Eikö vois nimetä sen pienimmänkin kalun omistajan?
Kommentit (13)
Itse sanon Lasse, mittasimmekin - oli 12 senttinen erektiossa.
tällaiset ketjut. Tottahan se on, että minikalusta ei saa kuin pahan mielen, mutta... vähän kunnioitusta, ei tarvitsis mainita nimiä!
olihan se järkytys ja vielä suurempi järkytys oli "törmätä" toiseen lähes yhtä pieneen lyhyen ajan sisällä.. kirous, ajattelin..
Niitä siis ON, omin silmin nähty, ja tilanne on mitä piinallisin.
pieniä?
Ovatko muut nähneet?
Hui...
tiedän yhden markon jolla on hirveän suuri letku ja toisen, jolla on pikkunakki! Ei se nimi niin oleellinen ole, varsinkin kun on noin tavallisia!
tällaiset ketjut. Tottahan se on, että minikalusta ei saa kuin pahan mielen, mutta... vähän kunnioitusta, ei tarvitsis mainita nimiä!
Asuu Helsingissä. Tai ainakin silloin asui.
Nyt mun yks kouluaikainen kaveri seurustelee sen kaa, en pysty ymmärtämään :)
-> kuinka pieniä nuo kalut olivat? Tekikö niillä mitään?
Siis 14 ja 15 vain esimerkkeinä kun vikana vastasivat
Kiinnostaa vaan, kun en ole liian pientä vielä nähnyt. Liian ison olen.
ensinnäkin ohut. En valitettavasti tiedä tuntuisiko seksi sellaisen kanssa enää miltään esim lasten saannin jälkeen. Silloin minulla ei ollut lapsia eikä silti siitä paljon fiiliksiä saanut :/
Ja lisäksi muutenkin hyvin lyhyt. Ehkä n. 10 - 13 cm. Vaikea arvioida jälkeen päin.
14
sellsiesta jolla oli lyhyt, ehkä juuri n. 13 - 14 cm, mutta to-del-la paksu. Sitä sai ahtaa sisään oikein vaivalla. Itse tykkäsin! Eli siinä se pituus ei juuri mitään merkannut.
14
Ohut kalu, lyhytkin. Ei oikein seksi toiminut, olisi edes osannut käyttää sitä. Terskakin oli sellainen silakanpää :(
että n. 5 cm erektiossa