Mitä perheesi tekee juuri nyt?
Meillä lapsi mummolassa päiväunilla, mies remppaamassa autoa ja itsellä hiusväri päässä. aamulla siivosin ja kunhan saan hiukset värjättyä,rupean valmistelemaan ruokaa ym. Lapsi tulee kotiin parin tunnin päästä :)
Kommentit (29)
Minä sain juuri siivottua ja nyt teen lähtöä harrastukseeni, aamupäivä ulkoiltiin.
Isi nukuttaa nuorimmaista päiväunille, keskimmäinen lapsi on kaverilla, vanhin katsoo leffaa kaverin kanssa kotona. Itse suunnittelen kohta ruuanlaittoa.
Vauva nukkuu ulkona, isompi lapsi leikkii tuossa lattialla ja mies tekee ruokaa. Minä roikun netissä...
Iltapäivällä, isompi lähtee ulos naapurin lasten kanssa ja mies jatkaa remppaa.. Ja hmm... Minä en tee edelleenkään mitään :)
Mies on pesemässä autoa, tyttö värittää kaverinsa kans keittiön pöydän ääressä, poika huutelee niille hölmöyksiä eli naurataa naisia ;)
Mä istun tässä ja suunnittelen josko nousis keittään vispipuuroa ja laittaan pyykkejä kaappiin.
Isi töissä
Äiti netissä
Poika 5 v tyhjää tiskikonetta
Tyttö 4 v maalaa pahvikiekoista lelluja kotileikkiä varten
lapsi 2v päikkäreillä
mies istuu paskalla
kohta ois tarkotus mennä kahville.
taapero päikkäreillä
mies ja 5v poika luistelemassa
minä teen kotitöitä ja käväsen välillä netissä :)
Sunnuntai-iltapäivä aamupäiväulkoilun ja ruokailun jälkeen, odottaen kahvivieraita tulevaksi kohta.
lapset nukkuu,
mies paistaa pannareita
ja minä syön niitä samalla kun surffaan netissä. :)