Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle arvon naiset

Vierailija
06.02.2010 |

Naiset aina valittaa kun mies ei tee sitä tai tätä. Olen 35 v mies, lyhyt tappi mutta muuten hyvän näköinen mies (tämä naisten suusta). Osallistun kodin hoitoon usein enemmän kuin vaimoni, hoidan lapsiani rakkaudella. Osaan olla myös se äijä joka sanoo mielipiteensä, en ole tossun alla. Rakastanut vaimoa ja mielestäni huomioinut häntä sanoin ja teoin. Kiitos tästä vaimon pettäminen ja kaiken romuttaminen. Mitä vittua oon tehny väärin, kun ei mikään kelpaa. Alkaa mennä usko kaikkeen, sanokaa nyt mielipiteenne kun täällä teidän palstalla itken!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ole puolison syy, jos toinen päättää pettää.

Vierailija
2/3 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, vaikee sanoo.

Voi, kun elama olisikin niin yksinkertaista kun talla palstalla kirjoitetaan ja teidan parisuhde niin niin yksinkertainen kuin sa kirjoitit.

Todellisuus on hankalaa ja siina on mukana molempien odotukset, kokemukset, pettymykset ja vaikka mika muu...

Puhu puolisosi kanssa, avoimesti, oikeasti. Ehka se auttaa, ei.. kuuntele enemman kuin puhut ja ehka toivottavasti hankin kuuntelee sinua enemman kuin puhuu.

Tsemppia teille, jos molemmilla on halua parnataa suhdetta ja otta vastuu niin /// peukut pystyyn!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vaimosi on ns. päästään vajaa eikä osaa arvostaa sitä mitä hänellä oli, tai sitten et pysty itse katsomaan objektiivisesti itseesi ja omiin vikoihisi. Tai sitten molemmat.

Ehkä vaimo ei ole kokenut sinun huomiointiasi riittäväksi? Rakastunut johonkin toiseen, vaikka sinäkin olet ihan hyvä mies? Ikäkriisi? Masennus? Vaihtelunhalu? Vaimo ei ollut tyytyväinen johonkin ominaisuuteesi, ulkonäölliseen tai luonteenpiirteeseen? Väkivalta/uhkailu/alistaminen? Syitä voi olla tuhansia, ja vain vaimosi voi sen todellisen sinulle kertoa, jos pystytte rehellisesti keskustelemaan.

Yritättekö vielä jatkaa yhdessä, vai oletteko eronneet/eroamassa?