Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, kun mies vain lihoo ja lihoo

Vierailija
03.02.2010 |

Miehen isä painaa jotain sata kiloa (ei ole kovin pitkä) tai yli ja on oikeasti tosi läski, miehenikin on aina naureskellut hänelle ja ollut oikeasti huolissaan isänsä terveydestä. Eihän sellainen läskikerros hyvää tee sisäelimille ja muulle keholle.

Nyt sitten mies on alkanut itsekin lihoa. On nyt reilut 30 ja jokaisena viimeisenä viitenä vuotena painoa on tullut pari kiloa lisää. Lihominen on hidasta, mutta varmaa ja nyt nyt alunperin hoikalla miehellä on jo selkeä vatsa. Mies käy kuntosalilla muutaman kerran viikossa, mutta se ei auta. Ilmeisesti syö (ja joskus juo) sen verran että läskit eivät vain lähde, vaikka lihaksia tulisikin. Ei sitä isoa navan kohdalla olevaa uloketta voi hyvällä tahdollakaan lihakseksi luulla.

Joku voisi sanoa, että asia ei minulle kuulu, mutta harmittaa vilpittömästi sekä miehen terveyden että ulkonäön takia. Seksikään ei tunnu aivan samalta, kun maha alkaa häiritä jo ihan käytännön toimia. Mitä ihmettä teen, pitääkö vain kestää?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sun viikset, pillu, johon uppoa nyrkki tuosta noin vain, perse, josta ei ole enää mitään jäljellä (paitsi istumisesta johtuva mustelma) ja alkava kalju?

Tarkoitan vain, että parempi ensin katsoa itseään peilistä, ennenkuin lähtee sen enempää kritisoimaan... :)

Vierailija
2/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ongelmia seksin käytännössä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötätuntoryöpyn, haukut pinnallisuudestasi ja muistutuksen siitä, että olet luvannut rakastaa myötä- ja vastamäessä - samoilta palsta mamoilta, jotka kirjoittavat, että miehellä on täysi oikeus käydä vieraissa jos vaimo lihoo ;)

Sitten asiaan: totta kai voit sanoa miehelle asiasta. Ylipaino on epäterveellistä.

Vierailija
4/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennuslääkkeen syönnin aloitettuaan on lihonut n. 8 kg puolessa vuodessa. Tätä menoa satanen paukkuu parin vuoden sisällä. Ei hyvä!

Vierailija
5/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kuitenkin pitää huolta itsestäni ja pysyttelen suht koht hoikkana, vaikka se vaatiikin välillä työtä.

Onko sinusta yhtä mukava ja helppoa esim. antaa suuseksiä, jos jorman yläpuolella on iso ihrakasa?

Vierailija
6/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä hyvää seksiä vaikka mies onkin lihava...

En kyllä tykkää et lihoo tai on lihava, mut rakastan miestäni eikä tulis mieleenkää alkaa sanomaa läskeistä.

Mies tietää sen ilman sanomattakin et on lihava.

Vierailija
7/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hokee käyvänsä kuntosalilla ja vähentäneensä syömistä, mutta tuloksia ei vain näy? Lihavat eivät tajua, miten paljon sitä syömistä tai ainakin lihottavien ruokien syömistä oikeasti pitää vähentää.

Vierailija
8/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kuitenkin pitää huolta itsestäni ja pysyttelen suht koht hoikkana, vaikka se vaatiikin välillä työtä.

Onko sinusta yhtä mukava ja helppoa esim. antaa suuseksiä, jos jorman yläpuolella on iso ihrakasa?

Vierailija
9/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on 25 vuotias, 185cm pitkä ja painaa 70kg.

Eli aika laiha siis.

Syö isoja annoksia ja kaikkee herkkuja yms, mutta ei vaan liho, laihtuu korkeentaan, kohta alkaa alipainonrajat paukkua..

Oisko kellään vinkkejä miten saada vähän lisää massaa?

Vierailija
10/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se minun seksuaalista kiinnostustani häntä kohtaan vähentänyt yhtään, mutta minulla oli kyllä kova huoli miehen terveydestä. hänen suvussaan sydän- ja verisuonisairaudet sekä aikuisiän diabetes ovat yleisiä ja yksi riskitekijöistä on keskivartalolihavuus sekä ylipaino yleensäkin.

en oikeastaan koskaan kuitenkaan maininnut asiaa, koska ajattelin sen olevan miehelle herkkä paikka etenkin kun lihominen ihan selvästi tapahtui todella stressaavan vuoden aikana, eli hän selvästi joko palkitsi itsensä tai lohdutti itseään herkuilla (ja tämä mies tosiaan on sitten kuin pikkupoika, eli kaikki makea maistuu).

vuodenvaihteen tienoilla aloin ehdotella kuntoremontin tekemistä molemmille. sain miehenkin innostumaan asiasta ja hän piti ensinnäkin tipattoman tammikuun (vaikka alkoholi sinällään ei ongelma ole, niin kyllä niissä saunaoluissa silloin tällöinkin kaloreita on) ja on alkanut innolla lenkkeillä ja hiihtää. kun minä valmistan ruuat, niiden kanssa ei ongelmia ole juurikaan esiintynyt ja olenkin pyrkinyt tarjoamaan normaalia parempaa ruokaa ihan vain, ettei mies kyllästy kasvisten puputtamiseen. makeanhimon olen häneltä saanut pidettyä kurissa valmistamalla ruokia, joissa on esimerkiksi ananasta, omenaa tai mangoa.

tammikuun aikana häneltä lähtikin viisi kiloa ja siitä innostuneena jatkoi herkkulakkoaan, kuntoiluaan ja terveellisempää syömistä, vaikka aikoikin illalla saunaoluen ottaa tipattoman päättymisen kunniaksi.

auttaisiko teillä jokin yhteinen projekti? ihan ilman, että kauheasti hänen painoaan mainostat, vaikka toki siitäkin voi puhua. itse sanoin asian siten, että en välitä siitä miltä hän näyttää, mutta minua huolettaa suunnattomasti hänen sukunsa rasitteet, eli juuri nuo sairaudet.

Vierailija
11/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, ettei liikunta tai kuntosaliharrastus usein riitä pitämään painoa kurissa, vaikka onkin muuten hyödyllistä elimistölle. Paras lääke lienee johonkin vähähiilihydraattiseen ruokavalioon siirtyminen. Näistä kannattaa lukea lisää kirjoista tai googlaamalla. Vähentämällä (piilo)sokerin, perunan, valkoisista jauhoista tehtyjen tuotteiden syöntiä ja lisäämällä kasvisten osuutta pitäis alkaa lihoamisen loppumaan. Suuri hiilihydraattien määrä saa näet rasvan varastoitumaan elimistöön.

Vierailija
12/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en käsitä miten miehen paino vaikuttaa seksiin? mun ukko on 183cm pitkä ja paino pahimmillaan 117kg, nyt lähemmäs 100..

ei massu ole vaikuttanut suuseksiin, eikä mihinkään muuhunkaan, sama rakas se on edelleen. nakki saattanee näyttää levossa pienemmältä, kun "häpykumpu" on pulleampi, mutta mitä ketä se kiinnostaa? täydessä terässä ihan yhtä ihana kuin aina ;)

ja samanlailla ite olen turpoillut ja laihtunut raskauksien ja koiran kuoleman myötä 65-100kg välillä.. kyllähän miestä vähän harmittaa turpoiluni, mutta ei se siitä valita, kehuu vain kun olen saanut itseni takasin kuntoon. ja seksi on maistunut sille oikein hyvin ilman mutinoita olinpa tuhti tai tikku.

Vierailija
13/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä itseäänkin harmittaa tulleet kilot ja aina välillä hän aloittaa laihdutuskuurin, mutta takaisinhan ne kilot aina tulee kun palaa entiseen. Oon siitä sanonutkin, että täysi syömättömyys tai paastoaminen eivät ole hyviä laihdutuskeinoja, koska ne eivät ole pidempi aikaisia ja lähinnä nesteen sekä kuona-aineiden poistoon tarkoitettuja. Itse teen kotona terveellistä kotiruokaa salaatteineen ja mies syö niitä, mutta töissä käykin sitten syömässä hampurilaisen, kebabin yms. Vois ottaa kotonta eväät mukaan, mutta kun ei niin ei.

Olen aina yrittänyt tukea häntä painon pudotuksessa mahdollisimman hyvin ja itsekin ollu siinä sivussa kevyemmällä dietillä. Niin...ja häntä käy myös kateeksi, että itse laihduin ennen esikoisen syntymää ja paino on pysynyt samoissa pienissä lukemissa (170/55) viimeiset kymmenen vuotta lähes tekemättä mitään. Mieheni,

Tähän loppuun on vielä todettava, että eihän aikuista ihmistä voi kokoajan vahtia. Jos ei omaa oikeasti tahtoa lopettaa roskan syömistä, ei laihtumisesta tule ikinä yhtään mitään. Heillä on, niinkuin monen muunkin suomalaisen,suvussa diapetes-riskiä ja sydän-verisuonitautia. Itse on tietoinen näistä ja joutuu kärsimään sairauksista jos ei tee mitään vaihtaakseen kebabia terveyteensä.

Vierailija
14/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen hommaa hänen mielestään. En tiedä, pitäisikö olla läskien lisäksi huolestunut myös alkavasta alkoholismista. No, ehkä se tästä. Luulisi, että mies jossain vaiheessa tajuaa, että pitää vain yrittää enemmän.

Ap.

Vierailija
15/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en käsitä miten miehen paino vaikuttaa seksiin?

oli vähän aikaa sitten vielä tosi mahakas. Hänelläkin se maha kertyi ikävuosina 30-35 huomaamatta. Onneksi on nyt aloittanut kuntokuurin (+elämäntaparemontti) ja on kiinteytynyt roimasti.

Tähän seksikommenttiin voi sanoa, että kyllä lihominen vaikuttaa seksiin! Tietenkään en tiedä muiden seksielämästä, mutta meillä esimerkiksi niin että en voinut enää ratsastaa miehellä, koska jalkani eivät ylettyneet tynnyrin ympäri! :O Olen itse siis pieni nainen ja mies on kohtuullisen iso kaveri ilman jättimahaakin.

Miehen kunto ei myöskään kestänyt kunnon sessioita, vaan puhti saattoi loppua ennen kuin oltiin Lopussa. Jep jep.

Lisäksi on ihan puhtaasti ällöttävää, jos ihramaha iskee joka työnnöllä päälle. Se nyt vaan on.

Vierailija
16/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos paino vain nousee ja nousee, onhan se ongelma. Täytyy kuitenkin olla realisti, harvalla neli-viisikymppisellä on pyykkilautavatsa, vaikka liikuntaakin harrastaisi.

Vierailija
17/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväntahtoisesti patistellut miestäni kuntoilemaan ja miettimään syömisiään -turhaan. Mutta mutta, nyt yhtäkkiä on itse huomannut tilanteensa ja omasta halustaan on alkanut syödä terveellisesti ja kuntoillakin. Jos halu ei itsestä lähde, sitä on vaikea toisen aikaan saada vaikka kuinka perustelis.

Vierailija
18/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se lihonut osapuoli vaimo tai mies, niin totta ihmeessä terveysriskit on olemassa, kakkostyypin diabetes, kolesteroli, verenpaine, miehillä erektio-ongelmat...

Lisäksi estetiikka on toinen asia, ei ole sama onko nainen 50 kg vai 100 kg tai mies 80 kg tiukkaa lihaa vai 130 kg löllöä. On aika välinpitämätöntä kumppaniakin kohtaan vähätellä ongelmaa.

Sama pätee liialliseen alkoholinkäyttöön, epäterveelliseen ruokavalioon, tupakointiin, liikkumattomaan elämäntapaan jne.

Vierailija
19/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaprosentti ovat huolestuttavia. En muista tarkkoja lukuja, mutta jossain oli kerran mittaus. Ja itseasiassa mieheni on siitä mittauskerrasta jo lihonut.

Vierailija
20/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosien varrella. Mullakin kolme lasta ja ikää kohta 40, elämässäni olen painanut maksimissaan 78 kg, ja synnytyksen jälkeen enää 68.

Mut ihra on inhottavaa, vie seksihalut, onneksi mulla ja miehellä ei ole tätä ongelmaa. Onneksi olette ymmärtäväisiä miestenne suhteen, mä en olisi tän asian suhteen sitä. Miten joku voi syödä itsensä 65 kiloisesta satakiloiseen? Mut eihän mun tarvikaan ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi