Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetäänkö kosmetologeja yleisesti "tyhjäpäinä"??

Vierailija
02.03.2010 |

Siis olen kosmetologi ja töissä myös alalla MUTTA minulla on myös kaupallinen koulutus ja olen YO. Olen hakenut koulutustani vastaavia töitä, joissa vaaditaan siis kaupallinen koulutus, mutta haastattelukutsuja ei vaan tule. Olen hakenut montaa sellaista paikka missä kaikki vaatimukset täyttyvät, mutta on siis muuta kun kauneudehoitoalaa niin ei mitään toivoa tulla valituksi, vaikka tarvittava kaupallinen koulutus ja tarvittavat työkokemukset täyttyvät.

Mietinkin, että voiko oikeasti olla niin, että minua pidetään yleistäen täysin tyhjäpäänä, vaikka näin ei todellakaan ole. Myönnän, että kauneudenhoitoalalla on tietty maine ja sieltä löytyy myös paljon tätä mainetta tukevaa porukkaa.. Mutta kaikki kun sitä ei oiekasti ole..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suurin osa kauheen pinnallisia hösöjä.

Vierailija
2/3 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö jättää koko koulutus mainitsematta cv:ssä, mutta kun nykyinen työ puolestaan vaatii ko. koulutuksen niin.. Ottaa todella paljon aivoon jos syy on todellakin tuo, miksi en pääse edes haastatteluun.

Ja juu, tunnen minäkin täysin bimboja alalta, mutta ihan voin kyllä rehellisesti sanoa, etten todellakaan kuulu tähän porukkaan. En oikein tiedä, mitä pitäisi asian suhteen tehdä.. Koska haluaisin myös tuolta alalta pois, ihan jo senkin takia, etten kestä näitä bimboja ja toisekseen se jos mikä on "kiero maailma".. Etenkin kosmetiikkapuolella ja siellä kun kaikilla ei ole edes tarvittavia koulutuksia ja taitoja niin soppa on valmis. En koe, että tuo on ihan minua varten..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologi jota pintaa syvemmälle tunnen on todellakin tyhjäpää. Mutta ei tietysti kaikki ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä