Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla Facebookissa niin, etten näy että olen paikalla?

Vierailija
31.01.2010 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tosiaan tiedä miten Facebook toimii (etkä osaa itse ottaa asiaa selville) niin on parempi että pysyt kokonaan poissa Facebookista. Nolaat vain itsesi olemalla täysin avuton.

Jos et tiedä miten Facebook toimii, tulet vahingossa paljastaneeksi muille käyttäjille kaiken sen, mitä yrität pitää salassa.

Vierailija
2/4 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tosiaan tiedä miten Facebook toimii (etkä osaa itse ottaa asiaa selville) niin on parempi että pysyt kokonaan poissa Facebookista. Nolaat vain itsesi olemalla täysin avuton.

Jos et tiedä miten Facebook toimii, tulet vahingossa paljastaneeksi muille käyttäjille kaiken sen, mitä yrität pitää salassa.

Todella vastenmielinen. Yök.

Mitä muuta kysyminen on kuin ottaa asioista selvää.

Maailman viisaimmalla ihmisellä ON rankkaa. Tuli taas todistettua. Voi voi pientä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä alhaalla missä se chat on niin lukee options, sieltä go offline. jos sulla on fb suomeksi niin lukiskohan siellä asetukset?? ja kirjaudu ulos?? tai jotain sinne päin :)

Vierailija
4/4 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei idiootti,

"Kun tyhmä suunsa vaientaa, voi hiljaista viisaista muistuttaa!"

Et voisi olla nolompi - myötähäpeä on suuri - ja hei: osoitit vielä vastaamattomuudellasi ettet todellakaan osannut vastata mollaamaasi todella fiksuun kysymykseen - taitaa oma tyhmyytesi harmittaa todella paljon - syystäkin!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi