Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eik vieläkään kukaan usko salalittoon koskien si? Lukekaa:

Vierailija
02.02.2010 |

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/sikainfluenssa-ja-who-julistet…

josko kukaan uskoo edes tätä lehteä kun ei av-mammaa kukaan usko...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI otin rokotteet!

Vierailija
2/21 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mihinkään salaliittoon, eikö sairastuneet muka esim Meksikossa olleet oikeasti sairaita, sikainfluenssassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI otin rokotteet!

katsokaa nyt tubi-uutinen, eihän sitäkään vastaan rokottaa tarvitse.. riski pieni, mutta olemassa.

Vierailija
4/21 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä!! Tubiin on jo rokote, se ei lyö niin leiville kuin tällainen hyper-helposti just sattumoisin keksitty rokote johon löytyi sopiva tautikin just sopivasti!

Kyllä ihmiset voi olla sinisilmäisiä :))))

ONNEKSI en ottanut rokotetta...oli se vaarallinen tai ei niin täysin turha se ainakin oli.

Vierailija
5/21 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaan niitä poloisia lapsia, joiden äiti pakotti ottamaan rokotteen :( Mitäköhän oireita muutaman vuoden päästä ilmenee. Ihmiset eivät uskalla ajatella omalla järjellään rokotteen vaaroista??

Vierailija
6/21 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko salaliittoon, mutta uskon kyllä, että taudista olisi ehkä päästy vähemmälläkin vaahtoamisella ja varatumisella. Mutta kuka sen sitten olisi voinut tietää? Varsinkin kun alku oli aika ärhäkkä Meksikossa.

Meillä on rokotettu koko perhe. Enkä kadu.

Vierailija
7/21 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täähän on kivaa!

Vierailija
8/21 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei usko salaliittoon ja ne jotka ei oo ottanu rokotetta, uskoo salatiittoon..

tästä tulee vielä pitkä ketju jos jaksatta tästä taas tingata :)

Vierailija
9/21 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ottanut rokotetta ja jaksan kyllä loputtomiin ihmetellä miten ihmeessä älykkäät (?) ihmiset vajosivat tähän koukkuun??

Vierailija
10/21 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän koukkuun, koska haluan uskoa WHO:ta ja Terveyden ja hyvinvoinninlaitosta. Mikäli nyt paljastuu, että kaikki jotain salaliittoa, niin elämältäni putoaa pohja. Tavallaan. Enää ei voi uskoa edes mihinkään virallisiin instansseihin. Sellainen laajemassa mittakaavassa horjuttaa kyllä yhteiskuntarauhaa.

Vierailija
11/21 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siksi, että 2 v sitten sairasti normaalin kausiinfluensan. sitä sairastin 8 viikkoa ( poissa töistä) ja se veti itsensä keuhkoihin, söin 3 eri antibiottia joista viimeinen kunnon "koirakuuri". Ja sitä todellakaan en toivo pahimmalle vihamiehellenikään. Ja jos yhdelläpiikillä voin estää vastaavan niin kiitos otan sen piikin mielummin, kuin jonkun tappotaudin niin ja olin myös raskaana silloin kun sain piikin. vanhin poikani sairasti tuon sikalenssun ja oli kyllä niin karseaa katsottavaa, että no thanks. Toinen poika pääsikin lievällä taudilla koska hain tamiflut ajoissa.

Joten en kadu vaikka olis taustalla mikä salaliitto.

Vierailija
12/21 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikainfluenssan, jälkitautina keuhkokuume. Viikon sairaalassa tiputuksessa, paino tippui 10kg.

Vierailija
13/21 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sairastin possun eikä todellakaan ollut kummempi tauti! ihme vinkujia ootte.

oi joi, mulle voi tull kuume ja pää pipiks, otanpa piikin...oh hoijjaa!!

Vierailija
14/21 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli todella sairaita. Toinen monta päivää yli 40c, toisella keuhkot täynnä limaa kas viikkoa, hyvä ettei tukehtunu. Astmapiipuilla hoidettiin monta viikkoa taudin jälkeen, koulusta poissa melkein 3 viikkoa. Tosi harmiton- juu. Itse sairastin 5päivää, ei kovin paha, mut lapsista hyvin huomasi kuinka salakavala on, ja kuinka pienestä on kiinni että kääntyy hengenvaaralliseks.

Vierailija
15/21 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä päätin etten ota, tänään olis saanut piikin.

Vierailija
16/21 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ottanut rokotetta ja jaksan kyllä loputtomiin ihmetellä miten ihmeessä älykkäät (?) ihmiset vajosivat tähän koukkuun??

Ei älykkäät ihmiset ottaneet sikarokotetta, vaan tyhmät. Juuri se lammaslauma, joka aina kuorossa määkii viranomaisten ja median perässä.

Toivon todella, että rokotteet eivät sisältäneet mitään sellaisia aineita, joista on vakavia seurauksia vuosien saatossa.

Suuri massa ei ollenkaan tiedä mitä on tekeillä tässä maailmassa. Lääketiede on vain yksi osa Uutta Maailman Järjestystä, josta talousmiehet ja mm. jo useat USA:n presidentit ovat puhuneet täysin avoimesti. Mutta eihän tätä av-mamma usko, eivätkä monet muutkaan.

Vierailija
17/21 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyll kieltämättä kuulostaa oudolta koko juttu mitä enemm-n sitä miettii ja kun lukee noita juttuja että nyt jo tutkitaan who:n osuutta jne.

ITse otin kyllä rokotteen mutta nyt olisin ehkä jo toista mieltä enkä ehkä ottaisikaan.

Kummasti laantui peloittelu taudin tiimoilta kun rokotteet oli tilattu ja saatu? Siihen asti oli kauhea pelottelu joka mediassa, nyt mediatkin jo uskaltavat kritisoida sitä.

Vierailija
18/21 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä tämän katon alla sairastettiin sikainfluenssa eikä todellakaan ollut edes niin paha kun jonain vuonna kausi-influenssa. Eikä tullut jälkitauteja.

Vierailija
19/21 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huvittavia nää jotka pelkää tätä tautia! itse sen sairastaneena en voi enempää ihmetellä että MIKSI pitäisi rokottaa tätä vastaan? ymmärrän kyllä että JOLLEKIN siitä tulee jotain jälkitautia mutta niin tulee muistakin normi flunssista....on aikoihin eletty!

itse en todellakaan rahoita lääkefirmoija tällaisessa humpuukirokotteessa..

Vierailija
20/21 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tekee isot massit meidän kustannuksella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan