Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö kukaan muu postimerkkitonteista kuin minä?

Vierailija
03.02.2010 |

Minusta on ihana asua perinteisellä tiiviillä pientaloalueella Helsingissä. Meillä on parveke ja piha ja naapureita näkyy joka suunnassa. En siis voi erityisemmin ottaa aurinkoa yläosattomissa.

Meillä on hyvin pieni piha ja sen ympärillä muita pieniä pihoja. Olen niin patalaiska puutarhuri, että tässäkin on tarpeeksi. Isommalla pihalla asuntomme olisi maksanut 500 000 - AUTS. Nyt saimme sen 100 000 euroa halvemmalla.

Jos haluan olla omissa oloissa, metsää löytyy kanssa paljon ympäriltä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. kaipaa isoa pihaa. Vaan pienen ja laitetun (en jaksaisi isoa laittaakaan).

Vierailija
2/7 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 neliöö, mutta kyllä noi hintaerot on huikeet kun muutamme 35 km hki:sta, rakennamme omakotitaloa itse, ja 160 000 tulee maksaan. Tontteineen päivineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postimerkkipiha? Kun meillä on 1410 m2 ja naapuritalon kulmaan 8m40cm... ja taloja joka suuntaan.. Ja tuntuu, että piha on liian pieni..

Vierailija
4/7 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi missään nimessä isompaa pihaa.

Vierailija
5/7 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aikaa puutarhanhoitoon, mutta mielelläni kesäviikonloppuna grillailen ja syön pihalla.

Vierailija
6/7 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kanssa riittää pieni piha, me asutaan siis rivarissa. Ihanaa kun on naapureita.

Helsingin vanhat esikaupungit on tosi ihania paikkoja kasvattaa lapsia ja eprhettä.

Vierailija
7/7 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postimerkit on sellaisia 500-600 neliöisiä.

Sellaisen voisikin saada äkkiä laitettua kauniiksi. Isommissa tonteissa menee vuositolkulla ja aina kuitenkin on joku nurkka retuperällä.