Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkit kehiin: lisätienestiehdotuksia!

Vierailija
01.02.2010 |

Olen päivätyössä käyvä (isojen) lasten yh. Nyt olisi tarvetta lisätienesteille, ja kaipailen ideoita mistä lisätuloja voisi saada.

Tulojen ei tarvitse olla suuria, en tavoittele äkki"rikastumista" vaan vaikka pienieniäkin lisätuloja, että saisin enemmän rahaa säästöön tulevaa isompaa rahanmenoa silmällä pitäen. Kaikki vinkit tulevat siis tarpeeseen! Kiitos.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tienaavat itselleen vähän menoihin rahaa. Siis jos jo yli 16v.

Vierailija
2/11 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan noin vanhoja. Minun pitää siis saada lisätienestit tehtyä.

Menoista pyrin karsimaan kaiken ylimääräisen, mutta lisätienesteillekin olisi tilausta. Löytyisikö muita vinkkejä? Kiitos.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka iltavuoro osaisi antaa hyviä idoita!

AP

Vierailija
4/11 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamiasi tekstejä maakuntalehteen. Voivat hyvinkin olla kiinnostuneita. Myös monissa naisten- ja perhelehdissä mahdollisuus saada juttujaan läpi.

Vierailija
5/11 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kuntokin kohenee :)

Osa-aika siivoojaksi? Tee ajoissa myyjäisiin jotain myytävää/suunnittele ja budjetoi tarkasti ainakin etukäteen.

Tarkka budjetointi nykyisistä tuloista ja menoista auttaa säästämisessä.

Vierailija
6/11 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä näkyy saavan ihan mukavasti ylimääräistä.

Vierailija
7/11 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamiasi tekstejä maakuntalehteen. Voivat hyvinkin olla kiinnostuneita. Myös monissa naisten- ja perhelehdissä mahdollisuus saada juttujaan läpi.

mun kokemuksen mukaan niillä on omat toimitukset jotka tekee jutut hikipajana...

Vierailija
8/11 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös nyt tullut joku muutos et su vuoroista (ainaki kaupassa) saa tuplapalkan?

Vierailija
9/11 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin tytölle jotakin maksua vastaan?

Vierailija
10/11 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoramarkkinointi firmat. Eli itsenäinen konsultti, esim. partylite tai tupperware. Oletko ollut pitkään aikaan kutsuilla? Ehkä voisit ottaa yhteyttä kutsujen pitäjään ja tiedustella miten itsekin voisit hommaan ryhtyä.

Itse olen partylite- konsultti, mutta ollut tekemättä niitä hommia noin kahteen vuoteen. Minulla pieni lapsi ja teen vakityötäni pelkästään iltaisin, niin ei sitten ole ollut innostusta enää lähteä toisille kutsuja pitämään, kun tahtoo olla perheenkin kanssa. Mutta jos tulet ihmisten kanssa toimeen ja olet hyvä puhumaan, niin ihan kivaa hommaahan se on.

Vierailija
11/11 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä mä saan lisätienistini.

Mulla on 3 asiakasta, kaikki vuosien vanhoja tuttuja. He tuovat minulle tavaroitaan, myyn ne heidän puolestaan ja saan puolet tuotosta. Hoidan siis valokuvauksen, postituksen, tilityksen.

Lisääkin asiakkaita tulisi, mutta olen päättänyt että pidän max 200 tuotetta kerralla ettei tämä räjähdä käsistä ja vielä heillä on tuotteita riittänyt. Saan tavaraa kerran kuussa ja olen tehnyt tätä elokuusta lähtien.

Ex-pomoni tuo minulle joka kerta n 5 kassillista ja viimeksi kun nähtiin, sanoi eroa ei heidän asunnosta vielä huomaa, heillä on ainakin 200 neliön asunto. Eli tulen jatkamaan tätä ainakin tämän vuoden.

Olen varma, kun hoidan homman hyvin, jos jollain loppuu myytävä, saan uuden ns asiakkaan tosi helposti. Tosiasia on ettei roina tästä maailmasta lopu. Ja aina välillä siivoan omia kaappeja. Mä olen ollut en köyhä, mutta vähävarainen jo kauan, eli omista tuotteista en juurikaan tuloja saa, mutta olen huomannut, jos joku ostaa jotain muuta, voi ostaa samoilla postimaksuilla jotain multakin, eli kannattavaa kaikin puolin.

Mä saan tällä kuitattua meidän ruokarahat, eli hirveesti en tienaa, mutta tämä onkin sellainen ns harrastus. Tutut kuvittelevat mun tilanteen olevan pahempi, kun joudun muitten tavaroita huutiksessa myymään, mutta ei haittaa.

Huutis tuo mulle illan täytettä, postissa mut tunnetaan etunimellä ja ei tarvi miettiä mistä sais rahat ensi viikon ruokaan. Jouluna syötiin paremmin ja tammikuussa huonommin, mutta nälkää ei olla nähty eikä laihduttu kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme