Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PC:stä MACin käyttäjäksi, tarvitsenko jonkin kurssin?

Vierailija
02.02.2010 |

Olen ihan ummikko MACin kanssa, mutta nyt lähtee kone vaihtoon. Niin paljon olen kuullut kehuja toisesta, ja niin paljon olen kyllästynyt PC:en. Onko mulla nyt pitkä ja kivinen tie edessä? Kotikäyttö kyseessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen omppunäppäimen käytön aika nopeasti oppii.

Vierailija
2/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macin sivuilta löytyy perinpohjaisia opetusvideoita koneen eri ohjelmien käyttöön. Itse siirryin macciin n. pari vuotta sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niin helppokäyttönen että hämmästyt. Aina löytyy joku joka neuvoo ja jos ei löydy mene hopeinenomena sivuille, siellä on auttajia sadoittain. Macilla on erinomainen ilmanen tuki.

Vierailija
4/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit heittä tänne kyssäriä ja täällä on MAC aiheinen keskusteluplsta jota selialemalla saatat ratkoa ongelmiasi jos niitä nyt tulisi muka....

http://www.hopeinenomena.net/

Vierailija
5/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PC:tä, ei pitäisi olla ongelmia Macin kanssa. Sitä on kuitenkin paljon helpompi käyttää.

Vierailija
6/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtymisessä ns. tavallisessa käytössä, omasta kokemuksesta tiedän. Windows-käyttishän on alunperinkin kopsattu Applelta...Jos tekee töitä, jotka pitää siirtyä koneiden välillä (esim. töissä PC-pohjaiset systeemit), kannattaa hankkia ne PowerPoint -ym. Office-ohjelmat Maciin, jolloin hommat pelittää suoraan molemmissa. Kaikki ohjelmat, säädöt ja systeemit on paljon yksinkertaisempia kuin PC-puolella ja esim. kaikki ohjelmapäivitykset ym. menee kerralla ja nopeasti oikein, toisin kuin Windows-puolella...eli todellakin on helpompi käyttää kuin Pc. Eikä ole ongelmia koneen kaatumisen tai virheilmoitusten takia eikä virustaistelua.

Vierailija
7/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pääsit tökkivästä PCstä eroon :D

Viimeksikin kun ostin uuden tulostimen niin sen mukana tuli 1kpl cd MACin käyttjiä varten ja 4kpl (toistan neljä) CD:tä PC:n käyttäjiä varten.... Ei ole todellista......

JA eihän sitäkään yhtä ikinä tarvita koska MAC hakee ajurit ja päivitykset pyytämättä silmän räpäyksessä. oli mikä laite tahansa kyseessä ;D

Joten senkus naputtelet entteriä perään niin MAC hoitaa loput

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän