Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Emmaljungat hintansa väärti?

Vierailija
31.01.2010 |

Haluaisin hyvät, kestävät yhdistelmävaunut ja pähkäilen eri merkkien kanssa.

Onko emmaljungat parhaat?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme 5 vuotta sitten ekalle lapselle käytetyt Emmaljungat (2000-l. alusta) 40 eurolla. Pyörät vaan silloin hankittiin uudet, mutta muuten ovat nyt hyvin kantaneet toisenkin lapsen 2.5 vuotta. Ja kelissä kuin kelissä, niinkuin nyt tässä lumessa :).

Vierailija
2/28 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin ostettiin oikeasti n.680e maksavat emmaljungat hintaan 430e kun oli viimeinen kpl poistuvaa väriä. useinhan E:ssa on kuitenkin ns klassikkovärityksiä,ettei se heti pomppaa silmille et "noi on viime vuoden väriä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienevät maanantaikappaleet, koska ovat nyt olleet käytössä huhtikuusta asti, tai oikeastaan vasta syyskuusta, kun lapsi ei ennen sitä juurikaan suostunut olemaan vaunuissa, mutta jo nyt kitisee ja nitisee renkaat tai joku jousitus siellä päin. Muovit on lohkeilleet vähän sieltä ja täältä, mm. kuomun kiinnitys oikealta puolelta on murtunut. Pitäs varmaan viedä huoltoon, mutta ei ne oikein ehdi, kun pitää vauvan nukkua päikkäreitä.

Mutta siis tällä kokemuksella ottaisin mielummin Briot. Karvan verran kalliimmat, mutta myös paljon nätimmät. En tajua mikä iski, kun keväällä noihin päädyttiin.

Mutta pehmeä koppa oli hyvä valinta myös kevät vauvalle. Ei tullut kesällä meillä ainakaan liian kuuma kun aika pienihän se vauva siellä ison kopan keskellä oli. Nyt talvella isompana on ihan mahtava juttu, kun on pehmeä koppa ilman pohjalevyä lämpöpussina. Saa istumaan suoraan makuuasennosta ja toppaukset pysyy hyvin, siis vaikka jos herää kesken kävelyreissun.

Vierailija
4/28 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei menneet kaupaksi, ilmeisesti väri ei ollut oikea tai jostain syystä vaan ei ihmisiä kiinnosta emmaljungat. Itse tykkäsin kovasti, ei mitään huonoa sanottavaa.

Vierailija
5/28 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim kuomu on aika alkaalla verrattuna esim Teutoniaan. Eli jos on kuomu päällä, niin ei 2v välttämättä mahdu siellä istumaan... Muutenkin kärryton mielestäni jotenkin massiisisen oloiset. Makuasia tosin...

Samaa mieltä, musta ne on jotenkin ihan järkyn kokoiset, oikein sellaiset jyrää kaikki-vaunut. Tykkään enemmän sirommista saksalaisista, esim teutonia tai gesslein.

Vierailija
6/28 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset syntyneet -88, -91 ja -05

Vierailija
7/28 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut huomioon vaunujen koon? Millainen auto teillä on? Matkustatteko kenties paljon julkisilla?

Jos bussissa on jo yhdet Emmaljungat keskiosassa, niin toisilla sellaisilla ei mahdu enää sisään. Ne vaunut vievät noin 1,5 vaunun koon. On ihan makuasia, millaisen "jyrän" haluat itsellesi työnnettäväksi. Itse olen työntänyt ystäväni Emmaljungia, enkä moista kärryä halua itselleni lykättäväksi.

Vierailija
8/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen toki mielelläni.

Yllättävän "halvalla" olette emmaljungia ostaneet, kun minä katselin lastentarvikkeen sivuilta niin hintahaitari oli 600-900e! huh huh!

Ap

Vierailija
9/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kiertänyt monia merkkejä ja Emmaljungat on olleet niitä mitkä ekana ovat hajonneet. Tykkään enemmän noista saksalaisista, ovat minusta laadukkaampia ja kauniimpiakin

Vierailija
10/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoivat 798€. Ja ne oli ne mitkä piti saada. Muut ei kelvannu :D

Vierailija
11/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen toki mielelläni.

Yllättävän "halvalla" olette emmaljungia ostaneet, kun minä katselin lastentarvikkeen sivuilta niin hintahaitari oli 600-900e! huh huh!

Ap

maksoivat 798€. Ja ne oli ne mitkä piti saada. Muut ei kelvannu :D

Vierailija
12/28 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungista. Toimivat tosiaan säällä kuin säällä ja koppaosa muuten pysyy kesällä viileänä vaunujen materiaalien ansiosta. Todella tukevat vaunut, kuitenkin kevyet työntää. Erityisplussa tavarakorille, en ole todellakaan useimmiten noudattanut "max. 5 kg" sääntöä ja silti on kestänyt. Meillä yhdistelmävaunujen lisäksi hankittiin Quatrolift, joka myös on osoittautunut hintansa arvoiseksi (melko kallis kuitenkin oli, n. 195 €). Ja noista hinnoista vielä, meillä kävi niin, että ostimme vaunut vuodenvaihteen jälkeen, jolloin Lastentarvikkeen alessa myytiin pois edellisen vuoden värejä, joten saimme vaunut n. puolet halvemmalla kuin sen kauden värityksellä.

Vierailija
13/28 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokket on parhaat <3

Vierailija
14/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ei nyt ole kokemusta muutakun gracon matkarattaista (aika kömpelöt,siis hempulat,vaikee käyttää), mutta olen tykännyt emmaljungista tosi paljon, kevyet, helppo koota,laittaa kasaan jne. Saa melkeenpä millä värillä vaan :) Aika hinnakkaathan ne onpi, mutta myös siinäkin kannattaa ottaa järki käteen että millä kuosilla haluaa, uus hitti valkoinen nahka tms kangasta jotka maksaa ihan sikana. Mulla makso 480e ceroxin vaunut ja olen tykännyt !

Vierailija
15/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim kuomu on aika alkaalla verrattuna esim Teutoniaan. Eli jos on kuomu päällä, niin ei 2v välttämättä mahdu siellä istumaan...

Muutenkin kärryton mielestäni jotenkin massiisisen oloiset. Makuasia tosin...

Vierailija
16/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on kolmannella lapsella käytössä ja kerrassaan mitään vikaa ei ole ollut. Ainoastaan rattaiden jalkapeitteen nepparit oli niin tiukat, että viimen tulivat kankaista läpi.

Isot ilmakumipyörät ja jousitus on täällä periferiassa olleet aivan mahtavat, ei tunnu pomput eikä montut missään. Hyvin rullaa asfaltillakin.

Vaununkoppa on iso, vauvaa voi nukuttaa tosi pitkään siinäkin. Rattaissa jatkuu päiväunet sit kun ei enää vaunuun mahdu.

Isot nuo on, että en niitä enää viitsi kuskata mukana kun vaunuosaa ei käytetä. Mutta silloin aikoinaan kevyet nostaa kyytiin, akkakin pärjää hyvin.

Edellinen moitti Gracoja matkarattaina. Meillä on sellaiset auton perässä ja neKIn on ihan hyvät tarkoitukseensa. Ei mitkään rimpulat ja vempulat, kai niitäkin on erilaisia..

Mutta Emmaljungaa suosittelen ehdottomasti!

Vierailija
17/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungat ovat parhaat. Meillä oli yhdistelmä pehmeällä kantokopalla ja myimme "kuin uutena" kolmannelle lapselle. Pidimme niitä myös hyvin! Mutta, ostaja sanoikin, että näyttävät kuin ei olisi lainkaan käytetty.

Ovat laadukkaat, kestävät jne. Meillä on nytkin Emmaljungat, Scooterit.

Vierailija
18/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi mahtuu kauan nukkumaan vaunuissa niiden pituuden ansiosta.

Helppo ja kevyt työnnettävyys.

Löydettiin vielä mallia jossa oli teräskori,mikä oli minulle yksi edellytys

Olen tykännyt todella paljon.

Vierailija
19/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

citycrossit olleet 3-vuotta jatkuvassa käytössä esikoisella säässä kun säässä,ja mitään vikaa ei ole ollut,nyt siirtyvät tulevalle vauvalle käyttöön ja uskon etä palvelevat hyvin vielä silläkin 3-vuotta=)

Vierailija
20/28 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ovat kestäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan