Millä tavoin miehenne muistuttaa teidän koiraanne tai kissaanne/lemmikkiä?
Olen valinnut miehen jonka kroppa ja kasvot muistuttavat tanskandoggia. Olen pistänyt merkille, että myös muiden perheissä miehet näyttävät samalta kuin lemmikkinsä.
Kommentit (10)
tuppaa pyöristymään helposti ja tykkäävät makoilla soffalla tekemättä mitään :D
Ja molemmilla alkaa erinäiset karvat rehottaa miten sattuu ilman säännöllistä huoltoa. MIehellä parta ja pääkarvat, koiralla lähinnä tassukarvat :D
Mieheni nauraa etuhampaat irvessä, korvat vähän höröllä hytkyen samalla kun hihittelee, joskus hihitys yltyy yskäkohtaukseksi, niin että mieheni näyttää aivan kissalta joka oksentaa pölypalloa.
Irvailen asiasta hänelle ajoittain. Miehen nauru vain yltyy. Muutaman kerran on pudonnut tekaritkin lattialle.
mutta toinen meidän koirista tykkää myös nukkua aamulla piiiitkäään.
Sori nyt ap, mutta pakko sanoa että mä olen valinnut miehen, joka muistuttaa ihmistä ;)
kolme lehmän näköistä koiraa. Isoja mutta laihoja kuten isäntänsäkin. Se on kyllä outoa.
Mies on samanlainen, ulkonäössä ei paljoa yhtäläisyyksiä, no karvoituksen väri kummallakin tumma.
lähinnä varpaita, mutta muutakin. Koiralla tietysti suurempi ja mattamaisempi kieli. Siis sellaista hätäistä hörppimistä.
Mieheni nauraa etuhampaat irvessä, korvat vähän höröllä hytkyen samalla kun hihittelee, joskus hihitys yltyy yskäkohtaukseksi, niin että mieheni näyttää aivan kissalta joka oksentaa pölypalloa.
Irvailen asiasta hänelle ajoittain. Miehen nauru vain yltyy. Muutaman kerran on pudonnut tekaritkin lattialle.
No joo ovat pitkäraajaisia ja hoikkia. Miehellä myös luustoa kasvoissa. Mutta ei tuo mies ulkoisesti koiriamme muistuta.
Luonteeltaan koirat ovat miehen tyylisiä. Eli rauhallisia ja jopa välinpitämättömiä joihinkin ulkoisiin ärsykkeisiin. Aika pehmeitä ovat myös luonteeltaan. Ja liikunnallisia myös.
Mutta arvata saattaa ketä pieni terrierimme aikanaan perheessämme muistutti. Oli kuin ilmetty minä!