääkaapissa on.
Kommentit (28)
haloo, eiköhän ole jokaisen oma asia meikkaako vai ei... joskus on kausia kun jaksaa ja joskus ei. ja ihmetyttää sellanen et miks pitäis aina meikata. kertoo vaan huonosta itseluottamuksesta tuollainen. hyvä että ihmiset uskaltavat olla luonnonkauniita... ei sitä ennenvanhaankaan meikattu ja silti on miehet pysyny kotona. eiköhän ne muut asiat oo tärkeämpiä kuin ulkonäkö =)
joka niin kärkäästi puolusteli meikkaamista. No, täytyy jostain niidenkin rahansa repiä. Kaikenmaailman kukkua ne hoidot mitä kosmetologit väittää, että iho on parempi. Mulla ei mitään hyötyä ole ollut niistä kallista hoidoista. Normaali ihorasva ok, mutta ittensä paklaaminen on turhamaista. Itselläni on meikkejä, mutta käytän kotoa pois lähtiessä ripsiväriä, huulikiiltoa ja kasvoille kevyt rasva, jonka ostin apteekista.
jonkun vuoden päästä naamasi on kuin petolinnun peppu!. Me jotka emme meikkaa niin iho on kaunis ja sileä kun vältämme turhaa meikkausta. Äitini on 70-vuotias ja kun ei ole meikannut niin iho on kuin 50-vuotiaalla ja ei pahemmin ole ryppyjä.
No tämä on kyllä ihan täyttä puppua! Meikkaaminen ei ole iholle millään tavalla vahingoksi, ainoastaan jos jättää jatkuvasti ne meikit puhdistamatta, saa ihonsa helposti tukkoiseksi. Tiesitkö että talviaikaan kevyttä pohjameikkiä jopa suositellaan iholle sen pakkaselta ja tuulelta suojaavan vaikutuksen vuoksi? Ihon kunto vanhalla iällä on hoidon lisäksi kiinni myös geeneistä ja elintavoista - toiset ne vaan säilyy nuoremman näköisenä kuin toiset, käyttipä sitten meikkiä tai ei ja olipa käytössä kalliit voiteet tai pelkkä perusvoide.
"miten karistat vauvakilot / raskauskilot". Kaikkein yksinkertaista on se, ettei hanki niitä laisinkaan. Raskaus ei lihota - vain liikaa syöminen raskausaikana. Tuo raskausrupsahtaminen korreloi kyllä minun tuttavapiirissäni muutenkin heikon elämänhallinnan kanssa. Valmiiksi jo pullukat / painojojottelijat ovat lihoneen raskausaikana tyyliin 30 kiloa, mutta jo valmiiksi hoikat ja terveesti elävät vain sen 8-10 kiloa ja luonnollisesti ovat olleet entisellään muutama viikko raskauden jälkeen. Itse vedin kireät lempifarkkuni jalkaan kolme viikkoa synnytyksen jälkeen. Et repikääs siitä.
Tähän aikaan vuodesta, jos huomaat jonkun olevan raskaana, hän on luult.avasti viimeisillään. Talvivaatteet peittää pienemmän mahan. Itse kuljen niistä vaatteissa, jotka menee päälle. Oopperassakin kävin punaisessa laskettelutakissa, mikään muu ei vaan mene kiinni ja näillä keleillä en kulje napa paljaana. Otan osaa.
Muutenkin olen niin väsynyt, että juuri jaksan hilata itseni sinne kauppaan. Mitä järkeä on laittautua kun kohta taas makaan sohvalla, sotkee vaan meikit kaikki paikat.
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, tosin mies saa olla aika kusipää jos sen vuoksi naisensa jättää.
Itsellänikin naama kukki raskausaikana ja inhosin raskaana oloani(vauvaa odotin kyllä innolla, raskausaika ei vaan ole mitään herkkua), mutta yritin silti näyttää suht hyvältä,koska luonteeni on aina ollut sellainen.Monesti kehuttiinkin miten hehkun ja raskauskilot lähtivät nopeasti.(ei niitä kyllä paljon tullutkaan)
Nykyään en kotona meikkaa joka pv, mutta kun johonkin lähden,meikkaan edes vähän (kestää max 5min) ja pukeudun kivasti mutta rennosti.
Muistan kun kävin vuosia sitten hollannissa ja ihastuin miten sielä pienessäkin kaupungissa naiset ja miehet olivat niin hyvin laittautuneita! Sellaista kun olisi täälläkin, mutta ei,verkkareissa ja krokseissa mennään...
pukeudun silti lämpimästi talvella,lämmin olo on tärkeämpi kuin ulkonäkö.ja lämpimän takinkin kanssa voi näyttää kivalta. myös lapseni puen lämpimiin,mukaviin, värikkäisiin ja kivoihin vaatteisiin.
Luulen, että tässäkin on sosiaaliluokista kysymys. Itse olen akateeminen ja sivistynyt ja myös varakas, kuten suurin osa lähipiiristäni. Kaikki tuntemani ystävät pitivät itsestään niin ulkoisesti kuin sisäisesti hyvää huolta myös raskausaikana. Enkä tunne ketään jolle olisi tullut 30kg raskauden myötä ylipainoa. Itselläkin vain 7kg, koska urheilin koko raskausajan ja söin terveellisesti. Kyllä ne valitettavasti tuppaa olemaan juuri ne köyhät ns. lähiöäidit, jotka makaavat sohvalla koko raskausajan ja käyvät kaupassa jopa pelottavan näköisenä. Tämä siis minun mielipiteeni.
No tämä on kyllä ihan täyttä puppua! Meikkaaminen ei ole iholle millään tavalla vahingoksi, ainoastaan jos jättää jatkuvasti ne meikit puhdistamatta, saa ihonsa helposti tukkoiseksi. Tiesitkö että talviaikaan kevyttä pohjameikkiä jopa suositellaan iholle sen pakkaselta ja tuulelta suojaavan vaikutuksen vuoksi? Ihon kunto vanhalla iällä on hoidon lisäksi kiinni myös geeneistä ja elintavoista - toiset ne vaan säilyy nuoremman näköisenä kuin toiset, käyttipä sitten meikkiä tai ei ja olipa käytössä kalliit voiteet tai pelkkä perusvoide.