Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on Lokakuun 2010 odottajat??

31.01.2010 |

Vai olenko mie ainoa joka sille kuulle on saamassa vauvan???

Tai sitten on vaan mennyt ohitte lokakuun ryhmä...

Mulla laskettuaika ois 13.10 raskauskiekolla laskettuna,mutta epäilen että la siirtyy vähän aikasemmaksi ultrassa.

Kommentit (28)

21/28 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mie nyt teen sitten meille lokakuisille oman odotus aloituksen, nimeksi aattelin laittaa Lokakuun lahjat 2010.Toivottavasti kelpaa teille kaikille.

Sinne vois laittaa itestä vähä kartomusta,niin tullaan vähän "tutummiksi" :)

Vierailija
22/28 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ajatellut neuvolaa ihan vielä varailla kun niin alussa ollaan. Olen käynyt jotenkin ylikierroksilla. Iltaisin väsyttää mutta yöllä en saa nukuttua. Parikin tuntia olen valvonut keskellä yötä.

Palelen ihan hirveästi! Olen kahdessa edellisessä raskaudessa voinut tosi huonosti ja pelkäänpä, että pahoinvointi kohta alkaa. Täytyy nauttia tästä energisyydestä kun sitä vielä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettilaskurin mukaan laskettuaika olisi 15.10.

Plussasin eilen, joten erittäin epätodellinen olo. Uskallanko hyppiä kattoon ja riemuita vielä?

Ensimmäisellä tosiaan tärppäsi, viimeisen pillerin otin 5.1. Joskus siis näinkin, olin kyllä varautunut jopa vuoden odotteluun!

Onnittelut teille kaikille :)

Vierailija
24/28 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskureilla laskettuaika 14.10. ja mun ensimmäinen muksu.

Vierailija
25/28 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona tein ekan testin ja tuli haalea toinen viiva,tänään tummempi!Kai se on uskottava,että vauva on tulossa!:) Todella epätodellinen olo ja ajtukset ihan sekaisin!Laskurin mukaan laskettu aika olisi 20.10. Ensimmäinen lapsi siis tulossa..

Oireita on ollu väsymys,palelu,kipeät rinnat ja menkkamaiset vatsakivut...

Vierailija
26/28 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös la laskureiden mukaan 20.10.:) Ja ensimmäinen tulossa, toivottavasti pysyy matkassa mukana

Vierailija
27/28 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin pätkäs kesken!:( Kaks kertaa muokkailin ja lähetin viestin uudestaan,niin toimi..Outoa!

Vierailija
28/28 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjooh, ensimmäistä näillä näkymin sitten odotellaan, kaksi viikkoa sitten plussasin ja nyt ollaan ihmetelty elämää pahan olon voimin.ensimmäinen neuvola 22.2 ja ajattelin että kävisin varhaisultrassa, ihan vaan katsomassa että siellä jotain on, kun täyttä varmuuttaa hedelmöittymisestä ei ole, eli onko jo joulukuulta kun oli tammikuussa niin kummalliset menkat.