Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero nukkuin päikkärit jo aamulla ja nyt yhtä tappelua unille meno X (

Vierailija
02.02.2010 |

Vi**ttaa!!

Nukahdin aamulla ja mies fiksuna painu taaperon kans nukkumaan kanssa, eli 8-11 nukkuivat, kun minäkin (itse puhdasta väsymystä, äijällä mukavuudenhalua, ettei tarvii tehä mitään pienen kanssa. Noo, ei se mittään. Ei sitten nukkunut päikkäreitä, ei kahdelta eikä neljältä. Kun yritin kahteen eri kertaan, et jos ois väsynyt. Nyt sitten kauhea huuto ja ulina, eikä nukahda edes yöunille kuten yleensä.

Arvatkaapa suututtaako. Olen aiemminkin miehelle sanonut, ettei nukuta aamulla, että ei sitten nuku ollenkaan ja koko päivä on yhtä kiukkuilua

: / Miksi se ei voi uskoa?

Kiitos, kun tänne saa purkautua : )

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöunille nukkua?

Vierailija
2/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on keikkunut ylhäällä yhdestätoista saakka, niin eiköhän 8 tuntia putkeen ole ihan tarpeeksi. Varsinkin, kun ehti olla ylhäällä 6-8 silloin aamulla. Yleensäkin nukkuu sen 11c tuntia yöunia ja 1-2 tuntia päikkäreitä. Meinaatko, että tässä ois pitänyt vielä vaikka tunti kestää yliväsyneen 1,5 vuotiaan karjumista ja kiukuttelua sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvähän se varmasti oli lapselle nukkua aamulla kun kerran väsytti. en tajua miksi teet tään asian noin vaikeaksi...

Vierailija
4/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä.. Just kerroin, että on yliväsynyt.. Juu, odotellaanko vielä vähän lisää, että on jotenkin "oikealla" tavalla väsynyt? HÄH? Ja kai siitä saa hermostua, jos päivärytmi menee vituiksi ja tiesin jo heti, että ilta menee pienellä hankalaksi tuon aamun nukkumisen vuoksi.

Ratkaisin asian niin, että kerroin miehelle, että saakin sitten itse hoitaa päiväunet JA iltanukutuksen jos aikoo tehdä uudelleen noin.

Enkä ajatellut, että tässä joku rupeaa vänkäämään vastaan, kunhan purin mieltäni. Itselle tämä oli tosi harmillista, kun tiesin että pieni kiukuttelee koko loppuillan, kun nukkuu niin aikaisin.

Raportti loppu, ei tarvitse kenenkään enää laittaa mitään jupu,jupu-vastauksia. Sain jo itse tarpeeksi tässä muhia oikeamielisessä hapatuksessani.

Vierailija
5/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on 1v2kk luopunu toisista päikkäreistä ja herää 6-7 aikaa aamulla. On jo väsy siinä 10 aamulla, mutta venytetää vielä ainakin tunnilla päikkäreille menoa. Liian pitkäksi käy päivä jos herää päikyiltä ennen klo 13. Yöunille käy 19.30 suurinpiirtein. Kyllä mun mielestä päivärytmistä on hyvä pitää kiinni.

Vierailija
6/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olit väsynyt. Mies ja lapsi ei voineet olla väsyneitä tuohon aikaan aamusta, vain sinä. Suoraan sanoen, jos mies ja lapsi eivät olisi olleet väsyneitä, ei ne olisi nukkuneet.

Reeelax, eihän tuossa nyt ole kuin YHDESTÄ päivästä kyse, huomenna on jo uusi päivä ja parempi mieli. Sekä ÄITI pitää sen rytmin, joka itselle sopii parhaiten. :):):):)

Vierailija
7/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuku illalla, vaikka on väsynyt.

Vierailija
8/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, joo..

Nukkuuhan se jos saa siellä miehen kainalossa muhia : D Ja kans sama, nukkuu se aamulla jos annetaan nukkua, mutta normaali rytmi on tuo, että menee n.11 päikyille ja herää sitten 12-13. Sillä tavalla jaksaa hyvin iltaan.

Se ei tuo meidän pieni nuku millään ilveellä kaksia päikkäreitä, eli jos nukkuu ihan aamusta, niin sitten tulee helposti tuollainen 8-9 tuntia yhtäjaksoista valvomista ja sitä se ei jaksa. Sitten se on illalla sellaista, että tarvitse kuin "hei" sanoa, niin saa itkuraivarit :p

Ja meillä mies voi kevyesti nukkua vaikka smat 12-14 tuntia vuorokaudessa mitä lapsikin, ilman mitään "oikeaa" väsymystä. Nukkuminen on vaan niiin kivaa : ) Voi kun saisi itsekin nukkua. Enkä olisi ehkä hermonnutkaan niin pahasti, mutta kun olin kahdestaan pienen kanss kokopäivän, kun mies oli tapetoimassa ja jotain, niin se ei sitten päässyt "todistamaan" aitiopaikalta noita seuraamuksia. Hyvää yötä nyt tänne ja kyllä se palosireeni nukahti onneksi lopulta.

Vierailija
9/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sää siinä teet jos sun pitäisi nukuttaa lastasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi