Oletteko saaneet sairaslaomaa keskenmenon yhteydessä, jos raskaus ollut jo pidemmällä
Jos, niin kuinka monta päivää?
Eikös kivut ja vuodon määrä kuitenkin ole melkoisia?
Kommentit (9)
Tehtiin lääkk. tyhjennys ja kaavinta, olisin saanut pari pvää sairaslomaa
Meillä töissä naisella syntyi keskonen joka kuoli, minkä jälkeen nainen oli äitiyslomalla täyden ajan. Ehkä oli tarpeeseen, mutta jotenkin outoa.
Kyllä ne fyysiset kivut loppuu siihen kun raskausmateriaali tulee pois.
oikeus äitiyslomaan. Tuskinpa kovin moni jättää käyttämättä. Ja jos lapsi kuolee, se on sen luokan shokki, että sairaslomaa tarvitsisi varmaan kuitenkin. Oman lapsen menetys on yksi kamalimpia asioita, mitä ihmiselle voi sattua, tapahtui se sitten missä vaiheessa lapsen odotusta tai elämää tahansa.
Älkää olko näin empatiakyvyttömiä.
Meillä töissä naisella syntyi keskonen joka kuoli, minkä jälkeen nainen oli äitiyslomalla täyden ajan. Ehkä oli tarpeeseen, mutta jotenkin outoa.
jo varhaisessa vaiheessa (rv 7) ja keskenmeno käynnistyi itsekseen eikä tarvinnut kaavintaa. Minä olin saikulla tuon viikon, osittain juuri henkisen puolen vuoksi.
Oltiin kahden vuoden yrittämisen (ja jo yhden aikaisemman km:n) jälkeen ihan rikki, vaikka viikkoja oli takana noin 9.
Toisekseen, ainakin mulla verta meni paljon ja hb:t tippui alle 80. En olisi jaksanut töissä ollakaan ihan heti, sen viikon saikunkin jälkeen teki vielä pitkään tiukkaa jaksaa täyspitkät päivät ja illalla kotihommat isompien lasten kanssa.
Raskaus meni kesken ihan alussa rv7. Teen fyysistä työtä, joten henkisen lepäämisen lisäksi tarvitsin fyysistä lepoaikaa.
Sain saikkua 3 pv.
Onneks oli sitten jo viikonloppu, eli tuli vielä 2 päivää lisää.
En ollut vielä kertonut kellekään raskaudesta, niin ei tarvinnut selittää. Sanoin vaan jotain vatsataudista töissä.
Olisinko saanut 3 päivää, mutta lopulta jouduin olemaan poissa viikon juuri kovien kipujen vuoksi.