Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten helposti...

Vierailija
31.01.2010 |

..saatte miehelle seisokin.??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo oikeat sanavalinnat riittävät tai pelkkä katse. Näiden jälkeen voi vielä perääntyä, mutta kosketus tai suukosketus ovat jo sama kuin seksiin lupautuminen.

Vierailija
2/20 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että mies on nakuna ja kulli riipuksissa. Mitä pitää tehdä, jotta näkisi sen paisuvan ja nousevan pystyyn. ??? Meillä riittää, että pari kertaa nuolasen kielenkärjellä huuliani.....tietää siitä, mitä on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ollaan oltu 5 vuotta yhdessä, enkä oo koskaan nähnyt miestäni alasti niin, ettei hänellä olisi erektiota.

Vierailija
4/20 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vilauttaa käsirautoja niin jopa alkaa masto nousta ;)

Vierailija
5/20 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..seisooko sillä saunassakin koko ajan ???

Meillä menee niin, että aika selvästi se silleen on pikkusen paisunut, mutta ei kuitenkaan jökötä. En minä sitä koskaan siihen jätä, pikkuisen saippuaa käteen ja muutama veto riittää... Takaapäin se yleensä saunassa haluaa, mutta välillä en anna, vaan vetelen sen lastin kädellä...

Vierailija
6/20 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..seisooko sillä saunassakin koko ajan ???

Meillä menee niin, että aika selvästi se silleen on pikkusen paisunut, mutta ei kuitenkaan jökötä. En minä sitä koskaan siihen jätä, pikkuisen saippuaa käteen ja muutama veto riittää... Takaapäin se yleensä saunassa haluaa, mutta välillä en anna, vaan vetelen sen lastin kädellä...

että miten te lasten kanssa käytte saunassa? Kattooko ne tota teidän toihuilua?

M34

Vierailija
7/20 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta tulossa.....

Vierailija
8/20 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan tuota joskus pohdittua, voidaanko käydä lasten kanssa saunassa (niitä on kaksi kappaletta, mutta vielä pieniä), mutta tultiin siihen lopputulokseen, että why not. Mies ei vaan voi seisokilleen mitään, ja toisaalta, kun lapset on vielä niin pieniä, niin eivät oikeasti tajua asiassa mitään kummallista. Eihän niistä kumpikaan ole myöskään koskaan nähnyt isäänsä "lepotilassa" :D No, sen verran esikoinen ehti jossain välissä ihmetellä, että miksi isillä on noin iso ja pikkuveljellä noin pieni ja roikkuva, mutta isänsä kuittasi asian sillä, että "pienillä pojilla on pieni ja roikkuva, aikuisilla miehillä ei", ja esikoinen (joka on tyttö) hyväksyi selityksen sellaisenaan. Täytyy vain toivoa, että mä rupsahdan vähän enempi siihen mennessä, kun lapset kasvavat niin isoiksi, että asian jo tajuavatkin, tai sitten silloin vaan lakataan käymästä yhdessä lasten kanssa ;)

- nelonen(kohan se oli)

Vierailija
9/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kovin tyypillistä käyttäytymistä ko. elimeltä.

Ex-miehen kanssa kattelu ja vihjailu riitti vehkeen tilan muutokseen. Nykyisellä seisoo silloin kun lystää, ei sille voi oikein mitään tehdä, odotella vaan sopivaa aikaa "pikkuherralle". Maan vetovoima lienee voimistunut, tai minä ja mies vanhentuneet.

Vierailija
10/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et ole yhtä kiihottava kuin teinipillut.

Ainakin itsestäni huomaan, että 3-kymppinen vaimoni ei saa yhtä jäykäksi kuin nuoret kiinnostavammat muijat.

Maan vetovoima lienee voimistunut, tai minä ja mies vanhentuneet.

Vierailija
11/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pitääkö sitä munaa imeä, lutkuttaa, puristella, venytellä, näyttää sille pimppaa, tai mitä sille pitää tehdä, jotta se nostaisi päätään...??

Vierailija
12/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla tekniikalla se ei nouse. Mutta jos olet miehesi mielestä kiihottava, se nousee. Ellet ole, saat vatkata kalua vaikka koko päivän eikä se nouse.

..pitääkö sitä munaa imeä, lutkuttaa, puristella, venytellä, näyttää sille pimppaa, tai mitä sille pitää tehdä, jotta se nostaisi päätään...??

Vierailija
13/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työporukan saunailloissa ja uimahallissa? Jos ei ole niin miksi ei?

Tulihan tuota joskus pohdittua, voidaanko käydä lasten kanssa saunassa (niitä on kaksi kappaletta, mutta vielä pieniä), mutta tultiin siihen lopputulokseen, että why not. Mies ei vaan voi seisokilleen mitään, ja toisaalta, kun lapset on vielä niin pieniä, niin eivät oikeasti tajua asiassa mitään kummallista. Eihän niistä kumpikaan ole myöskään koskaan nähnyt isäänsä "lepotilassa" :D No, sen verran esikoinen ehti jossain välissä ihmetellä, että miksi isillä on noin iso ja pikkuveljellä noin pieni ja roikkuva, mutta isänsä kuittasi asian sillä, että "pienillä pojilla on pieni ja roikkuva, aikuisilla miehillä ei", ja esikoinen (joka on tyttö) hyväksyi selityksen sellaisenaan. Täytyy vain toivoa, että mä rupsahdan vähän enempi siihen mennessä, kun lapset kasvavat niin isoiksi, että asian jo tajuavatkin, tai sitten silloin vaan lakataan käymästä yhdessä lasten kanssa ;) - nelonen(kohan se oli)

Vierailija
14/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla tekniikalla se ei nouse. Mutta jos olet miehesi mielestä kiihottava, se nousee. Ellet ole, saat vatkata kalua vaikka koko päivän eikä se nouse.

Kyseessä on uusi suhde, mies on naimisissa, minä en. En myöskään ole miehen ensimmäinen, enkä viimeinen suhde.

Voiko syyllisyys, vaikka kokemusta pettämisestä onkin, aiheuttaa sen että miehellä ei seiso tai jos seisoo, lerpahtaa aika herkästi? Mies on tunteellinen, ja nauttii valtavasti mulle nautinnon antamisesta. Mutta vaikka mulla on 10+ suuseksinantamiskorkeakoulusta, en millään saa miestä nousemaan. Se ikäänkuin elää täysin omaa elämäänsä.

Mies sanoo mun tekevän hänelle todella olon, kuin olisi Mies, antaa mulle valtavasti nautintoa muilla tavoin, ja joskus onnistuu yhdyntä loppuun astikin.

Mutta siis syykö on aina, että jos miehen mielestä nainen ei ole kiihottava, ei nouse? Ja miksi mies sitten haluaa harrastaa seksiä kanssani??

Vierailija
15/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin jännittäisi, jos pettäisin vaimoa. Huvittaisi kyllä kokeilla vierasta, koska vaimo on pettänyt. Mutta jännittää juuri tuo ettei seisoisi. Varsinkin kun pitäisi käyttää kortsua. Tosin vaimoni antoi vieraan panna paljaalla. Itse en panisi paljaalla.

Voiko syyllisyys, vaikka kokemusta pettämisestä onkin, aiheuttaa sen että miehellä ei seiso tai jos seisoo, lerpahtaa aika herkästi? Mies on tunteellinen, ja nauttii valtavasti mulle nautinnon antamisesta. Mutta vaikka mulla on 10+ suuseksinantamiskorkeakoulusta, en millään saa miestä nousemaan. Se ikäänkuin elää täysin omaa elämäänsä.

Mies sanoo mun tekevän hänelle todella olon, kuin olisi Mies, antaa mulle valtavasti nautintoa muilla tavoin, ja joskus onnistuu yhdyntä loppuun astikin.

Mutta siis syykö on aina, että jos miehen mielestä nainen ei ole kiihottava, ei nouse? Ja miksi mies sitten haluaa harrastaa seksiä kanssani??

Vierailija
16/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tänä kesänä tulee 27 mittariin. Että pitäisikö suosiolla unohtaa sexipuuhat ja ehdottaa miehelle teinipimpsaa tilalleni? Kun on juuri näin, että osaan monen eksämiehen mukaan suuhommelit, mutta avokilla ei sitten vaan millään nouse.

Vierailija
17/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..voin sata varmasti sanoa, että ei helpolla löydy miestä, jolla ei seisoisi sopivan ja osaavan käsittelyn jälkeen, eikä siihen tarvita mitään teinipillua eikä missiä. Seisokin lisäksi ne ressukat jopa heittävät lastinsa.

Vierailija
18/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työporukan saunailloissa ja uimahallissa? Jos ei ole niin miksi ei?

Mun mieheni työ on luonteeltaan sellaista, ettei ole mitään työporukan saunailtoja. Kollegatkin ovat niin etäisiä keskenään, että tapaavatkin toisiaan vain parin viikon välein palavereissa, jossa kertovat toisilleen sekä pomolleen, missä mennään kunkin työasioissa. Mieheni, kuten kollegansakin, ovat enemmän yhteydessä pomoonsa kuin toisiinsa. Tiedän tämän, koska minä olen ko. pomo.

Kaveriporukan saunailloissa mieheni harvemmin käy saunomassa, sanoo ettei viitsi änkeytyä kahdeksan hikisen ja haisevan miehen kanssa samaan ahtaaseen ja kuumaan koppiin. Uimahallissa... no en edes tiedä, onko mieheni koskaan käynyt uimahallissa, ei ainakaan tämän viimeisen viiden vuoden aikana. Suurin syy lienee se, että mieheni uintitaito on niin huono, että hän oikeasti pelkää hukkuvansa.

Mieheni sanojen mukaan hänellä ei suinkaan ole mitään kestoerektiota, olen kyllä asiasta kysynyt ja ihmetellyt kovasti, kun en häntä koskaan muussa olotilassa ole nähnyt. Mieheni väittää, että hänellä on erektio vain silloin, kun on kiihottunut, kuten muillakin miehillä - hänelle vaan ilmeisesti jo mun läsnäoloni, etenkin hänen itsensä ollessa alasti tai riisuessa, on kyllin kiihottava tilanne.

- nelonen

Vierailija
19/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvä tekniikka. Hän vain ei muutoin sytytä minua. Tarvitsen seisokkiin tietynlaisen mielentilan ja kiihotuksen. Mutta todellakaan pelkkä taitava imutus ja käsittely ei riitä. Jos minulla olisi valtavat odotukset, että nyt on tiedossa todella nautinnollista ja kiihottavaa panoa, tilanne olisi ihan eri. Kiihottuisin kovasti ihan tavanomaisestakin käsittelystä.

..voin sata varmasti sanoa, että ei helpolla löydy miestä, jolla ei seisoisi sopivan ja osaavan käsittelyn jälkeen, eikä siihen tarvita mitään teinipillua eikä missiä. Seisokin lisäksi ne ressukat jopa heittävät lastinsa.

Vierailija
20/20 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihan kokemuksesta voin sanoa, ja juttu on moneen kertaan testattu. Miehille saa stondiksen ihan pikku jutskuilla, ne ei mahda sille yhtään mitään.