Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako jatkaa tämmöstä suhdetta?

01.02.2010 |

Olen elänyt 14v tämän miehen kanssa avoliitossa ja nyt paljastui jo kolmas tämän meidän suhteen aikana "salainen" naisystävä hänellä jonka kanssa hän soittelee työaikana tai jos minä käyn kaupassa ja hän jää autoon tai jos meillä tulee riitaa ja hän lähtee kotoa ja on humalassa.Mies perustelee, että hän tykkää jutella ihmisten kanssa ja naiselle on helpompi puhua......niin mistä? Meidän perheasioista tai riidoista vaikka hän kovaa väittää ettei ole puhunut!! Hän on kertonut, että nainen on puhunut omista vanhoista suhteistaan niin ei siinä varmaan ihan ilmoista jutella!!Näillä kahdella aikasemmalla naisella oli oma mies ja tämä kolmas oli yksinhuoltaja jolle ilmesty yhtäkkiä mies, kun tämä tuli ilmi!

Kotona taas häntä on vaikea saada puhumaan tai yleensä keskustelemaan meidän parisuhdetta tai yleensä perhe elämää koskevista asioista. Kuuntelee hetken, mutta ei itse sano juuri mitään. Siirtää keskusteluja tai sanoo ettei liikaa yhdellä kertaa tai onko nyt taas pakko puhua! Tuntuu pahalta, että jonkun muun kanssa on sitten mukava keskustella! Mutta nyt on tultu siihen pisteeseen, että tämä "salainen" naisystävä on jo kolmas tai enhän minä tiedä vaikka niitä olisi ollut enemmänkin, mutta ei ole vain tullut ilmi! Tämän tultua ilmi lupasi, ettei koskaan enää soita ja niin taas oli soittanut, kun lähti kaverin työ ryypiskelemään!

Tunnen itseni niin syvästi loukatuksi, että mies tekee toistuvasti tätä selkäni takana! En pysty luottamaan häneen ja nyt jo joudun miettimään mitä asioita voin hänelle enää kertoa!

Kommentit (2)

1/2 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
2/2 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa. ja jatka omaa elämääsi... onko teillä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi