Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asunnon myyjä sattuis kuolemaan, saako perikunta myydä asunnon ennen perunkirjoitusta?

Vierailija
04.02.2010 |

Ihan teoreettinen kysymys. Äitini on sopinut asuntokaupoista huomiseksi 5.2.

Jos eukko sattuis yön aikana heittämään lusikan nurkkaan, voisiko veljeni samalla paikkakunnalla olevana silti mennä tekemään huomisaamuna asuntokaupat ostajan kanssa?

Perintöä en kyttää, koko myyntivoitto menee akan velkoihin eikä jää varmaan edes hautausrahoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eukko heittäis yöllä lusikan nurkkaan ja minä olen 200km päässä?

Kaupat on sovittu huomiseksi klo 10.

Vierailija
2/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä kantilta, että isoisäni on asunut asunnossaan, eikä häneltä mene myyntivoittoveroa, mikä taas menisi jos perikunta myy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitishän on sen 2VALTAKIRJAN" JO ANTANUT LAITTAMALLA ASUNNON MYYNTIIN. mIKSI KUOLEMA SEN ESTÄISI?

Vierailija
4/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto siirtyy kuolinhetkellä kuolinpesän nimiin ja se voidaan myydä vain kaikkien kuolinpesän osakkaiden suostumuksella.

Vierailija
5/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suostun asunnon myyntiin ja mun veljeni samalla paikkakunnalla olevana voi tehdä kaupat perikunnan puolesta jos eukko sattuu ens yönä potkaisemaan tyhjää?

Vierailija
6/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla selvitetty mahdollinen testamentti ja eihän sitä tiedä, vaikka äitilläsi olisi salattuja lisälapsia...

että suostun asunnon myyntiin ja mun veljeni samalla paikkakunnalla olevana voi tehdä kaupat perikunnan puolesta jos eukko sattuu ens yönä potkaisemaan tyhjää?

Vierailija
7/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan ennen huomista klo 11:sta.

Vierailija
8/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myytyään asuntonsa??