minkä ikäinen poika pissa seisovilteen..?
ärsyttää kun on 4,5v poika ja pönttö on vuorattu pissalla..(ei oma lapsi)
Kommentit (9)
ja tämä ei muuten tapahdu minun käskystäni :)
Mies on aina pissannut istualtaan kotioloissa (siistimpää + lääkärit suosittelevat, rakko tyhjenee paremmin mikä suojaa mm. eturauhasvaivoilta pidemmän päälle). Poika myös pissaa istuen kotioloisssa, kodin ulkopuolella vaihdellen.
sivistynyttää pissata istuallaan (sitä esim. käytöstapakouluttajat ovat pitkään puhuneet). Minun mieheni (37v.) noudattaa tätä myös. Kuten kaksi poikaammekin. Se on lasten opettamisesta kiinni, ei mikään suostumiskysymys. Meillä tehdään monta muutakin asiaa vanhempien päätösten mukaan, eikä niistä tingitä (esim. södään ruokapöydässä. Ei minua kiinnosta suostuuko joku vai ei, kyllä varmaan alkaa suostua kun tulee nälkä :-)).
Se on tosi paljon sottaisempaa ja meluisampaa, jos lorotellaan seisaaltaan. Pissaa menee sivulle aikuisilta miehiltäkin, saati lapsilta.
Ja keskellä yötä tässä kerrostalossa kuuluu hyvin, kun joku rapun miehistä käy kusella lorottelemassa...
kunnes illaksi vaippa laitettiin pissasi sen sitten heti täyteen ja ylikin. Millään ei saatu potalle istumaan, lopulta suostui seisten pissimään, meillä ei muuten koskaan ole pissitty kuin pöntön veteen.
Yhtä kertaa lukuun ottamatta kun poika on seisoi pytyn sivussa ja huusi äitiii tuu kattoon pystyn pissiin seinään asti.
pojat 4v ja 5v, jos vielä osuukin pönttöön, niin ainakaan eivät malta ravistaa, vaan vikat tipat ovat istuinrenkaalla... Parhaimmillaan pissivät ristiin yhtäaikaa, kun äiti ei ehdi kieltämään.
ja nostaa aina renkaan ylös ja pissaa seisoaltaan. Joskus pissaa tulee tippa siihen posliinille, mutta pyyhin sen pois. Alkoi pissata seisoaltaan hieman yli 3-vuotiaana. Ei suurempia sotkuja meillä.