4 viikkoa äippäloman alkuun,ei millään viitsisi käydä töissä
Käyn keikkätöissä,joten toki voisin olla käymättä,mutta eipä sitten tulisi rahaakaan..hauskinta on että tiedän ettäse tekemättömyys alkaa pian jo ahistaa,ja kaipaa takasi töihin!
Kommentit (4)
Mulla jäljellä tän jälkeen 27 työpäivää, eli reilut 5 viikkoa. Työmotivaatio on laskenut kuin lehmän häntä, mieluummin keskittyisi ihan muihin asioihin etenkin kun on paljon kaikkea käytännön sälää järjestettävänä ennen vauvan tuloa. Ja toisaalta töissä on tietyt hommat jotka ois saatava suunnitellusti tiettyyn vaiheeseen. Mutta tsemppaan ajatuksella siitä että nopeasti nämä viikot kuitenkin menee :). Kun tuntuu että justhan mä vasta plussasinkin, ja siitä on oikeasti jo aika pitkä aika =D.
Jaksamista kaikille äitiyslomanodottajille ;-).
joku muukin on aivan samoilla fiiliksillä:) mulla olis kans tuo sama 4 viikkoa jäljellä ennenkuin voi hyvillä mielin jäädä lomailee. nyt teen kanssa keikka hommia ja välillä ei millään viittisi tehä töitä mutta koen huonoa omatuntoa jos en ota vastaan tarjottua työtä eli 4viikkoa vaikka päällään seisten ja sitten saan alkaa lomailee ;) tsemppii!!
maaliskuun alun koittaneen. Ole iloinen, että olet vielä raskauden tuossa vaiheessa työkykyinen. Tsemppiä!