Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotain rajaa sentään!

Vierailija
05.02.2010 |

Mitä tästä seuraa? Siis kamala meteli ja kaikki ihan hermona kun mitään ei tapahdu vaikka on soitettu ainakin tuhat kertaa ja sanotaan vaan. Musta tää on niin järkyttävää miten sitä voi kestää kun tulle kuitenkin soitto mutta tää on hirveetä. Sen vaan sanon että vaikka virasto on auki niin mitä ne siellä tekee? Kamalinta on vielä se että kun kaikki muutkin ihmettelevät ja joutuvat kärsimään vaikka kaikkemme ollaan tehty niin ei tästäkään mitään hyvää seuraa. Kerran sanottiin että laittakaa uusi paperi kun sitäkään vanhaa ei mistään löydy ja että siihen pitää laittaa kaikki uudestaan ja ja vielä ihmisten omaisuutta vaikka ei edes asu meillä. Tää on kyllä viimenen kerta ku nyt meni hermot tastä ei tuu mitään mutta se miten tän sitte kestää. Se on jo toinen juttu kun kaikki kirosanat on jo käytetty miljoona kertaa ja mikään ei auta. Sanokaa nyt mitä tässä vielä voi tehdä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin naapuri kertoi aamulla bussipysäkillä, että oudot murtautuu hänen asuntoonsa ja varastaa pikkuhousuja ja veroviraston papereita, eikä mikään niitä estä, ei lukot eikä ansat. Siis kauheeta tommonen! Oli menossa poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitusta.

Että kyllä maailma on tosi ikävä paikka. Mut suosittelen sullekin tuota rikosilmoituksen tekemistä. Luulis että sitten ottavat tosissaan.

Vierailija
22/29 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen nauruun, ellen sitä etten vammoihin kun tipun tuolilta =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti itse saisi noin epäselvää tekstiä aikaiseksi, vaikka kuinka yrittäisin! Ja kahdentoista vastaus oli ihan loistava.

Jos nauru pidentää ikää, mulle räpsähti just muutama ylimääräinen vuosi plakkariin. Kiitos.

Vierailija
24/29 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee aina miehiäihailijoita perään ja kyselevät kaikkea ja katsovat ihailevasti ja haluavat mukaan ja kysyvät mihinolen menossa ja menenkö sitten niille enkä varmasti mene kuntietää mitä sitten on niillä mielessä ja haluavat ties mitä ja kuvittelevat kaikkea sellaista saattaa niillä olla niin sekaistaki ette kestä sellasta ja varsinkin hajua!!! Aina kun jossain paarissa olen vaikka en usein voi käydä juuri kun niitä on niin paljon tai jossain käyn niin yksi ei voi mennä kun on heti liuta ympärilläkin kieppumassa ja tarjolla olis saatille ja mukaan mutta kun en päästä enkä vrmaan ota mitään rontteja ainakaan ja sellasiahan ne kuitenkin aina on vaikka itse olen hyvin huoliteltu ja laitettu.ketään.yrittävät houkutella että tarjoavat juomaa mutta on niissä varmaanki vissiit jotain ainetta et pökertyisin. Ainakaan ei ole muilla naisilla näkynyt tälläista onkelmaa.Joskus yöllä herää ja luulen että on mies talossa ja luulen et se on mun mies muttakun ei ole mitäänmiestä niin se varmasti johtuu siitä kamalasta hajustaasunnossa.Sitten se onkin vaan unta tai jotain.Ovessakin on kaksi lukkoa ja vetokutju ja olen laittanut siihen vielä lisää varotoimenpiteitä jos joku yrittää siitä ovesta tulla niin siinä on erilaisia kilkuttimia joista olen itse tehnyt vaikka veitsistä ja haarukoista yksi on sellainen desimittari jotaki metallia ja lisäksi kattilan kansia. Yhden kannen olen säästänyt keittiössä jos teen ruokaa niin niistä kaikista kilistimistä lähtee kamala meteli ja ryminä koska joku voi tippua myös maahanjos oven avaa joku. terveisin

Vierailija
25/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatte sinne virastoon vaan että on muidenkin omaisuutta ja että soitettu on. Ja että olette kaikkenne tehneet ja teette vielä vähän lisää, virastojen aukioloaikoina. Ei siitä pitäisi toisten kärsiä vaikka olisi uusi paperi jo valmiina. Postitatte sen vaan niiden muiden joukossa. Luulisi metelin loppuvan jollei jatku ylipuolen yön.

Vierailija
26/29 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virastot on sellaisia. Ehkäpä kannattaa kannella toiseen virastoon. Omaisuus kannattaa salata, etenkin muiden. Viraston eteisessä on kamera, väistä sitä ja kannattaa laittaa foliohattu.

Vierailija
27/29 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, että on ongelmia - eihän tuosta aloituksesta saa mitään tolkkua.

Vierailija
28/29 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrys lisäntyy ihan kympillä

Vierailija
29/29 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen virastoon. Se on varmaankin viisas ja parasta että tästä kaikesta saadaan tulemaan loppu

ja niitä viraston ihmisiä pitää rankaista kun eivät tee hommiaan

vaikka on kaiket päivät aikaa ja saavat isoa palkkaa sun muita etuja. Kerron siitä sitten myöhemmin joskus illalla miten meni eilen siellä virastossa kun eivät meinanneet antaa suunvuoroa vaikka oli minuna asiasta kyse.

virastot on sellaisia. Ehkäpä kannattaa kannella toiseen virastoon. Omaisuus kannattaa salata, etenkin muiden. Viraston eteisessä on kamera, väistä sitä ja kannattaa laittaa foliohattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan