Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua miksi ihmiset ylipäätään haluavat asua niin tiivisti yhdessä sumpussa

Vierailija
02.02.2010 |

että talvinen lumen tulokin saa aikaan kamalan kaaoksen!! Miksi ei voi asua väljemmin olisi tilaa minne lumet aurata?

Toisesta ketjusta luin että autoja ei voi viedä muualle parkkiin aurauken ajaksi, kun ei ole parkkipaikkoja tai sitten ne maksavat 8e tunti!!! Huh..huh.. onneksi ei ole tuollaisia ongelmia..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumisensa sen mukaan millainen SÄÄ ON KERRAN KOLMESSAKYMMENESSÄ VUODESSA!

jestas, mistä näitä fiksuja ihmisiä oikein tulee?

Vierailija
2/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan asua seinä seinää vasten ja kuitenkaan ei haluta tietää siitä seinänaapurista yhtään mitään. Että miksi halutaan asua vieri vieressä. Kertokaas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä voi tulla tulva (etenkin iso joka toistuu n. kerran 30 vuodessa).

Vierailija
4/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt niin ärhäkkäällä tuulella, etten viitsi suoraan kommentoida. Mutta onneksi itse olen tyytyväinen kotipaikkaani vaikka tämä yllättävän kylmä ja lumen valtaama talvi elämää jonkin verran hankaloittaakin. Mutta elämä on...

Vierailija
5/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköt, viemäröinti, lämpöputket, tiet jne. Samoin säästää maapalloa kun työpaikat, kaupat ja koulut on lähellä ja julkinen liikenne toimii. Itse preferoin kaupunkiasumista.

Vierailija
6/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän?

Vierailija
7/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asuvat sitten säästävät maapalloa kuin harvaan maalla asuvat. Tirsk!

Vierailija
8/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä satojakin kilometrejä ja asuvat jossain jäähallin kokoisessa lukaalissa kahden lapsen kanssa.

Helsingissä asuvat sitten säästävät maapalloa kuin harvaan maalla asuvat. Tirsk!

Vierailija
9/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi ihmiset haluaa asua joenrannassa missä voi tulla tulva (etenkin iso joka toistuu n. kerran 30 vuodessa).

jäätiköt sulaa

Vierailija
10/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin ne jotka suhaavat päivät pitkät kahdella autolla ehkä satojakin kilometrejä ja asuvat jossain jäähallin kokoisessa lukaalissa kahden lapsen kanssa.

jos ne kaikki landepaukut tulisivat teidän seuraksenne. sitten saisitte ostaa virolaista tai puolalaista ruokaa, kun suomessa ei enää olisi maataloutta.

Vierailija
11/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennetaan hiton kalliita lukaaleja pienille(mutta järjettömän hintaisille) postimerkkitonteille. Päätyikkunat suunnilleen kiinni toisissaan ja terassikeskustelut kuuluu sanasta sanaan naapuriin. Mutta mikäs siinä, jos se oma rauha ja tila ei ole niin tärkeää :(

Jokainen tietysti laittaa rahansa mihin haluaa...

Vierailija
12/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olen kotona, ei minua häiritse seinänaapuri, jos sieltä ei ääntä tule. Olkoon vaikka miljoona seinänaapuria, jotka eivät möykkää - niin miten se voisi minua häiritä?

Kyllä minä voin seinänaapurista tietää vaikka mitä. Ja tiedänkin. Mutta ei minulla ole syytä hänestä mitään tietää. Kunhan maksaa vastikkeensa, se riittää. En tarvitse lisää kavereita.

Tärkein syy täällä asumiseen on se, että olen syntynyt ja kasvanut täällä. Kuten isäni, kuten 1909 syntynyt isoäitini... Miksi ihmeessä minun pitäisi kodistani lähteä johonkin??

Minä puolestani en yhtään ymmärrä, mikä kammo ihmisillä on toisiin ihmisiin. Mikä vika on lajitovereissa? Kammo siihen, että jos joku vaikka näkee minut, näkee pihalleni, näkee pihakalustoni...HUI!!!! Häpeästäkö siinä on kyse...?

Halutaan asua seinä seinää vasten ja kuitenkaan ei haluta tietää siitä seinänaapurista yhtään mitään. Että miksi halutaan asua vieri vieressä. Kertokaas?

Vierailija
13/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on harvinaisen katkeraa maakuntaväkeä paikalla, kun pääkaupunkiseutua täytyy oikein urakalla sättiä. Mitenkäs se vanne nyt noin kiristää siellä maaseudun väljillä laitumilla?

Vierailija
14/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantakaupungissa on tosi ekologista. Talot kiinni toisissaan, niin ei ole lämmöllä liikaa haihtumispintaa, monet asuu aika ahtaasti, ei lämmitellä liikoja neliöitä/kuutioita ja julkisilla pääsee joka suuntaan, ei tarvitse aja

ella autolla.

Vierailija
15/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne kaikki landepaukut tulisivat teidän seuraksenne. sitten saisitte ostaa virolaista tai puolalaista ruokaa, kun suomessa ei enää olisi maataloutta.

Vierailija
16/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAAPURI EI SAA NÄKYÄ EIKÄ KUULUA. Kun menen pihalle, en halua nähdä naapuritaloa, sen olisi oltava sen verran kaukana ettei näy. Eikä kuulu jos huudan.

Vierailija
17/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun mieluummin vanhassa, historiallisessa kivitalossa keskellä kaikeka kuin keskellä ei mitään. Naapurin äänet ei häiritse, kun on paksut seinät. Paljon mieluummin laitan rahani esim. hyviin ravintoloihin ja kahviloihin, pieniin sisustus- ja vaateputiikkeihin, näyttelyihin, elokuviin yms. kuin mahdollisimman isoon taloon johhekin missä ei ole mitään minua kiinnostavaa tekemistä.

Jokainen tietysti laittaa rahansa mihin haluaa...

Vierailija
18/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun väljyyttä alkaa löytyä. Eikä silloin todellakaan vielä olla missään maaseudulla.

Vierailija
19/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ne postimerkkitontit on vaan teidän stadilaisten riesa. Täällä kehä kolmosen ulkopuolella on myös kunnon tonteille rakennettuja joidenkin meidän lukaalit. Taitaapa kateus taas tehdä tepposiaan, kun ei suostuta ymmärtämään ollenkaan toisten valintoja.

t. sekä kerrostalo-, rivitalo- että okt-asumista kokeillut (ja sekä stadissa että nykyään "pöndellä")

Vierailija
20/29 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten saisitte ostaa virolaista tai puolalaista ruokaa, kun suomessa ei enää olisi maataloutta.