Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu huomasi euroviisukarsinnoissa ettei Tapani Kansa taida olla ihan kunnossa?

Vierailija
13.01.2009 |

Minulle tuli hänestä sellainen olo, että onko tulossa höperöksi tjtn.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itse katsoin lähetystä kanava surffaillen samalla enkä nähnyt esityksen keskeytystä. En myöskään ollut lööpeistä/lehdistä lukenut eli ollut tietoinen md:stä tai muista. Ainoastaan avio-ongelmista olin jostain ohimennen kuullut.

Mutta kun Tapsaa töllöstä katsoin niin hihkaisin kyllä miehelle toiseen huoneeseen et tuus kattoo kun on jotenkin niin outo. Jähmeä ja tosiaaan silmät oli oudot. Kuin ihmisellä joka on aineissa tai esim. rauhoittavien vaikutuksen alaisena. Mikä lie sitten...

Vierailija
42/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä vettä esimerkiksi. Onko miehensi harkinnut liittymistä Israelin armeijaan?

Mutta eivätpä taida uskovaiset näin visaiseen kysymykseen vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut mitenkän outo, itse olette jotain Kwanin kannattajia ja teitä pelottaa että JOS se meneekin eruoviisuihin, niin pitää yrittää T.K:ta mustamaalata.

Se Kwan oli aivan hirvee!!!!

Vierailija
44/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinä et osaa lukea ihmistä silmistä, ei tarkoita ettei muut siihen kykene.

t. yksi joka myös kiinnitti huomion silmiin.

Mä luulen, että Sauli Niinistö on varmaan rakastunut, musta sen silmissä oli jotain kun näin sen kuvan lehdissä viimeksi.

Vierailija
45/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole Niinistön häistäkään varmaan kuullut

Vierailija
46/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olet taatusti nähnyt Kansan silmät joskus ennenkin, ja sillä on ollut mt-ongelmia jo vuosikausia

Vierailija
47/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä vettä esimerkiksi. Onko miehensi harkinnut liittymistä Israelin armeijaan?

Mutta eivätpä taida uskovaiset näin visaiseen kysymykseen vastata.

Vierailija
48/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää minulla on 46v. Joten ihmisiä olen tavannut. Sen voi nähdä jos on humalassa taikka joku paha mielentila päällä.

Tapsalla on silmäkin niin pussien alla piilossa että kuka sinne näkee ja pääsee silmiä tulkkaamaan?

Vierailija
49/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole väittänyt että voin silmistä lukea onko jollain mt-ongelmia.

Olen yllättynyt miten te ette näe ihmisten silmistä mitään??

Vierailija
50/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme vänkääjiä olette. Ja tosiaan, jos teiltä ei onnistu, niin muilta kyllä onnistuu. Eikä kukaan tietysti näe silmistä vaikka mielenterveysongelmaa jos tilanne ei ole jotenkin akuutisti päällä. Mutta jännä että vaikka ihan tavallisessa kuumetaudissa ihmisen silmät vaikuttaa jotenkin oudoilta.

Vierailija
51/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joistain mielenterveysongelmatkin tuntuu näkyvän päälle, mutta yleensä kipeän tai mt-sairaan ihmisen olemuksessa on muutakin mistä voi tehdä päätelmiä, ilmeet, eleet, tapa puhua, se mihin katsoo tai miten pälyilee, koko ulkoinen habitus. Jos näkisi pelkät silmät niin niistä tuskin mitään kovin syvällistä analyysiä tekisi. Eiköhän tässäkin tapauksessa Tapsan omituinen käytös ja tapa miten hänen mielenterveyttään on puitu mediassa ole kertonut enemmän kuin pelkät silmät. En usko että näitä silmistä näkijöitä olisi ollut täällä tällaista määrää jos Tapani olisi esittänyt laulunsa mallikkaasti ilman ongelmia, antanut kohteliaan neutraalin haastattelun ja jos lehdistössä olisi oltu hiljaa hänen henkilökohtaisista ongelmistaan.

Minun äitini kyllä väitti tietäneensä, että olen raskaana sen perusteella, että silmäni näyttivät siltä.

Vierailija
52/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko hedelmöittymisen jälkeen. ja kyseessä oli nk "vahinkolapsi"

Vierailija
53/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se veti aika hiljaiseksi... "Tuleeko vanhat ajat mieleen", kysyi veljeni.

Kyllä tuli. Jutut oli ihan samanlaisia kuin isällämme kun on maaninen vaihe päällä...

Minulle on ollut jotenkin lohdullista huomata että muitakin maanis-depressiivisiä löytyy. Kansa on hieno esiintyjä. Toivottavasti saa lääkityksellä pidettyä maanisen vaiheen kurissa.

Vierailija
54/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestänyt pojan ääni, ei.

Kukas se siellä pojittelee, joku satavuotiasko?

Vierailija
55/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tarvii edes terveydenhuollon koulutusta. Äijähän oli aivan sekaisin, tarviiko sitä ees pohtia mut olis tosi hauskaa nähdä sen sekoilevan euroviisuissa =).

Vierailija
56/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijähän oli aivan sekaisin, tarviiko sitä ees pohtia mut olis tosi hauskaa nähdä sen sekoilevan euroviisuissa =).

Onko Tapani Kansa tehny sulle jotain tosi ikävää vai ootko muuten vaan täys idiootti?

Vierailija
57/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä teille totuus. Ihan oikeasti.

Vierailija
58/58 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Sait ärsytettyä. Onneksi olkoon. En jatka enempää, mutta pieni on kyllä sun maailmas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi