Voiko kolmekymppinen nainen käyttää vielä farkkuja ja huppareita?
Kommentit (26)
mustat farkut, pitkähihainen t-paita ja lämmikkeenä huppari. En tapaa "asiakkaita", enkä edusta tänään, vaan olen koko päivän päätteen ääressä. Aion pukeutua näin niin kauan kuin itseä huvittaa...
Tai ainakin minä itse teen näin. 31v.
Ja farkkujahan on todellakin monenlaisia. Meillä on muuten töissä 58v. todella hoikkasäärinen nainen ja hän pukeutuu pillifarkkuihin. Aivan mahtavan hyvin sopii hänelle! ;)
vaate, meillä töissä ilmastointi on heittänyt välillä jäähdytyksen päälle turhan tehokkaasti ja on lämmittävää vetää huppu päähän! Ja ikää on kohta 50. Ja farkkujakin käytän, voi kamalaa. Ja joskus on maastohousut. Kyllä olen kamala vanha akka, joka pukeutuu teiniksi. Anteeksi kaikki av-mammat.
keväällä aina hupparia ulkona. Enpä ole ajatellut että se olisi jotenkin kiellettyä. Farkut mulla on käytännössä aina päällä, hupparia en miellä sisävaatteeksi, joten sitä käytän keväällä/syksyllä ulkona.
Itse käytän niin vapaalla kuin töissäkin. Tai no aika harvoin kyllä hupparia kun ne on minusta liian paksuja joten trikoopusero sen sijaan farkkujen kanssa.