Miss Suomi Pumpasen poikaystävä on kyllä tosi HOT!!
Ihan mieletön hottis, en voi lopettaa tätä kuolaamista!!!
Kommentit (23)
kuvataan ehkä jopa enemmän kuin missiä itseään:/ veikkaan, ettei kovin kestävä suhde...
Kerrankin vuodesta jää enemmän mieleen missin poikaystävä kuin missi itse! Ikinä ennen ei ole kuvattu missin poikaystävää enemmän kuin missiä lehtiin! Wau! Kerrankin tuli kaksi julkkista yhdellä iskulla! Mikä hymy ja vielä rikas;)
Pistäkää linkkejä niin voi sanoa hot vai not :D
ko. mutiaisukon "hymy" muistuttaa enemmän irvistystä ja rikaskin se taitaa olla pelkästään omissa kehuissaan...
On sen verran kornin näköinen ukko, että mulle tulee siitä aina mieleen se Vesa-Matti Loirin hahmo Jean Pierre Kusela... Ei taida tämä pumpattava Viivikään käydä ihan täysillä, kun tuollaista ukkoa katselee ja uskoo sen kaikki jutut.
jotenkin voisi sanoa ettei palaset ole samasta pussista.
kuolaa myös mutta vielä enempi omaansa, parempi. :P
on ainoastaan sen RAHAT!
jos oletetaan,että se minut huolisi tyttöystäväkseen,hengailisin sen kanssa pelkästään rahan takia.
pitkällä kepillään. Luonteesta en tiedä, mutta on kyllä niin tyrkky ja limanen, että hyi hitto. Ja aina sama irvistys noissa kuvissa mihin tunkee....
tikullakaan. Mua ei tuommiset itseensä täynnä olevat miehet kiinnosta!
Ihan mieletön hottis, en voi lopettaa tätä kuolaamista!!!
Kysyy utelias joka ei tiedä ko. tyypistä mitään... Onko siis TYÖLLÄÄN ansainnut, perinyt vai lotossa voittanut?;) Ja mitä noin niinkun muuten tekee työkseen tm.?
Lähiöpitseeriassa varmaan töissä.
Mies joka huolehtii ulkonäöstään, nyppii kulmat jne. Hymy saa polvilleen. Viivi tirskui kuulema muille misseillekkin miehen rahoilla. Surullista, jos mini-Viivi on vain rahojen takia Petskun kaa.
Kyllä mullekkin kelpais mies joka ostais auton mulle. Raha se ratkaisee!
Tuo Kuselaan vertaus sopi jotenkin hyvin. EI ole kyllä mies minun makuuni. Just sellainen limaisen oloinen :(
Petskunhan piti ostaa semmoinen Pumpalle...
Näinköhän tullaan sellaista Pumpan alla näkemään, korkeintaan liisattuna ehkä =-).
kovaa ja lujaa sieltä pilvilinnoistaan, toivottavasti olisi silloin edes jotain pehmeää alla.
Poikaystävä näyttää juuri siltä, että on erittäin mustasukkainen ja kun kuherrusaika on ohi, pitää Viivin olla hiljaa ja näkymätön...toivottavasti ei käy niin kuin Sellossa...
että viimeistään muutaman kk:n päästä ollaan tavaroita muuttamassa pois yhteisestä kuherruskämpästä ja lähestymiskieltohakemuskin jo vetämässä...
Pitää nuppia noin oudosti?
Mies joka huolehtii ulkonäöstään, nyppii kulmat jne.
Täysin luonnottoman näköiset! Ja hymy pelkkä irvistys. Ei todellakaan mun makuun.
Mutta hyvähän se on ettei tällasen taviksen tarvi kilpailla missien kanssa samoilla markkinoilla!;)
kaikkea muuta. kun mä olen aina ihmetellyt, kuka noihin sovinisteihin jaksaa sekaantua, miss suomi ja av_mammat nähtävästi!