Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkä ikäisenä olette

Vierailija
31.01.2010 |

ostaneet lapsellenne ensimmäisen kännykän?

itse muistan että sain puhelimen vasta rippilahjaksi. sitä ennen pärjäsi ihan hyvin kotiin tulo ajoilla, ja mentiin oven taakse kysymään että pääseekö esim. naapurin liisa leikkimään.

tätä käytäntöä aion käyttää myös omalla lapsellani, mutta pohdin juuri sitä että "kiusataanko" häntä sen puutteesta. toki olen meinannut että joskus 12.v hänelle sen voi hommata

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kännykän saaneet. Kätevä, kun voi soitella saako mennä kaverille, milloin pitää tulla kotiin jne.

Vierailija
2/8 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus loppukesällä tai syksyllä kun menee kouluun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kotipuhelin?

Meillä oli silloin, kun olin lapsi, eikä ollut kännyjä.

Nyt ei ole kotipuhelinta, niin kaikilla omat kännyt. Turvallisuussyistäkin. Mitä jos jotain sattuu.

Vierailija
4/8 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai nyt joululahjaks. Syksyllä aloitaa koulun ja ollaan jo harjoiteltu kännykän käyttöä. Kyllä mun mielestä nykytekniikkaa kannattaa hyödyntää. Kun lapsella on puhelin mukana, saa lapsen aina kiinni tarpeen tullen tai lapsi voi itse soittaa jos tulee jokin hätä. Eihän siitä mitään laskuakaan tule vielä kun ei turhia puheluita soitella. Myös lapsen ystävillä on kännykät, monilla ollut jo 5-vuotiaana =)

Vierailija
5/8 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kotipuhelinta, mutta kotikännykkä meinattiin hommata, johon sitten laitetaan vanhempien ja isovanhempien numerot.. isovanhemmille ei onneksi ole pitkä matka ja kaikki naapurit ovat tuttuja, joten hädän tullen saa apua aina sieltä. kouluun matkaa n.1km ja yksi rauhallisen tien ylitys

Vierailija
6/8 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellekään lapsistani kännykkää.

No joo, saivartelua :-)

Lapset nyt 10-v, 7-v ja 3-v

Vierailija
7/8 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 4,5 v ja 2,5 v, mutta ajateltu tuota maagista koulunaloittamisikää, sillä kun ei ole kotipuhelinta enää erikseen olemassa.

Vierailija
8/8 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kotipuhelinta, mutta kotikännykkä meinattiin hommata, johon sitten laitetaan vanhempien ja isovanhempien numerot.. isovanhemmille ei onneksi ole pitkä matka ja kaikki naapurit ovat tuttuja, joten hädän tullen saa apua aina sieltä. kouluun matkaa n.1km ja yksi rauhallisen tien ylitys

Kolussa känny ei saa kuitenkaan olla päällä. sitten kun alkaa mennä kavereille koulun jälkeen, on helpompi ilmoittaa kotiin, jos menee suoraan koulusta. Ja iltaisin soitella lasta syömään, kun kavereiden kanssa pihalla.