Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Emmaljungat hintansa väärti?

Vierailija
31.01.2010 |

Haluaisin hyvät, kestävät yhdistelmävaunut ja pähkäilen eri merkkien kanssa.

Onko emmaljungat parhaat?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli reilut viisi vuotta käytössä Emmaljungan Duo Edget, eikä MITÄÄN ongelmia tai valittamista ole ollut.Kahden lapsen käytön jälkeen, vain pieniä kulumisen jälkiä, vaikka kärryjä käytettiin lähes päivittäin! Jälleenmyynti arvo on Emmaljungissa ihan omaa luokkaansa. Nyt kolmannelle kävin juuri ostamassa uudet Emmaljungat, koska vanhat ehdin myydä pois:( Kevät/kesä-vauvalle suosittelen isoa erillistä vaunukoppaa (mikä emmaljungissa ilmastoitu) koska kokemuksesta voin sanoa, että siellä vauva viihtyy kesähelteelläkin! (toisin kuin topatussa kantokopassa). Lisäksi arvostan hyvää tarjontaa, löytyy isoja ja pieniä pyöriä, monen mallisia rattaita, jotka saa muunnettua vaunuiksi city-kopalla, ihania värejä ja LAADUKKAAT meteriaalit... Itsekin ostin nämä uudet sillä ajatuksella, että menee sitten mahdollisella neljännelläkin=) PS.Kannattaa seurata vauvan myynti-ilmoituksia, niissä on hyviä Emmaljungia tarjolla!

Vierailija
22/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se riippuu ihan tarpeista. Meillä käytetyt Ceroxit. Sopivat hyvin omakotitaloasujalle, joka liikkuu myös esim. hiekkateillä. Vauvan nukuttaminen ulkona helppoa etenkin kylmillä keleillä näppärää, koska kuomun saa hyvin alas ja muutenkin ovat lämpimät. Bussissa matkustaessa tukevat, eivät lähde kaatumaan. Renkaat saa helposti pois ja vaunut aika kasaan. Näyttää siltä, että jo aiemmin yhdellä lapsella olleet yhdistelmät pysyvät hyvässä kunnossa vielä pitkään.

Miinukset siinä, että vaunut mahtuvat vain nippa nappa pienen auton takakonttiin (mulla perheen kakkosauto Peugeot 206). Ne jaksaa kyllä nostaa, mutta eivät todellakaan ole kevyet. Kesällä voi olla vauvalla vähän kuuma topatussa kopassa.

Maksoimme vaunuistamme 330 euroa. Toisaalta ostin Cragon himpulamatkarattaat kolmella kympillä käytettynä kakkosrattaiksi, joita sitten kelpaa siirrellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on kokemusta sen verran että viidet eri Emmaljungat on lapsilla vuosien varrella olleet aina tilanteen mukaan. Joka "pennin" arvoiset!!!

Vierailija
24/28 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin että onko se topattu kantokoppa varmasti tarpeeksi viileä kesällä, ettei toisen tarvitse hikoilla.

Ap

Vierailija
25/28 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut kahdella lapsella. Itse suosin oikeata koppaa. siihen mahtuu hyvin toppavaatteilla isokin vauva. Kesällä kiva oli nukuttaa 7-10 kk kun oli tilaa ympärillä. 3v mahtuu hyvin kuomun alle nukkumaan vaikka pitkiä lapsia meillä onkin. Maksoin uutena 665,. (03) ja sain 300.- joku vuosi myöhemmin.

Vierailija
26/28 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielensä mukaan?

Ap

Vierailija
27/28 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä tosi hyvät vaunut, joten yhdyn edellisiin kirjoittajiin. :)

Ja tuosta onko kuumat kesällä niin ei meidän vauva hikoillut viime kesänä nuissa. Meillä on tuo pehmeä kantokassi käytössä.

Vierailija
28/28 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin twin ceroxit (360) 500:lla uutena. Tosi tyytyväinen olen, ihanan kevyet kaksosten vaunuiksi, laadukkaat ja hyvännäköiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi