Missä on Lokakuun 2010 odottajat??
Vai olenko mie ainoa joka sille kuulle on saamassa vauvan???
Tai sitten on vaan mennyt ohitte lokakuun ryhmä...
Mulla laskettuaika ois 13.10 raskauskiekolla laskettuna,mutta epäilen että la siirtyy vähän aikasemmaksi ultrassa.
Kommentit (28)
Laskettu aika 10.10.10 :)
On jo poika 05 syntynyt.
ja mulle kyllä raskauskiekko näytti la:ta 22.9, mut veikkaan, et lokakuun puolelle menee.
Eilen plussasin ja tänään tein varmuuden vuoksi vielä toisenkin testin, plussa tuli!! On tätä odotettukin kuumeisesti ja viimeinkin se on totta.. Mie laskeskelin eri laskureilla sekä raskauskiekolla ja laskettu aika ois 7.10. Mie taas luulen että ultrassa la siirtyy hiukan myöhemmäksi. Viimeiset kuukautiset alkoi 25.12 ja mulla on epäsäännöllinen kierto (28-36 pv).
Onko teillä ollunna minkäänlaisia oireita? Mulla on ollu välillä huimausta, etova olo, arat rinnat, tosi kova väsymys, maha kurisee useammin kuin ennen ja on jatkuvasti nälkä, mielialat heittelee, vatsaa "nipistelee" ajoittain, jotenkin vaan erilainen olo on ollut. Siksi tartuinkin eilen aamulla testiin vaikka olin kyllä aika varma, että menkat vaan on alkamassa..
paitsi vikat menkat alkoi 16.12. Vatsassa vähän outo tunne, mut oon ajatellu sen johtuvan kuntosalitreeneistä, jotka aloitin tammikuussa. Joulukuussa vasta aloitettiin yritys. Siksi en oikein meinaa uskoa todeksi. Ajoitus olis kyllä loistava, jos nyt kaikki menee hyvin. Esikoinen menee elokuussa kouluun, ni voisin jäädä kotii...
Eilen tehtiin testi ja huomenna aion neuvola-aikaa soittaa. Kahden eri netissä olevan laskurin mukaan LA ois 4.10 tai 7.10 :) Nyt jännittää kun huomenna aiotaan vanhemmille kertoa... Mitäköhän ne sanoo? Tai lähinnä, mitä mun vanhemmat sanoo, miehen perheenjäsenet on jo kyselly millon vauva tulee :D
Oireita on ollu sen verran että rinnat tosi arat ja alaselkää koskee kun liikkuu. Ja mahassa velloo niin kuin menkat olis alkamassa.
ja mulle kyllä raskauskiekko näytti la:ta 22.9, mut veikkaan, et lokakuun puolelle menee.
Millon sun viimeset menkat on ollu???
Mulla alkoi 6.1,menkat ja on ollut todella epäsäännöllinen kuukautiskierto.Ja kun lauantaina tein testin niin näytti plussaa,ja raskauskiekolla kun katsoin la:n,niin näytti 13.10.Mut edelleenkin epäilen aikaistuvan ton la:n ihan vain sen takia et varmasti ovulaatio on ollut aikaisemmin.
Mulla ei ole ollut mitään muita "oireita" paitsi nipistelyä ja vihlontaa aina välissä,mut jos edellisiin raskauksiin katsoo,niin eiköhän se kokopäivä pahoinvointi ala kuukauden sisään ja kestää rv15 asti.
... olen vielä melkoisen hämilläni tästä itsekin mutta jonnekin on pakko päästä ajatuksia vaihtamaan.
laskurin mukaan la on 5.10.
Täällä myös yksi lokakuun odottaja, minulla la 4.10. Esikoista odotan eli kovin jännää on :) :)
Onnea matkaan kaikille odottajille!
-Smurfi ja maha 5+1
Raskauskiekon mukaan la 7.10. Esikkoa odotellaan. :)
Täällä myös yksi! Olen myös esikoisen odotusta pinossa.. Eli siis ekaa odotan, LA n. 1.10.2010, mut luulen et se muuttuu vielä, koska mulla on hyvin epäsäännöllinen kierto.. Yksi keskenmeno takana ja nyt pidetään peukkuja että tämä kyytiläinen pysyisi matkassa mukana. Kolmen viikon päästä menen varhaisultraan yksityiselle, pakko vaan saada tietää aikaisemmin, et sydän lyö.. :) Eka neuvola käynti n. 4 viikon päästä..
Onnea kaikille plussanneille!!
Sissi
Minulla olisi myös alustavasti LA 13.10. Kolmatta odotan ja vielä vaikea uskoa tilannetta todeksi.
Laskurin mukaan LA olisi 3.10.
Innolla kanssa odotetaan kolmatta lasta :)
Parina päivänä ollut hieman etovaolo ja välillä vatsaa nippailee sekä väsyttää aika vietävästi..
Onnea odotukseen myös muille!
Esikoista täälläkin odotellaan :) LA laskurin mukaan 8.10. Viime viikon/vkl oli menkkamaisia alavatsakipuja mutta nyt niitä tulee enää tosi harvoin, liekkö normaalia? Ensimmäinen neuvola maaliskuun alussa ja jännittää niin pirusti! Toivotaan että "tyyppi" pysyy kyydissä, hartaasti tätä on tehty ja odotettu (jo yli kaksi vuotta). Munasolua autettiin vähän ovulaation induktiohoidoilla ja näköjään onnistuttiin :)
ollut täälläkin nyt viikon verran, siis tuota alavatsan nippailua. Se on tosin nyt viime päivinä vähentynyt.:)
esimmäistä odotellaan ja la olis laskureitten mukaan jossain 5.10. paikkeilla :) Ihanaa, mut toisaalta jännittävää ku ei yhtään tiiä mitä on tulossa..
La olisi 1.10.2010 ja kolmatta odotellaan. Pojat syntyneet 09/05 ja 03/07.
Etovaa oloa ollut nyt tämän viikon ajan ja alamahaa nippailee.
Alkuraskauden ultra tekisi mieli jo varata ihan vaan varmistaakseni, että kaikki on hyvin ja kohdussa on oikeasti elämää.
Täällä odotellaan esikoista kuudennella viikolla äimän käkenä :). Yksityiselle varasin varhaisraskauden ultran parin viikon päähän. Ensi vkolla eka neuvola.
kuinka paljon yksityinen velottaa siitä varhaisultrasta, siis ihan noin hintaa..? ja millon/millä viikolla siihen voi/kannattaa mennä? mitä kaikkee siitä sit selviää? kauhee määrä kysymyksiä, mut pakko tunnustaa, et tää kaikki on mulle uutta ja vierasta ja taidan olla asioista jo turhanki innoissani ;)
teistä moni on jo varannut aikaa neuvolaan. itse en sitä vielä ole "uskaltanut" tehdä. takana on km-kokemus 03/08 ja se vähän kummittelee mielessä. sen takia tästä ihanasta plussa-uutisesta ei olla vielä kerrottu kenellekään. enkä oikeasti tiedä olenko tästä vielä itsekään uskaltanut alkaa iloita.
me odotamme siis kaveria pojalle 03/07. ja toivottavasti tällä kertaa odotamme lokakuulle asti...
mites teidän oireet? mua paleltaa koko ajan valtavasti! sen lisäksi olen väsynyt, nukun kuitenkin äärettömän huonosti ja vatsa on kipeä/turvoksissa.
alkuks oli laskettu aika 24.10, mutta ekan ultran jälkeen meni viikolla eteenpäin, eli 31.10, nyt siitä tuli vasta todellista ku näki omin silmin että sielä se on.