Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei, olisi kiva tutustua monikulttuurisen perheeseen.

01.02.2006 |

Olen 23 vuotias kahden lapsen äiti.Tällä hetkellä olen kotona lasten kanssa mutta opiskelen saman aikaisesti avoin yliopistossa, yleinen kasvatustiede ja aikuiskasvatustiede.Olisi kivaa saada lisää tuttavuuksia monikulttuurisen perhen äideistä.Kirjoitelkaa rohkeasti ja ehkä näin voimme jatkaa keskustelua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme suomalais-nigerialainen perhe. Meillä on 1,5-vuotias poika.

Asumme Pirkanmaalla. Joten jos olette jostain lähistöltä, niin olisi mukava saada uusia tuttavia:) Ja vaikka ette asuisikaan ihan lähellä, voisimme kirjoitella. Itse olen 21-vuotias, ja opiskelen yliopistossa yhteiskuntatieteitä.

Vierailija
2/2 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iya-ibeji:

Olemme suomalais-nigerialainen perhe. Meillä on 1,5-vuotias poika.

Asumme Pirkanmaalla. Joten jos olette jostain lähistöltä, niin olisi mukava saada uusia tuttavia:) Ja vaikka ette asuisikaan ihan lähellä, voisimme kirjoitella. Itse olen 21-vuotias, ja opiskelen yliopistossa yhteiskuntatieteitä.

terve, Me asumme täällä lähellä pääkaupunki seutua. Meillä on kohta neljä vuotias poika ja 11 k vanha tyttövauva.Kauanko olet itse asunut Suomessa?Olen itse asunut täällä jo 16 vuotta ja jonkun aika olen asunut Australiassa.Miten itse olet viihtynyt Suomessa?Minulla on joitakin somalaisia koulukavereita ja on yksi rouva joka on tullut Englannista mutta hänen sukujuurensakin juontuu johonkin Afrikkaan maan mutta en muista enää mistä hän oli.TUlet käymään kovinkaan usein tänne Helsinkiin, me asumme Järvenpäässä.Annan sinulle minun email niin voimme kirjoitella:nhu.phan@elisanet.fi tai hang_phan82@hotmail.com. Annatko sinä minulle sinun email?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi