Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilarit "juuttuneet" silmiin, en saa millään pois, apuja

Vierailija
31.01.2010 |

ja keinoja, please! ja kiitos

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin laita niitä ja koita sitten sormella varovasti liikuttaa linssiä. Jos ei löydy, niin paljon räpsyttelyä ja juuri tuota liikuttelemisen koittamista. Toivottavasti saat linssit pois.

Vierailija
2/17 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuttele linssiä ja sitten otat pois. ovat varmaan niin kuivuneet, että ei lähde helpolla. ootko nukkunu ne päässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen laitat silmää vasten, kallistat päätä ja räpsytät silmä auki vedessä..sitten otat piilarit pois.

Vierailija
4/17 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jotenkin alipaineella olivat jysähtäneet kiinni, eivätkä liikkuneet sinne tai tänne. Nestettä paljon ja koita liikutella vaikka sivusuunnassa, ja sitten saada alle ilmaa, jolloin mahdollinen alipaine kenties hellittäisi. Kyllä ne sieltä aikanaan irtoaa.

Vierailija
5/17 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nukkunut. löysin yhden kertisparin (siis tämän joka on silmissä nyt) laukun pohjalta, mietin että voisko olla ollut vanhentunut että kosteus puuttuu?

Vierailija
6/17 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä on aina kostea, ei ne piilarit niin vaan kuivu päähän. Pidä silmiä liioitellun auki äläkä räpyttele, anna kyynelnesteen nousta silmiin. Ja sitten etu- tai keskisormella peilin edessä työnnät ulkonurkasta sisänurkkaan päin sormea koko silmämunan yli.

Vierailija
7/17 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun "tekohaukottelen"

Vierailija
8/17 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistusnestettä ei kannata laittaa suoraan silmään.

Vierailija
9/17 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en itse enää käytä piilareita. Kuivuvat kiinni silmään ja irrottaminen on helvetillistä. Juo ensin PALJON vettä, sit voi tiputtaa vähän vettä silmään tai jos itku onnistuu niin sekin voipi auttaa. Otan osaa, toi on oikeesti tosi inhottavaa....

Vierailija
10/17 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa lähellä ja sitten menevät takaisin paikalleen, luomiin sattuu kun hieron niitä, kohta on iho rikki. mitäköhän jos jäävät yöksi?

Vierailija
11/17 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa lähellä ja sitten menevät takaisin paikalleen, luomiin sattuu kun hieron niitä, kohta on iho rikki. mitäköhän jos jäävät yöksi?

sitten yrität poistaa. Mulla kuivuu monta kertaa silmiin tosi pahasti ja aina oon saanut ne pois silleen että oon sormet kastellut tolla nesteellä.

Vierailija
12/17 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tajusin, ettei niitä ole edes silmissä. Aiemmin olin jo ottanut pois. Ja kyllä, alkoholilla oli osuutta asiaan.

Vierailija
13/17 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin niin luulin, oli miten oli ei ne sitten enää tänään olleet silmissä, kävin tarkastuttamassa, wtf? ap

Vierailija
14/17 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen yrittänyt ottaa linssiä pois linssittömästä silmästä. Voivat ne kyllä kai olla yläluomen allakin.

Vierailija
15/17 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmankos ne ei lähteneet

Vierailija
16/17 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tajusin, ettei niitä ole edes silmissä. Aiemmin olin jo ottanut pois. Ja kyllä, alkoholilla oli osuutta asiaan.

Vierailija
17/17 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin ja yritin ja itkin että ei lähde pois. Silmän limakalvo (vai mikä sarveiskalvo onkaan) jo venyi ja luulin että se on se piilari joka ei vaan lähde... Hyvä etten vetänyt koko silmää pois irti :/. Toi on kyllä erittäin harvinainen juttu, mulla on ollut piilarit yli 20v ja kerran vaan käynyt noin. Mutta monta kertaa on kyllä käynyt niin että ne piilarit on oikeasti kuivuneet silmään. Sillon vaan paljon silmätippoja silmään, kyllä se sillä lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi