Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin mokasi töissä?

Vierailija
05.02.2010 |

Mikä ammatti?

Mitä tapahtui?

Milloin tapahtui?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sairaanhoitaja siis olen.

Päivystävälääkäri määräsi lihakseen pistettävää kipulääkettä eräälle potilaalle. Huusin potilsta paikalle vain sukunimellä ja pistin lääkkeen. Kohta selvisi, että olin pistänyt lääkkeen väärälle potilaalle, joka ei ollut käynyt edes vielä lääkärin vastaanotolla. Mutta koska hän oli "höppänä", niin hän ei millään tavalla ihmetellyt, että aion antaa hänelle lääkettä pistoksena.

Onneksi kysymyksessä oli vain tavallinen kipulääke, eikä kys. väärä potilas ollut onneksi allerginen sille lääkkeelle. Mutta opiksi otin ja aina varmistan kunnolla potilaan henkilöllisyyden.

Itselläni on vähän harvinaisempi sukunimi ja olin samanaikaisesti ukkini kanssa sairaalassa sattumoisin. Sairaanhoitaja kutsui sukunimeltä ja ukkini pyysi minun pääsevän häntä ennemmin vastaanotolle. Sairaanhoitaja sanoi sitten hänen tarkoittavan minua eikä ukkiani. Vähän huvitti tilanne. Olihan minulla silloin akuuttisempi tilanne, kuin ukillani, sillä jalkani oli revennyt auki.

Vierailija
22/23 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin kaikki lomarahat kerralla yhdelle työntekijälle ekan loman yhteydessä, vaikka ne oli tarkoitus maksaa osissa pidettyjen lomapäivien jälkeen (käytäntö oli vähän outo). Olin palkanlaskijana ja vasta aloittanut ammatissa. Asiasta keskusteltiin työntekijän ja hänen esimiehensä kanssa ja päätettiin, että työntekijä sai pitää lomarahansa. Häntä ei haitannut, että sai ne etukäteen, mutta minua silloin nolotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suuhygienisti

Poistin vuosia sitten hammaskiveä potilaalta, jolla oli implantti premolaareissa, eli ei noissa poskihampaissa tai etuhampaissa, vaan niiden välissä olevassa hampaassa. Kyretti, eli se väline jolla käsin rapsutetaan hammaskiveä, ei sovellu implantille, vaan sille on oma implanttikyrettinsä. Ja sitä käytinkin, kunnes hoidon lopuksi huomasin implantissa pieniä harmaita viivoja, naarmuja. En käsitä, miten hemmetissä ne oli siihen tulleet, vai enkö vaan huomannut niitä hoitoa aloittaessani. Käytin mielestäni aivan kuuliaisesti implanttikyrettiä, enkä edes kovin kovakouraisesti, enkä ollut hoidon aikana yhtään "omissa maailmoissani" niin että olisin vahingossa sohinut tavallisella. 

Jos moka oli minun eikä edellisen tekijän, on se kyllä pahin mitä olen tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi