Parhaan ystävämi mies on idiootti...
ja tämän perusteella kuva ystävästäni on muuttunut negatiivisempaan suuntaan. Sanaakaan en ole hänelle tästä vihjannut, en koskaan ole arvostellut junttimiestänsä.
Nyt ystäväni tutustui omaan mieheeni, jonka kanssa olen seurustellut jo pidempään, mutta emme ole tavanneet ystävääni. Jälkikäteen kysyi minulta, että "miksi olet tuollaisen kanssa". Olin aivan äimän käkenä. Tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa omastaankin miesmaustansa.
Pidänkö mölyt mahassani vai annanko tulla ulos?
Kommentit (7)
tämä ei koskaan ole vapaaehtoisesti puhunut minulle. Sellainen juntti jurottaja, joka sanoo ystävälleni esim. että "turpa kiinni" tai "lopeta nyt se paskanjauhaminen" ihan vieraiden ihmistenkin edessä. Minkäänlaiseen sivistyneempään keskusteluun vieraiden ihmisten (=minun) kanssa ei kykene. En tiedä, onko lyönyt ystävääni, mutta kerran oli lyönyt seinään reiän (!!!), tämän minulle ystäväni myönsi, kun kysyin, että mikä tuo on.
Ystäväni ei uskalla aina kertoa hänelle asioita, koska ilmeisesti suuttuisi ja alkaisi mököttää pienistäkin asioista.
Siis tällainen vaikea tyyppi siis.
Ei kuitenkaan olluta tavannut miesystävääsi, vaikka olitte tapaillut jo pitempään? Samoin sinä et oikein tunne parhaan ystäväsi miestä?
Siinäpähän puntaroitte kumpiko on tärkeämpää, miehet vai ystävyys...
miestä ole vaihtamassa, ystäväni ilmeisestikin on tämän juntin kanssa aivan tyytyväinen. Olen vaan tässä hirveän kiukustunut, että ei näe omassa miehessään mitään vikaa, mutta minun kumppanissani sitten sitäkin enemmän.
miestä ole vaihtamassa, ystäväni ilmeisestikin on tämän juntin kanssa aivan tyytyväinen. Olen vaan tässä hirveän kiukustunut, että ei näe omassa miehessään mitään vikaa, mutta minun kumppanissani sitten sitäkin enemmän.
Haloo hei, elämä on.... Pahempi juttu jos olisi rakastunut sun ukkoos vai kuinka?
omaansa haukkua, mutta olisi jättänyt minunkin mieheni haukkumatta! Kun ei olisi oikein varaa semmoiseen.
... millä tavalla idiootti. Jos tiedät tyypin olevan pettäjä, väkivaltainen tmv, niin sinulla on VELVOLLISUUS kertoa siitä ystävällesi!