Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään jota seksi rassaa todella paljon?

Vierailija
03.02.2010 |

Vuosi vuodelta siitä on tullut tympeämpää :(. Nykyään se jo sattuukin aluksi, mikä ei lisää innostusta. Silloin harvoin kun seksiä yritetään. Mikä raivostuttavinta, jos lapset joskus menevät mummolaan, edessä on pakkopullaseksi. Yleensä lasten lähdön jälkeen on niin ihana rauha, ettei millään jaksaisi tsempata sitä heti pois alta. Ja niinpä koko loppuaika menee jotenkin ahdistuneena miehen aloitetta odottaessa. Enää ei edes huvita ajatus että veisi lapsia mummolaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikkia ei ole luotu seksuaalisiksi olennoiksi. Mulle riittäisi aivan hyvin kerran viikossa (max). Mies(ystävä) haluaisi varmaan joka päivä.

Vierailija
2/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki muitakin juttuja lisäksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, ei huvita. Saan orgasmin aina ja helpolla, mutta ehkä oon kyllästynyt, kun ollaan oltu yhdessä 15 vuotta.

Eka 5v. seksi toimi, mutta sen jälkeen ei.

Vierailija
4/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain on vikaa.

Apukeinoja löytyy kyllä, mutta varmaan joutuu tekemään vähän töitä sen eteen.

Me käymme jatkuvaa kinaa seksistä. Mies kun ei tahdo antaa tarpeeksi. Enkä minä ole nymfo. Haluaisin rakastella mieheni kanssa 3-4 krt/vko - hän 1-2 krt/vko. Tästä taitetaan peistä... Ja muistakin seksiin liittyvistä asioista, joista en tässä nyt avaudu.

Summa summarum, asialle voi tehdä jotain. Löydät kyllä seksuaalisuutesi ja halusi uudelleen - jos vain niin haluat.

Vierailija
5/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain on vikaa.

Summa summarum, asialle voi tehdä jotain. Löydät kyllä seksuaalisuutesi ja halusi uudelleen - jos vain niin haluat.

Helppohan se on sanoa, että asialle voi tehdä jotain, jos itsellä ei ole ongelmaa!!!

Mutta siitä olen samaa mieltä, että tsemppaaminen on tarpeen. Itse kuulun tähän porukkaan, joka keksisi melkein aina jotain parempaakin tekemistä. Nautin seksistä, mutta en niin paljon, että olisi "pakko saada". Mieheni takia jaksan innostaa itseäni, luen eroottista kirjallisuutta, katselen ohjelmia jne kohottaakseni haluja. Minua auttaa myös se, että sovitaan etukäteen "seksiaika", jotta ehdin saada itseni sopivaan mielentilaan. Ei ehkä kaikkein romanttisin tapa, mutta ainakin mies saa seksiä suht säännöllisesti.

Tuli mieleeni tuosta sattumisesta. Vaikka seksiä ei harrastaisikaan usein, ei sen silti kuulu sattua! Oletko varma ap, ettei sinulla ole jotain tautia tms, minkä takia sattuisi. Itselläni oli pitkä hiivakierre ja alapään iho meni silloin tosi herkäksi. Luulen, että tuo inhottava aika vaikuttaa edelleen mun seksikäyttäytymiseen!

Mikä ehkäisy teillä on? Hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa monien naisten halukkuuteen!

Vierailija
6/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä ole nymfo. Haluaisin rakastella mieheni kanssa 3-4 krt/vko - hän 1-2 krt/vko. Tästä taitetaan peistä...

on tilanteessa jossa seksiä harrastetaan noin paljon. Ihmiset ei kyllä ikinä ole tyytyväisiä vaikka niillä olisi asiat miten hyvin. Minun ongelmat on ihan toista kaliperia tällaiseen verrattuna. Ei minulla ole ikinä ollut mitään seksuaalista halua uudelleen löydettäväksi. Aina seksi on ollut samaa pakkopullaa, näin vanhemmiten olen lakannut teeskentelemästä itselleni ja muille että seksi kiinnostaa ja on kivaa.

Tällä hetkellä seksissä on suurin ongelma viha. Kun mietinkin että yksinkertaisesti vaan pakotan itseni ja tremppaan ja koetan olla kiva ja kannustava miestä kohtaan, jostain rupeaa nousemaan vihan, suorastaan raivon tunne. Mitä ihmettä teen sille? Se on niin voimakas, että on ihan mahdotonta teeskennellä seksistä pitämistä kun se myllertää mielessä. Ap

Vierailija
7/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni tuosta sattumisesta. Vaikka seksiä ei harrastaisikaan usein, ei sen silti kuulu sattua! Oletko varma ap, ettei sinulla ole jotain tautia tms, minkä takia sattuisi. Itselläni oli pitkä hiivakierre ja alapään iho meni silloin tosi herkäksi. Luulen, että tuo inhottava aika vaikuttaa edelleen mun seksikäyttäytymiseen! Mikä ehkäisy teillä on? Hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa monien naisten halukkuuteen!

Seksi sattuu vaan niin kauan että mies saa survottua sisään. Ehkäisynä nykyään kortsu ja vaahdot, kun seksiä on niin vähän. ap

Vierailija
8/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muutenkin yhdessä yhtä ikävää kuin sängyssä? Etkö yhtään halua miestäsi - enkä nyt tarkoita naimista, vaan sitä, että katsot häntä jossakin arkisessa tilanteessa ja pidät häntä yhtäkkiä ihanana?

Tuosta sattumisesta tuli mieleen, että käytättekö liukkaria? Itsellä ei ole kokemusta, mutta se voisi auttaa edes vähän.

Myötätuntoni teille molemmille, toivottavasti tilanne paranee.

Vierailija
9/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä se oli alusta asti, tilanne ei siis huonontunut vähitellen, vaan ihan alusta asti seksi oli jotenkin ikävää. ja nuo pakkopullaseksit esim. lomilla kuulostavat niin tutuilta. meillä mies ei suostunut seksistä koskaan puhumaan, se oli täysin tabu aihe ja jos yritin kertoa tai näyttää mistä pidin (alussa siis jaksoin tehdä tätä) hän loukkaantui, koska kuvitteli, että arvostelen hänen taitojaan. en arvostellut, hän oli varmasti osannut tyydyttää edellisen naisystävänsä, mutta minä pidin erilaisesta hyväilystä kuin tämä, joten yritin opettaa sen hänelle. eikä nämä jutut kovin kummoisia olleet, pidän esimerkiksi jalkapöydän hyväilystä niin paljon, että se riittää täysin esileikiksi (ja nykyinen mieheni saattaa illalla ottaa jalkani syliinsä kun katsomme televisiota ja ihan ohimennen ilman sen kummempaa keskittymistä hoitaa minut siihen kuntoon, että ei tarvitse kuin nappia painaa ja se riittää. =DD).

kuvittelin oikeasti, että olen vain niin epäseksuaalinen ihminen, etten nauti seksistä ja se olikin sitten sellaista "annetaan nyt, kun se kerran avioliittoon kuuluu" -tyylistä. lopulta erosimme - tämä oli yhtenä syynä - ja löysin nykyisen mieheni, jonka kanssa seksielämä onkin ollut aivan toista maata. eikä se ole vuosien saatossa mihinkään muuttunut, paitsi ehkä siten, että miehellä jo ikä vähän painaa, eikä hän ihan joka päivä jaksaisi, kun taas minä haluaisin vähintään sen 5-6 kertaa viikossa.

en osaa neuvoa sinua. olinkohan tyhmä kun yleensä tämän kirjoitin, kun tästä tuskin apua on... :(

Vierailija
10/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi sattuu vaan niin kauan että mies saa survottua sisään. Ehkäisynä nykyään kortsu ja vaahdot, kun seksiä on niin vähän. ap

Jos pitää survoa heppiä sisään, eikä ole ensin pehmittänyt paikkoja esileikillä?

Vierailija
11/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on "erikoinen tilanne", koska minä rakastan miestäni, pidän häntä ihanana, suhteemme on hyvä jne. Jostain syystä en ole kahteen kuukauteen halunnut seksiä. En halua ajatellakaan koko asiaa, tunnen ahdistuneisuutta pelkästä ajatuksesta. Joten ap, ymmärrän kyllä että asia stressaa sinua, niin se painaa minunkin mieltä mutta en tiedä mitä asialle tulisi tehdä.

Vierailija
12/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että jollain on mennyt tuolla lailla ja että olet löytänyt miehen joka sytyttää. Toki joskus mietin että voisiko minulla olla sama tilanne että mieheni ja minä emme vain sovi yhteen. En ole ollut kenenkään muun kanssa edes kuin mieheni, yhtä teini-iän kännistä panoa lukuunottamatta, jossa meni neitsyys. Mutta en tiedä. Mielestäni minulla on aina ollut seksuaalisia ongelmia, ei tämä ole vain mieheni tai meidän yhteensopimattomuuden syytä. Ap

Vierailija
13/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekin se on pakkopullaa kerran viikossa. Mies haluaisi vaikka joka päivä. Tähän on ziljoonia syitä, mutta suurin niistä on se, että en vain näe mitään järkeä seksissä. Se ei ole minulle mikään ihmeellinen juttu (koskaan ollutkaan), vaikka kumppani olisi ollut miten taitava. Jättäisin koko touhun mielelläni lastentekoon ja täts it.

Tämä kaihertaa parisuhdetta (joka ei muutenkaan olisi täysin kunnossa). Jopa kilpirauhasarvot on multa tutkittu tuon takia ja perheterapiassa käytä. Ei auta. Ero se on varmaan meilläkin edessä, kun mies ei voi elää näin. Luultavasti siis jättää joskus minut ja 4 lasta sen vuoksi, ettei saa kuin kerran viikossa. Muna menee järjen edelle, mutta minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi